Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ChDOTU 4343 Көптілді оқытудың теориясы мен тәжірибесі төртінші курс 3 90 0 2 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі
Ошакбаева Ж.Б.


Көптілді білім берудің теориялық негіздерін қалыптастыру.
Пән адамның жаңа әлеуметтік-саяси және әлеуметтік-мәдени шындыққа бейімделуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі ретінде көптілді оқытудың теориясы мен практикасын зерттеуге бағытталған.   Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тілдік жағдайды ғылыми талдау мақсатында зерттеулер жүргізе алады, салыстырмалы талдау дағдыларын игереді, салыстырылатын тіл жүйелерінің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтай алады.
 

жоқ

жоқ

1. Интерактивті
2. Проблемалық
3. Әңгіме
4. Пікірталас
5. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.
 

1тілдік фактілерді тілдің тарихи дамуы тұрғысынан түсіндіреді, Қазіргі лингвистикалық білімді тіл туралы ғылым тұрғысынан түсіндіреді;
2қазіргі әдеби тілдің нормаларын түсіндіреді, стилистикалық ерекшеліктер мен семантикалық-прагматикалық бағыт тұрғысынан сөйлеу мінез-құлқының тактикасын қалыптастырады, ғылыми жалпылау түріндегі тілдік құбылыстар мен процестерді жүйелі түрде бағалайды
3қойылған міндеттерді жағдайға сәйкес шешеді.
4ұйымдастырушылық қабілеттерін меңгерген, орта білім берудің барлық сатыларын оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша қазіргі заманғы әдістемелер негізінде жалпы білім беретін мекемелер мен орта кәсіптік білім беру ұйымдарында оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлауды және жүргізуді біледі;
5инновациялық қызметке дайын, педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы деректерді меңгереді және пайдаланады.
6кәсіби қызмет түрлері, олардың функциялары мен міндеттері туралы ақпаратқа ие, кәсіби дағдылары мен дағдыларына, ұйымдастырушылық дағдыларына ие, әдістемелік сауаттылығын рефлексиялау негізінде әдістемелік Портфолионы қорғау нәтижелерін түсіндіреді;
7әр түрлі типтегі ғылыми жобалауды жүзеге асырады, кәсіби позицияның рөлін анықтайды, білім беру стейкхолдерлерін (түрлі шығармашылық бірлестіктер, қауымдастықтар және т.б.) біріктіретін инновациялық идеяларды дербес бастайды.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Көптілділік қазіргі қоғамның сипаттамасы ретінде. Дидактикалық көптілділіктің әлеуметтік, экономикалық алғышарттарыпрезентация
2Халықаралық ұйымдардың тілділікті қолдау жөніндегі қызметі. Еуропадағы көптілділіктің дамуы.Ауызша
3Лингвистикалық капитал. Ана/екінші / шет тіліпрезентация
4Көптілділіктегі тілдердің әсері. Көптілділіктің типологиялық негіздері. Көптілділіктің типологиялық негіздеріЖазбаша
5Көптілді тұлғаның психологиясы. Көптілділік механизмдері. Көптілділік механизмдері.Ауызшапрезентация
6Көптілділікті оқытудың жалпы дидактикалық ережелері. Көптілділікті оқытудың әдіснамалық принциптеріЖазбаша
7Мультилингводидактика-бірнеше тілдерді оқытудың әдіснамалық негізі. Көптілділік дидактикасын зерттеу нысаны мен пәніпрезентация
8Көптілді тұлғаның қалыптасуының дидактикалық, лингвистикалық және психологиялық негіздері. Бірінші шет тілінің базалық негізі қағидатыАуызша
9Көптілді тұлға ұғымы. Тілдік тұлға және көптілді тұлға ұғымдарының корреляциясы. Табиғи және жасанды жағдайда көптілді тұлғапрезентация
10Мақсаттың аспектілері: прагматикалық, когнитивті және тәрбиелік.Көптілді тұлғаның тілдік портфелі. Көптілді құзыреттілік.Жазбаша
11Коммуникативті көптілді тұлғаны қалыптастырудағы тілдердің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық ерекшеліктері. Көптілді коммуникативті құзыреттіліктің асимметриялық сипаты.Жазбаша
12Мотивация көптілді оқытудың факторы ретінде. Көптілділікті оқытудың психологиялық принциптері.Жазбаша
13Мазмұнды таңдау тәсілдері. Көптілділікті оқытудың мазмұны.Жазбаша
14Көптілділікті оқыту модельдері. Көптілді тұлғаны оқыту технологиялары.презентация
15Көптілділікті оқытудың әдістері мен әдістері. Компьютерлік технологияны қолдану.Жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Чеснокова М. П. Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі. - М.: МАДИ, 201 5. – 132
22. Ошақбаева Ж. Б. Екінші тілді меңгеру теориясы. Түркістан, 2019
33. Еркибаева Г. Г. Орыс тілі мен әдебиеті бойынша педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістемесі. Оқу құралы Алматы., 2019. (library.ayu.edu.kz