Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EOY 3223 | Әдебиетті оқыту әдістемесі | Үшінші курс | 4 | 120 | 1 | 2 | 0 |
Пән әдебиет пәнін оқытуда қолданылытын әдістер, көркем шығарманы жанрлық ерекшеліктеріне қарай оқыту, қазіргі білім беру жүйесіндегі инновациялар мен технологиялар туралы білім қалыптастыру. Алған білімдерін барлық пәнді меңгеруде, әдебиет пәндерінде түрлі ғылыми зерттеулер, шығармашылық жұмыстар жазуда, тәжірибеден өту кезінде, болашақ кәсіптерінде жан-жақты қолданады. Оқу мен тәрбие үдерісінде оқушылармен қарым-қатынас жасаудың педагогикалық талаптарын біледі.
Алған білімдерін барлық пәнді меңгеруде, әдебиет пәндерінде түрлі ғылыми зерттеулер, шығармашылық жұмыстар жазуда, тәжірибеден өту кезінде, болашақ кәсіптерінде жан-жақты қолданады. Оқу мен тәрбие үдерісінде оқушылармен қарым-қатынас жасаудың педагогикалық талаптарын біледі.
Әдебиет теориясы мәселелері
Қазақ әдебиеттану ғылымына кіріспе
1. баяндау
2. пікір алмасу.
3. пікірталасу
4. , проблемалық әдістер
5. дебат
1 | ПОН1 - Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігімен, спиральды қағидатпен білім беру мазмұнымен таныстырып, білім мазмұнын Блум таксономиясы арқылы меңгертуді қамтамасыз етеді; критериалды бағалау жүйесін түсіндіреді, жаңартылған білім беру бағдарламасын практикада қолдануға қажетті дағдыларды қалыптастырады; топта тиімді жұмыс жасау, көшбасшылық қабілетті дамытуды, пәнді оқытуда АКТ-ны пайдалануға үйренеді. |
2 | ПОН2 - Әдебиетті оқыту әдістемесінің теориялық, методолгиялық негіздерін меңгереді, сипатын ажырата білуге дағдыланады, пәннің табиғаты мен қоғамдық маңызын танудағы атақты ғалымдар мен ойшылдар пікірлерін сараптайды. |
3 | ПОН3- әдебиетті оқыту әдістемемесінің қалыптасу кезеңдерін жүйелейді. |
4 | ПОН4- Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануда әлемдік жоғары деңгейде қол жеткізген оқу әдістемелерін үйреніп, білім алуда қолдана алады. |
5 | ПОН5- көркем шығарманы талдай біледі. |
6 | ПОН6- болашақ мамандардың өз бетімен білім алуына мүмкіндік беретін өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастырады. |
7 | ПОН7- педогогтің жеке тұлғалық потенциалын, кәсіби құндылықтарын дамытудың жолдарын түсіндіреді. |
8 | ПОН8-Пәннен алған білімін кәсіби қызметте шыңдала отырып, іскерлікпен шығармашылығын арттырып өзін-өзі дамытуға қолданады. |
9 | ПОН9- Топта жұмыс істей білуге үйренеді |
10 | ПОН10- «Блум таксономиясы» бойынша әдебиет сабағындағы жоспардың БЖБ, ТЖБ, ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ жасалу жолдарын меңгеріп, жаңа шешімдерді ұсынуға қолданады. |
11 | ПОН11- мектептерде оқытылатын әдебиет оқулықтары мен хрестоматияларды білім базасында қолданып, алған білімін жүйелей алады. |
12 | ПОН 12 - Білім заңын, білімгер мен оқытушы құқықтары мен міндеттерін зерттеп, әдебиетті басқа ғылыми пәндермен, өнер түрлерімен байланыста оқыту әдістері жайлы ұғымдарды ажырата білу дағдысы қалыптасады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің ғылым ретінде қалыптасуы және жаңартылған білім. | Ауызша |
2 | Қазақ жерінде алғаш ашылған орыс-қазақ мектептерінің тарихы, оқыту жүйесі. Қазақ ағартушыларының білім берудегі ой-пікірлерінің заманауи көріністері | Ауызша |
3 | Кеңестік дәуірде әдебиет пәнін оқытудағы өзгерістер және жаңа білім концепциясы | Сөздік |
4 | Әдебиет курсының мазмұны мен құрылысы. | Ауызша |
5 | Әдебиетті оқытуда базалық білім курсы мен тарихи-әдеби курсты жоспарлау әдістері, жаңартылған білім берудегі көріністері | Ауызша |
6 | Әдебиет сабағының түрлері. Әдебиет оқулықтары мен оқу | Сөздік |
7 | Әдебиетті оқытуда қолданылатын әдістер, көрнекілік әдістерін қолдану | Сөздік |
8 | Білім берудің сапасын арттыруда дәстүрлі әдістер мен қатар тиімділігі жоғары жаңа педагогикалық технологияларының дамуы. | Ауызша |
9 | Көркем шығарманы жанрлық ерекшелігіне байланысты оқытудың ерекшеліктері. Эпикалық шығармаларды қашықтан оқыту әдістері | Ауызша |
10 | Лириканы оқыту. Лириканы қабылдау,ұғыну, түсіну, өлең құдіретін пайымдау | Сөздік |
11 | Драмалық шығармаларды оқыту. Драмалық шығармалардың жанрлық ерекшеліктері мен заңдылықтарына сәйкес оқыту әдістерінің ерекшеліктері | Ауызша |
12 | Көркем шығарманы оқыту. Көркем туындыны талдаудың педагогикалық принциптері. Көркем мәтінді талдау түрлері | Ауызша |
13 | Әдебиет сабағы. Әдебиет сабағының бөліктері, ерекшелігі | Ауызша |
14 | Білім беру жүйесінің мақсаты мен міндетіне қатысты оқыту түрлері, қазіргі күнгі мектептегі қолданыстағы оқыту түрлері. Жаңартылған білім бағдарламасы негізіндегі оқыту кезеңдері. | Сөздік |
15 | Қорытынды. Жаңартылған білімдегі жаңа мұғалім. | Сөздік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Болашақ мұғалімдерді ұлттық қозғалмалы ойындарды мектептегі оқу-тәрбие үдерісінде пайдалануға даярлаудың әдістемелік жүйесі. Монография. 2013. А.Мамраимов | |
2 | 2. Әдебиетті оқыту әдістемесі. Монография. Алматы, 2014. Т.Жұмажанова | |
3 | 3. Ж. Камалқызы Қазақ әдебиетінің теориялық және әдістемелік мәселелері (эпикалық шығармалар): Оқу құралы , Бастау-Алматы, 2017 | |
4 | 4. «Біз біргеміз!- Мы вместе!» Жобасы аясында мектептегі педагогикалық тәжірибедегі диагностикалық қызмет. Оқу - әдістемелік құрал. 2018. Қ.Ш.Молдасан, Ұ.Б.Төлешова, Ә.М.Құдайбергенова | |
5 | 5. Адиева П. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі: Оқу құралы .– Түркістан: Тұран баспасы, 2020. – 149 бет. | |
6 | 1.Боранбаева А, Исаева Ж., Беркимбаев К., Қазақ тілі мен әдебиет пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі. Оқу құралы. – Шымкент, 2018. 279 б | |
7 | 2.Жұмақаева Б.Д. Ж 81. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі: Оқулық – Жұмақаева Б.Д. Алматы, «Қыздар университеті» баспасы, 2015. – 242 бет. https://lib.kainar-edu.kz/wp-content/uploads/2018/01/Kazak_adebietin_okytu_adistemesi_Zhumakaeva.pdf |