Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DEKRED 4346 | Орыс әдебиеті пәніндегі цифрлық білім беру ресурстары | төртінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Олардың мақсаты-студенттерге курстарды базалық деңгейде игеруге, алған білімдерін шоғырландыруға және жүйелеуге және олардың танымдық қызығушылықтарын дамытуға, білім мен дағдыларды дербес "өндіруге" және байытуға, оларды практикалық қызметінде қолдануға ұмтылуға көмектесу.
курс сандық түрде ұсынылған сандық білім беру ресурстарын зерттеуді қамтиды фотосуреттер, бейне фрагменттер, статикалық және динамикалық модельдер, виртуалды шындық объектілері және орыс әдебиеті бойынша оқу процесін ұйымдастыруға қажетті интерактивті модельдеу.
жоқ
жоқ
1. Интерактивті
2. Проблемалық
3. Әңгіме
4. Пікірталас
5. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.
1 | орыс әдебиетін оқыту әдістемесінің негіздерін біледі; |
2 | орыс әдебиеті сабақтарында ЦББР қолдану қабілетін көрсетеді |
3 | орыс әдебиетінің шығармаларын талдай алады; |
4 | ойлау мәдениетін меңгерген, өз ойларын жазбаша және ауызша дұрыс баяндайды, өз ойларын толық білдіреді; |
5 | қойылған міндеттерді жағдайға сәйкес шешеді. |
6 | орыс және шетел әдебиеті кезеңдерінің тарихи оқиғалары мен ерекшеліктерін, әдебиет, тарих және мәдениет қатынастарын біледі; |
7 | әдебиет туындыларын түсіндірудің өзіндік ғылыми көзқарасы бар, орыс әдебиеті туралы ақпаратты қабылдауға, талдауға және жалпылауға қабілетті, өз бетінше шешім қабылдайды және оларды практикада қолданады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Сандық білім беру ресурстары және олардың орыс әдебиетін оқыту үдерісіндегі рөлі. | |
2 | Сабақтарда электрондық білім беру ресурстарын пайдаланудың негізгі бағыттары. | |
3 | ЦББР түрлері. | |
4 | ЦББР түрлері. | |
5 | ЦББР-ді әдебиет сабақтарында белсенді жұмыс түрі ретінде пайдалану. | |
6 | Мультимедиялық презентациялар мен глогтар. | |
7 | Бейне үзінділер, буктрейлерлер және плейкасттар. | |
8 | Әдебиет сабақтарындағы оқу бейнероликтері (бейне сабақтар). | |
9 | Ақпараттық-оқыту бағдарламалары. | |
10 | Әдебиет сабақтарында интернет қызметтерін пайдалану. | |
11 | Орыс әдебиеті бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруда ЦББР-ны қолдану | |
12 | Жазбаша жұмыстарды және ауызша сауалнамаларды бағалауға арналған қызметтер мен құралдар. | |
13 | Портфолио білім алушылардың жетістіктерін бағалау құралы ретінде. | |
14 | Сандық мазмұнның стандартты емес форматтары және оларды білім беру процесінде қолдану. | |
15 | Қайталау. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Еркибаева Г. Г. Оқу үдерісіндегі инновациялық технологиялар. ТIX. Шымкент, 2022. | |
2 | 2. Қазіргі білім беру технологиялары. Оқу құралы. Ред. Е.Н. Ашанина. М., Юрайт, 2023. |