Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
FA2218 | Фонетика және айтылым | Екінші курс | 3 | 120 | 0 | 2 | 0 |
Пән шет тілдерінің артикуляциялық дағдыларын мәдениетаралық қарым-қатынасқа қатысу үшін қажетті және жеткілікті деңгейде қалыптастыруда одан әрі жетілдіруге бағытталған. Пәннің мақсаттарын сәтті іске асырудың міндетті шарты - практикалық ағылшын тілі курсы аясында сөйлеу дағдыларын параллельді түрде дамыту. Пән диалогтық және монологтық сөйлеу дағдыларын кәсіби қызметте қажетті деңгейге дейін жетілдіруге дейін барады.
жоқ
Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
1. Топпен жұмыс,
2. блиц-сұрақтар,
3. сын тұрғысынан ойлау,
4. миға шабуыл,
5. креативтілік оқыту әдістері,
6. Case-study әдісі,
7. проблемалық шығарма әдісі,
8. жобалық жұмыс әдісі,
1 | Ағылшын тілінің кәсіби бағыттағы терминдерімен танысады; |
2 | Оқушылар сөйлемдерге морфологиялық, синтаксистік және компоненттік талдау жасай алады; |
3 | Оқушылардың зерттеушілік, аналитикалық және кәсіптік дағдыларын қалыптастырады; |
4 | Оқушыларың тіл білімі туралы теориялық білімдерін қалыптастырады; |
5 | Оқушыларды тіл теориясының принциптері туралы білімді қолдана отырып, кәсіби және зерттеу қызметінде өзіндік талдау жасауға ынталандырады; |
6 | Кәсіби бағытталған шетел тілі сабағында коммуникативті және қарым қатынас дағдыларын меңгереді; |
7 | Оқушылар өзіндік талдау және зерттеу қызметін жүзеге асыру әдістерін қолданады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Буын құрамындағы Максималды басталуы және буын салмағы | Ауызша және жазбаша |
2 | Тілге тән фонотактика | презентация |
3 | Силлабикалық дауыссыз дыбыстар және фонотактика | Ауызша |
4 | Буынға негізделген жалпылау | Жазбаша |
5 | Морфологиялық буын және қайта буындау | Ауызша және жазбаша |
6 | Ағылшын тілінің ырғағы | презентация |
7 | Ағылшын сөзі стресс. Бұл кездейсоқ па? | Сұрақ-жауап |
8 | Ағылшын тілінде стресс. Кейбір жалпы принциптер | Ауызша және жазбаша |
9 | Морфологиялық қарапайым сөздердегі сөз екпінін тағайындау | Ауызша |
10 | Морфологиялық құрылымдардағы сөз екпінінің тағайындалуы | Сұрақ-жауап |
11 | Тондық буындар. Тондар мен интонациялық фразалар | презентация |
12 | Интонациялық модель және синтаксистік бірліктер | Жазбаша |
13 | Тондық орналастыру. Интонация және синтаксис | Сұрақ-жауап |
14 | Тондар және синтаксис | Ауызша және жазбаша |
15 | Тондық орналастыру және дискурстық контекст | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | English Phonetics and Phonology. Philipp Carr. Wiley-Blackwell Press 2013 | |
2 | English Pronunciation in Use. Elementary. Jonathan Marks. Cambridge University Press, 2017 | |
3 | Pronunciation Practice Activities: A resource book for teaching English pronunciation. Cambridge University press, 2016. M. Hewings. | |
4 | «Language Skills Improvement Activities» Study book.– Turkestan: «Тұран», 2020. Оқу-әдістемелік құрал. Turlybekov B.D., Aripzhan G.Zh., Erbota A.S., Makenova G.T. | |
5 | Cambridge English Pronouncing Dictionary.18th edition. Cambridge,2016. Daniel Jones. |