Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DTITC 32103 | Химияны оқытудағы цифрлық технологиялар | Үшінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | - |
Пән мектептегі химияны оқыту барысында цифрлық технологияны пайдаланудың теориялық, әдістемелік негіздерін оқытады. Білімгер оқу материалын ұсынудың жүйелілігін қамтамасыз етуде, сабақтардың ұтымды құрылымы мен мазмұнын жасауда, оқыту бағдарламаларын бағалауда және жетілдіруде цифрлық технологияны таңдау мен пайдаланудың әдістерін үйренеді, электрондық, ақпараттық, цифрлық білім беру ресурстары негізінде сабақты жоспарлауды, білім деңгейін анықтауды меңгереді.
-
-
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері
1 | Химияны оқытудағы цифрлық технологиялардың теориялық негіздерін біліп, химиялық білімді меңгеруде қолданады; |
2 | зерттеу саласында ақпарат жинайды,ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін жазып көрсетеді; |
3 | конструктивті ойлайды, өзінің көзқарасын идеяларға жүгіну негізінде дәлелдейді |
4 | қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды түсіндіреді |
5 | химиялық эксперименттік тәжірибелерді сауатты кәсіптік деңгейде жүргізе біледі; |
6 | химия саласы бойынша ғылыми зерттеу жұмыстарды жүргізуде заманауи әдістер мен құрал жабдықтарды пайдаланады |
7 | білім алушының өзін-өзі дамуын, тәжірибелік дағдыларды қаншалықты игергенін және химиядан алған білімдерін бағалайды |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Цифрлық сауаттылық- ақпараттық қоғамдағы сауаттылық негізі | презентация |
2 | Білім беру процесіндегі цифрлық технологиялар. Цифрлық технологияның мүмкіндіктері | Сұрақ-жауап |
3 | Сандық технологияның негізгі түрлері. Веб-квест әдісі | Ауызша |
4 | Сандық сторителлинг-мультимедиялық қолдану және ақпаратты ұсыну әдісі | Жазбаша |
5 | Google Forms және Piktochart цифрлық технологияларын пайдалану жолдары мен тәсілдері | Ауызша және жазбаша |
6 | Мобильді оқыту технологиялары. Цифрлық білім беру ресурстарын білім беру үдерісінде қолдану | Библиография |
7 | Цифрлық білім беруге қойылатын жалпы талаптар | презентация |
8 | Білім берудегі 3D- технологиялар | тест |
9 | Виртуалдық және толықтырылған шындық құралдары | Сұрақ-жауап |
10 | Цифрлық білім беру ресурстарының түрлері, жіктелуі | Ауызша |
11 | Цифрлық ресурстар сапасына қойылатын талаптар | Жазбаша |
12 | Білім беруде SMART education оқыту технологиялары. SMART оқытудың негізгі принциптері | Ауызша және жазбаша |
13 | Оқу мультимедиялық презентацияларын құру құралдары.Microsoft Power Point, Presi, Canva бағдарламалары | Сұрақ-жауап |
14 | Сауалнамалар мен тестілерді құру сервистері.Kahoot6 iSpring, ClassMake | тест |
15 | Білім беру үрдісінде интерактивті тақталарды қолдану мүмкіндіктері және түрлері | презентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 | PÇ16 |
---|