Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
DBOT 4344 Тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістемесі (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу) төртінші курс 5 150 0 3 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі
Ашимова С.Ж.

Коммуникативтік-когнитивті әдіс шеңберіндегі заманауи тәсіл-дағдыларды қалыптастыру операция жасау тілдік бірліктердің коммуникативтік маңызды контексте. Курстың негізгі мақсаты-білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген тілді меңгерудің бастапқы деңгейін қалыптастыру және арттыру, сонымен қатар студенттердің әріптестермен қарым-қатынас жасау барысында тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми іс-әрекеттің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік есептерді шешу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, сонымен қатар өз бетінше білім алу.

Жоқ

Жоқ

1. интерактивті,
2. іздеу,
3. проблемалық,
4. әңгіме,
5. пікірталас,
6. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқыту әдістерін, нысандарын, бақылау нысандарын және мамандандырылған және бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізу уақытының санын пән оқытушысы құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп өзгертуі мүмкін.

1орыс тілін оқыту әдістемесін біледі;
2толерантты педагогикалық қарым-қатынасқа, коммуникацияға, полиэтникалық қоғамдағы ынтымақтастыққа дайын;
3ойлау мәдениетін меңгерген, өз ойларын жазбаша және ауызша дұрыс баяндайды, өз ойларын толық білдіреді;
4қойылған міндеттерді жағдайға сәйкес шешеді.
5мектептегі заманауи сабаққа қойылатын негізгі талаптарды біледі;
6өзінің ғылыми көзқарасы бар, ақпаратты қабылдауға, талдауға және жалпылауға қабілетті, өздігінен шешім қабылдайды және оларды іс жүзінде қолданады.
7алған білімдерін іс жүзінде қолдануға қабілетті.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістемесінің негізгі ұғымдары мен категориялары (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу). Қазіргі мектептегі оқытудың мақсаттары мен міндеттері.
2Қазіргі мектептегі IIA оқыту мазмұны.
3Қазіргі мектепте сөйлеу дағдыларын оқытудың негізгі принциптері.
4Қазіргі мектепте сөйлеу дағдыларын оқытудың формалары мен әдістері.
5Қазіргі мектепте сөйлеу дағдыларын оқытудың негізгі құралдары.
6Оқытудың фонетикалық аспектісі.
7Оқытудың лексикалық аспектісі.
8Оқытудың грамматикалық аспектісі.
9Тыңдауға үйрету.
10Оқуды үйрену.
11Сөйлеуге үйрету.
12Жазуды үйрену.
13Қазіргі сабақтың әдістемелік мазмұны.
14Тілдік дағдыларды оқытудағы бақылау.
15Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі.
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Архипова.Е.В. Қатысушылардың сөйлеуін дамыту әдістемесінің негіздері. Оқулық және семинар. М., Юрайт, 2022
2Чаканова С. Ж. Жазбаша сөйлеуді дамыту. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2022 .
3Ковшиков В. А., Пухов В. П. Сөйлеу әрекетінің теориясы. Психолингвистика.
4Ошақбаева Ж. Б. Сөйлеу қызметінің теориясы. Түркістан, 2019.