Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
FA2218 | Фонетика және айтылым | Екінші курс | 3 | 90 | 0 | 2 | 0 |
Пән шет тілдерінің артикуляциялық дағдыларын мәдениетаралық қарым-қатынасқа қатысу үшін қажетті және жеткілікті деңгейде қалыптастыруда одан әрі жетілдіруге бағытталған. Пәннің мақсаттарын сәтті іске асырудың міндетті шарты - практикалық ағылшын тілі курсы аясында сөйлеу дағдыларын параллельді түрде дамыту. Пән диалогтық және монологтық сөйлеу дағдыларын кәсіби қызметте қажетті деңгейге дейін жетілдіруге дейін барады.
жоқ
Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
1 | Ағылшын тілінің кәсіби бағыттағы терминдерімен танысады; |
2 | Оқушылар сөйлемдерге морфологиялық, синтаксистік және компоненттік талдау жасай алады; |
3 | Оқушылардың зерттеушілік, аналитикалық және кәсіптік дағдыларын қалыптастырады; |
4 | Оқушыларың тіл білімі туралы теориялық білімдерін қалыптастырады; |
5 | Оқушыларды тіл теориясының принциптері туралы білімді қолдана отырып, кәсіби және зерттеу қызметінде өзіндік талдау жасауға ынталандырады; |
6 | 6. Кәсіби бағытталған шетел тілі сабағында коммуникативті және қарым қатынас дағдыларын меңгереді; |
7 | 7. Оқушылар өзіндік талдау және зерттеу қызметін жүзеге асыру әдістерін қолданады ; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Буын құрамындағы Максималды басталуы және буын салмағы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбаша |
2 | Тілге тән фонотактика | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
3 | Силлабикалық дауыссыз дыбыстар және фонотактика | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбаша |
4 | Буынға негізделген жалпылау | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбаша |
5 | Морфологиялық буын және қайта буындау | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбаша |
6 | Ағылшын тілінің ырғағы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбаша |
7 | Ағылшын сөзі стресс. Бұл кездейсоқ па? | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
8 | Ағылшын тілінде стресс. Кейбір жалпы принциптер | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
9 | Морфологиялық қарапайым сөздердегі сөз екпінін тағайындау | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
10 | Морфологиялық құрылымдардағы сөз екпінінің тағайындалуы | АуызшаСұрақ-жауап |
11 | Тондық буындар. Тондар мен интонациялық фразалар | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбаша |
12 | Интонациялық модель және синтаксистік бірліктер | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбаша |
13 | Тондық орналастыру. Интонация және синтаксис | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбаша |
14 | Тондар және синтаксис | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбаша |
15 | Тондық орналастыру және дискурс контекст | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | English Phonetics and Phonology. Philipp Carr. Wiley-Blackwell Press 2013 | |
2 | English Pronunciation in Use. Elementary. Jonathan Marks. Cambridge University Press, 2017 | |
3 | Pronunciation Practice Activities: A resource book for teaching English pronunciation. Cambridge University press, 2016. M. Hewings. | |
4 | «Language Skills Improvement Activities» Study book.– Turkestan: «Тұран», 2020. Оқу-әдістемелік құрал. Turlybekov B.D., Aripzhan G.Zh., Erbota A.S., Makenova G.T. | |
5 | Cambridge English Pronouncing Dictionary.18th edition. Cambridge,2016. Daniel Jones. WEB сайттар тізімі |