Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EZhA 4214 | XХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет І | төртінші курс | 3 | 90 | 1 | 2 | 0 |
ІІ дүниежүзілік соғыс, оның әдебиеттегі гуманизм, көркем шығармадағы соғыс тақырыбы аясында сомдалуы; халық шаруашылығын қалпына келтіру кезеңіндегі еңбек тақырыбы; соғыстан соңғы жылдардағы қаулы-қарарлар, олардың әдебиетке тигізген кесірі туралы ақпараттарды сұрыптайды, өзін өзі дамытады; ХХ ғасырдағы соғыстан соңғы жылдардағы қазақ халқының тарихи-әлеуметтік жағдайын және соған орай дамыған әдебиетін егжей-тегжейлі, терең таниды. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет І тақырыптық-идеялық, жанрлық-көркемдік қырлары тұрғысынан танылады.
XХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет ІІ (1960-1990 жж.).
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті, Қазақ халық ауыз әдебиеті, XІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің тарихы, XХ ғасырдың алғашқы жартысындағы әдебиет.
1. баяндау, проблемалық әдістер,
2. пікір алмасу,
3. пікір таласу,
4. проблемалық әдістер,
5. кәсіби дағдыларға жаттығу.
1 | ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет І пәнінің тақырыптық-идеялық мазмұны мен көркемдік қырларын меңгергенін көрсетеді; |
2 | XХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет І пәнінен алған білімі мен дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады |
3 | халық шаруашылығын қалпына келтіру кезеңіндегі еңбек тақырыбы; соғыстан соңғы жылдардағы қаулы-қарарлар, олардың әдебиетке тигізген кесірі туралы ақпараттарды сұрыптай алады, тәжірибеде қолданады. |
4 | өзін өзі кәсіби тұрғыдан және тұлғалық жағынан дамытады; |
5 | кезең әдебиетінің болмысын, өзіндік ерекшелігін, шығармашылық байлығын қамтитын білім қорын жинақтайды |
6 | ХХ ғасырдағы соғыстан соңғы жылдардағы қазақ халқының тарихи-әлеуметтік жағдайын және соған орай дамыған әдебиеттің тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның жалпы ғылымдар жүйесіндегі орны мен құндылығын зерделеуге үйренеді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. | |
2 | Б.Бұлқышев өмірі мен шығармашылығы. | |
3 | Ж.Саин мен Ә.Сәрсенбаев өмірі мен шығармашылығы. | |
4 | Ж.Жабаев өмірі мен шығармашылығы | |
5 | Иса Байзақов. | |
6 | Ә.Тәжібаев. | |
7 | М.Әуезов. | |
8 | М.Әуезов. | |
9 | С.Мұқанов. | |
10 | Ғ.Мүсірепов. | |
11 | Ғ.Мұстафин. | |
12 | Ғ.Орманов. | |
13 | Т.Жароков. | |
14 | Қ.Бекхожин. | |
15 | Қ.Аманжолов. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | . Ш. Керім Сал-серілер поэзиясы. / ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басы. Ұлағат-Алматы, 2017. | |
2 | Ж.Тілепов XIV-XX ғасыр басындағы қазақ әдебиеті. Оқу–әдістемелік құрал. 2015. | |
3 | . Г.Пірәлі Қазақ әдебиеттануы және ұлттық идея. Монография. 2014. | |
4 | Шәріпов Ә. Әдебиеттің сырлы әлемі. Алматы: Құс жолы. 2012. – 384 бет. |