Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BSOUKNT 2235 Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу Екінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Г.Т.Тоққұлова

Пән болашақ мұғалімдерде кіші мектеп жасындағы оқушыларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеудің  теориялық және әдіснамалық негіздері  туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы   халықтың салт-дәстүрлеріне қатысты негізгі  ұғымдарды, ұлттық тәрбие негіздерін, тіл мәдениетін, этикасын сақтауды,  ұлттық құндылықтарға негізделген бала тәрбиелеудің инновациялық тәсілдемелерін меңгереді.

 Білім беру тарихы

Бастауыш білім педагогикасы

Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу,  жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі Case-study әдісі,  проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі.

1- топта жұмыс жасау қабілеттігін көрсетіп, кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін анықтайды (ОН7).
2- педагогикалық этика ережелерін сақтап, гуманистік педагогика идеяларын ұстанып, оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастырады (ОН10);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Ұлттыұ құндылықтар тарихына және халықтық педагогикаға қысқаша шолу. Ұлттық құндылықтардың принцптері, міндеттері, қызметі;Сұрақ-жауап
2Педагогика класиктерінің мұраларындағы халықтық тәрбие, оқу мен тәрбиелеудің ұлттық жүйесін дамытуға қосқан үлесі. Қазақ ұлттық құндылықтарының бастау бұлағы және туу кезеңі;Сұрақ-жауап
3Алғашқы қауымдық құрылыс, сақтар мен ғұндар империяларының кезіндегі тәрбие және Ресей ағартушылық-демократиялық идеялардың өркен жаюы.Сұрақ-жауап
4Мақал-мәтелдер, жаңылтпаштар, жұмбақтар, өлеңдер, санамақ, мазақтамалардың тәрбиелік мәні;;Ауызша
5Фольклордың халық өмірімен, тұрмыс-тіршілігімен байланысы. Фольклордың қоғамдағы қызметі;Ауызша
6Салт-сана және дәстүр түсініктері.Жаңа уақытқа байланысты туындаған салттар және дәстүрлер, олардың тәрбиелік мәні.Сұрақ-жауап
7Рәсім, жол-жоралғы, ырым, тиымның тәрбиелік мәні. Наным-сенімдердің қалыптасуы. Рәміздер олардың тәрбиеге ықпалы.презентация
8Халық педагогикасындағы баланың пайымдауын қалыптастыру. Баланың ойлау жүйесін дамыту жолдары. Даналық, шешендік сөздердің ақыл-ой тәрбиесіндегі рөлі.презентация
9Ар-ұяттылық, руханилылық жөніндегі халықтық түсініктер;презентация
10Еңбек сүйгіштікті, кәсіптік дағдыларды және кәсіптік бағдарды тәрбиелеу;презентация
11Халық педагогикасындағы эстетикалық тәрбиенің негізгі бағыттары (сәулет өнері, бейнелеу, зергерлік, тоқыма, өлең-жырлар);Сұрақ-жауап
12Отбасындағы силасым дәстүрі. Отбасындағы әрбір адамның туыстық қатынасқа байланысты міндеттері, парыздары, борыштары.Сұрақ-жауап
13Табиғатты қорғау, қастерлеу дәстүрі. «Табиғат—тәрбие факторы, оның жас ұрпаққа тәрбие берудегі мүмкіндіктері».Сұрақ-жауап
14Ұлттық педагогикалық тәрбие. Халықтық күнтізбе.Сұрақ-жауап
15ҚР ұлттық құндылық білім беру тұжырымдамасы.Ауызша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1В.С.Кукушин, С.Қалиев. Этнопедагогика. Оқулық. Алматы, 2014.
2Васильева Д.Н. Этнопедагогика: теория и практика. Учебное пособие. Саратов , 2013.
3Этнопедагогика. Оқулық. Алматы, 2014. К.Ж.Қожахметова
4Этнопедагогика. Оқу-әдістемелік құрал. 2019. С.А.Ұзақбаева
5Этнопедагогика. Түркістан , 2015.Оқу құралы. Ә.Ә. Усманов, Т.Ә. Данияров