Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ChDOTU 4343 | Көптілді оқытудың теориясы мен тәжірибесі | төртінші курс | 3 | 90 | 0 | 2 | 0 |
Көптілді білім берудің теориялық негіздерін қалыптастыру.
Пән адамның жаңа әлеуметтік-саяси және әлеуметтік-мәдени шындыққа бейімделуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі ретінде көптілді оқытудың теориясы мен практикасын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тілдік жағдайды ғылыми талдау мақсатында зерттеулер жүргізе алады, салыстырмалы талдау дағдыларын игереді, салыстырылатын тіл жүйелерінің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтай алады.
жоқ
жоқ
1. Интерактивті
2. Проблемалық
3. Әңгіме
4. Пікірталас
5. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.
1 | тілдік фактілерді тілдің тарихи дамуы тұрғысынан түсіндіреді, Қазіргі лингвистикалық білімді тіл туралы ғылым тұрғысынан түсіндіреді; |
2 | қазіргі әдеби тілдің нормаларын түсіндіреді, стилистикалық ерекшеліктер мен семантикалық-прагматикалық бағыт тұрғысынан сөйлеу мінез-құлқының тактикасын қалыптастырады, ғылыми жалпылау түріндегі тілдік құбылыстар мен процестерді жүйелі түрде бағалайды |
3 | қойылған міндеттерді жағдайға сәйкес шешеді. |
4 | ұйымдастырушылық қабілеттерін меңгерген, орта білім берудің барлық сатыларын оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша қазіргі заманғы әдістемелер негізінде жалпы білім беретін мекемелер мен орта кәсіптік білім беру ұйымдарында оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлауды және жүргізуді біледі; |
5 | инновациялық қызметке дайын, педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы деректерді меңгереді және пайдаланады. |
6 | кәсіби қызмет түрлері, олардың функциялары мен міндеттері туралы ақпаратқа ие, кәсіби дағдылары мен дағдыларына, ұйымдастырушылық дағдыларына ие, әдістемелік сауаттылығын рефлексиялау негізінде әдістемелік Портфолионы қорғау нәтижелерін түсіндіреді; |
7 | әр түрлі типтегі ғылыми жобалауды жүзеге асырады, кәсіби позицияның рөлін анықтайды, білім беру стейкхолдерлерін (түрлі шығармашылық бірлестіктер, қауымдастықтар және т.б.) біріктіретін инновациялық идеяларды дербес бастайды. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Көптілділік қазіргі қоғамның сипаттамасы ретінде. Дидактикалық көптілділіктің әлеуметтік, экономикалық алғышарттары | презентация |
2 | Халықаралық ұйымдардың тілділікті қолдау жөніндегі қызметі. Еуропадағы көптілділіктің дамуы. | Ауызша |
3 | Лингвистикалық капитал. Ана/екінші / шет тілі | презентация |
4 | Көптілділіктегі тілдердің әсері. Көптілділіктің типологиялық негіздері. Көптілділіктің типологиялық негіздері | Жазбаша |
5 | Көптілді тұлғаның психологиясы. Көптілділік механизмдері. Көптілділік механизмдері. | Ауызшапрезентация |
6 | Көптілділікті оқытудың жалпы дидактикалық ережелері. Көптілділікті оқытудың әдіснамалық принциптері | Жазбаша |
7 | Мультилингводидактика-бірнеше тілдерді оқытудың әдіснамалық негізі. Көптілділік дидактикасын зерттеу нысаны мен пәні | презентация |
8 | Көптілді тұлғаның қалыптасуының дидактикалық, лингвистикалық және психологиялық негіздері. Бірінші шет тілінің базалық негізі қағидаты | Ауызша |
9 | Көптілді тұлға ұғымы. Тілдік тұлға және көптілді тұлға ұғымдарының корреляциясы. Табиғи және жасанды жағдайда көптілді тұлға | презентация |
10 | Мақсаттың аспектілері: прагматикалық, когнитивті және тәрбиелік.Көптілді тұлғаның тілдік портфелі. Көптілді құзыреттілік. | Жазбаша |
11 | Коммуникативті көптілді тұлғаны қалыптастырудағы тілдердің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық ерекшеліктері. Көптілді коммуникативті құзыреттіліктің асимметриялық сипаты. | Жазбаша |
12 | Мотивация көптілді оқытудың факторы ретінде. Көптілділікті оқытудың психологиялық принциптері. | Жазбаша |
13 | Мазмұнды таңдау тәсілдері. Көптілділікті оқытудың мазмұны. | Жазбаша |
14 | Көптілділікті оқыту модельдері. Көптілді тұлғаны оқыту технологиялары. | презентация |
15 | Көптілділікті оқытудың әдістері мен әдістері. Компьютерлік технологияны қолдану. | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|