Шетел филологиясы (ағылшын тілі)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ECL 4310 Ағылшын балалар әдебиті төртінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Ағылшын тілі
Сахитжанова Зада

"Ағылшын балалар әдебиеті" курсының оқыту мақсаты балалар әдебиеті, жазбаша шығармалардың және оларды сүйемелдейтін иллюстрациялардың жиынтығы, жастарды ойын-сауық немесе оқытуға баулуға негізделеді. Жанр шығармалардың кең спектрін, соның ішінде әлемдік әдебиет классиктерін, суреттелген кітаптар мен балаларға ғана жазылған оңай оқылатын әңгімелер, сондай-ақ ертегілер, бесік жырлар, әңгіме, халық әндері және басқа да көбінесе ауызша материалдарды қамтиды.

-

-

1. Топпен Жұмыс, Жұптық Жұмыс, Блиц-Сұрақтар
2. Сын Тұрғысынан Ойлау, Миға Шабуыл, Кейс-Стадий
3. Дамыта Оқыту Әдісі, Проблемалық Шығарма Әдісі
4. Тест,  Жаттығулар, Эссе
5. Сөйлеу (Пікір Алмасу, Сұрақ Жауап)
6. Портфолио

11 - филологияның бір бөлігі ретінде тіл біліміне қатысты - тіл білімінің қызметі, табиғаты, тіл білімінің теориялық аспектісінің әр түрлі жақтары мен ерекшеліктері туралы теориялық білімін қалыптастырады; қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары, мектептері, тұжырымдамалары мен теорияларының мазмұнымен танысады;
22 - барлық заманауи ғылымның орталық әдіснамалық мәселелері ретінде тілдің құрылымы мен тіл теориясының принциптерімен танысады; кәсіби теориялық және лингвистикалық ойлау дағдыларын дамытады; тіл білімінің теориялық аспектісін тарихи тұрғыдан қабылдауды үйренеді.
33 – қоғамда және кәсіби ортада коммуникативтік дағдыларды қолданады; қазақ, орыс, шетел тілдері, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология саласындағы білімдерді қолданады;
44 – конструктивті диалог шеңберінде дағдылар мен қабілеттілікті іске асырады; педагогикалық ынтымақтастыққа қабілеттілік және төзімділік;
55 – ауызша және жазбаша қарым-қатынас түрлерін жүзеге асыратын барлық тілдік қарым-қатынас түрлерін (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау) орындайды;
66 – тілдік ортада еркін тілдік қарым-қатынас жасайды және әртүрлі сөздіктерді тиімді пайдаланады; коммуникативті сөйлеу қызметінің ауызша жазбаша және экстралингвистикалық түрлерін қазіргі ақпараттық және педагогикалық технологияларды қолдану арқылы пайдаланады;
77 – тіларалық коммуникация жағдайында баламалық аударманы, жазбаша және ауызша аударманың технологиясын, түрлерін түсінеді және жүзеге асырады;
88 – әдеби сараптама әдебиеттану мен филология салалары бойынша және шетел тілінің тілдік құбылыстарына қатысты зерттеу жүргізеді;
99 – шетел әдебиеті мен қазақ әдебиетін салыстыра және салғастыра отырып, сюжеттік және мотивтік деңгейде зерделеп, сараптама жасайды;
1010 - шығармаға әдеби және стилистикалық талдау жасау іскерлігін жүзеге асырады; әдебиеттің, шетел тілін және әдебиетін оқыту әдістемесінің негізгі принциптері, бағыттары мен идеяларын және оларды оқытуда жаңаша әдістер мен заманауи технологияларды қолданады;
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Балаларға арналған жұмбақтар
2Балаларға арналған тілді бұраулар
3Күлше қыз
4Бақа ханзада
5Бұршақтағы ханшайым
6Әли баба және қырық ұры
7Питер қоян туралы ертегі
8Қызыл телпек
9Том Сойер Марк Твеннің шытырман оқиғалары
10Робинзон Крузо Даниэль Дефо
11Оливер Твист Чарльз Диккенс
12Хеклберри Фин Марк Твеннің шытырман оқиғалары
13Гулливердің саяхаттары Джонатан Свифт
14«Кішкентай әйелдер», Луиза Мэй Алкотт
15Питер мен Венди, Джим Барри
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1The Literary Riddle Before 1600 by Archer Taylor
2More Stories to Solve: Fifteen Folktales from Around the World (Paperback)
3Great Book of Riddles & Jokes by Joseph Rosenbloom
4The Biggest Tongue Twister Book in the World by Gyles Brandreth
5A Twister of Twists, A Tangler of Tongues Tongue Twisters by Alvin Schwartz
6Funniest Joke Books: The Biggest Tongue Twister Book in the World by Joseph Rosenbloom