Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DBOT 4344 | Тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістемесі (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу) | төртінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Коммуникативтік-когнитивті әдіс шеңберіндегі заманауи тәсіл-дағдыларды қалыптастыру операция жасау тілдік бірліктердің коммуникативтік маңызды контексте. Курстың негізгі мақсаты-білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген тілді меңгерудің бастапқы деңгейін қалыптастыру және арттыру, сонымен қатар студенттердің әріптестермен қарым-қатынас жасау барысында тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми іс-әрекеттің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік есептерді шешу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, сонымен қатар өз бетінше білім алу.
Жоқ
Жоқ
1. интерактивті,
2. іздеу,
3. проблемалық,
4. әңгіме,
5. пікірталас,
6. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқыту әдістерін, нысандарын, бақылау нысандарын және мамандандырылған және бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізу уақытының санын пән оқытушысы құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп өзгертуі мүмкін.
1 | орыс тілін оқыту әдістемесін біледі; |
2 | толерантты педагогикалық қарым-қатынасқа, коммуникацияға, полиэтникалық қоғамдағы ынтымақтастыққа дайын; |
3 | ойлау мәдениетін меңгерген, өз ойларын жазбаша және ауызша дұрыс баяндайды, өз ойларын толық білдіреді; |
4 | қойылған міндеттерді жағдайға сәйкес шешеді. |
5 | мектептегі заманауи сабаққа қойылатын негізгі талаптарды біледі; |
6 | өзінің ғылыми көзқарасы бар, ақпаратты қабылдауға, талдауға және жалпылауға қабілетті, өздігінен шешім қабылдайды және оларды іс жүзінде қолданады. |
7 | алған білімдерін іс жүзінде қолдануға қабілетті. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістемесінің негізгі ұғымдары мен категориялары (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу). Қазіргі мектептегі оқытудың мақсаттары мен міндеттері. | |
2 | Қазіргі мектептегі IIA оқыту мазмұны. | |
3 | Қазіргі мектепте сөйлеу дағдыларын оқытудың негізгі принциптері. | |
4 | Қазіргі мектепте сөйлеу дағдыларын оқытудың формалары мен әдістері. | |
5 | Қазіргі мектепте сөйлеу дағдыларын оқытудың негізгі құралдары. | |
6 | Оқытудың фонетикалық аспектісі. | |
7 | Оқытудың лексикалық аспектісі. | |
8 | Оқытудың грамматикалық аспектісі. | |
9 | Тыңдауға үйрету. | |
10 | Оқуды үйрену. | |
11 | Сөйлеуге үйрету. | |
12 | Жазуды үйрену. | |
13 | Қазіргі сабақтың әдістемелік мазмұны. | |
14 | Тілдік дағдыларды оқытудағы бақылау. | |
15 | Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Архипова.Е.В. Қатысушылардың сөйлеуін дамыту әдістемесінің негіздері. Оқулық және семинар. М., Юрайт, 2022 | |
2 | Чаканова С. Ж. Жазбаша сөйлеуді дамыту. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2022 . | |
3 | Ковшиков В. А., Пухов В. П. Сөйлеу әрекетінің теориясы. Психолингвистика. | |
4 | Ошақбаева Ж. Б. Сөйлеу қызметінің теориясы. Түркістан, 2019. |