Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BSOUKNT 2235 | Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән болашақ мұғалімдерде кіші мектеп жасындағы оқушыларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеудің теориялық және әдіснамалық негіздері туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы халықтың салт-дәстүрлеріне қатысты негізгі ұғымдарды, ұлттық тәрбие негіздерін, тіл мәдениетін, этикасын сақтауды, ұлттық құндылықтарға негізделген бала тәрбиелеудің инновациялық тәсілдемелерін меңгереді.
Білім беру тарихы
Бастауыш білім педагогикасы
Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі Case-study әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі.
1 | - топта жұмыс жасау қабілеттігін көрсетіп, кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін анықтайды (ОН7). |
2 | - педагогикалық этика ережелерін сақтап, гуманистік педагогика идеяларын ұстанып, оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастырады (ОН10); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ұлттыұ құндылықтар тарихына және халықтық педагогикаға қысқаша шолу. Ұлттық құндылықтардың принцптері, міндеттері, қызметі; | Сұрақ-жауап |
2 | Педагогика класиктерінің мұраларындағы халықтық тәрбие, оқу мен тәрбиелеудің ұлттық жүйесін дамытуға қосқан үлесі. Қазақ ұлттық құндылықтарының бастау бұлағы және туу кезеңі; | Сұрақ-жауап |
3 | Алғашқы қауымдық құрылыс, сақтар мен ғұндар империяларының кезіндегі тәрбие және Ресей ағартушылық-демократиялық идеялардың өркен жаюы. | Сұрақ-жауап |
4 | Мақал-мәтелдер, жаңылтпаштар, жұмбақтар, өлеңдер, санамақ, мазақтамалардың тәрбиелік мәні;; | Ауызша |
5 | Фольклордың халық өмірімен, тұрмыс-тіршілігімен байланысы. Фольклордың қоғамдағы қызметі; | Ауызша |
6 | Салт-сана және дәстүр түсініктері.Жаңа уақытқа байланысты туындаған салттар және дәстүрлер, олардың тәрбиелік мәні. | Сұрақ-жауап |
7 | Рәсім, жол-жоралғы, ырым, тиымның тәрбиелік мәні. Наным-сенімдердің қалыптасуы. Рәміздер олардың тәрбиеге ықпалы. | презентация |
8 | Халық педагогикасындағы баланың пайымдауын қалыптастыру. Баланың ойлау жүйесін дамыту жолдары. Даналық, шешендік сөздердің ақыл-ой тәрбиесіндегі рөлі. | презентация |
9 | Ар-ұяттылық, руханилылық жөніндегі халықтық түсініктер; | презентация |
10 | Еңбек сүйгіштікті, кәсіптік дағдыларды және кәсіптік бағдарды тәрбиелеу; | презентация |
11 | Халық педагогикасындағы эстетикалық тәрбиенің негізгі бағыттары (сәулет өнері, бейнелеу, зергерлік, тоқыма, өлең-жырлар); | Сұрақ-жауап |
12 | Отбасындағы силасым дәстүрі. Отбасындағы әрбір адамның туыстық қатынасқа байланысты міндеттері, парыздары, борыштары. | Сұрақ-жауап |
13 | Табиғатты қорғау, қастерлеу дәстүрі. «Табиғат—тәрбие факторы, оның жас ұрпаққа тәрбие берудегі мүмкіндіктері». | Сұрақ-жауап |
14 | Ұлттық педагогикалық тәрбие. Халықтық күнтізбе. | Сұрақ-жауап |
15 | ҚР ұлттық құндылық білім беру тұжырымдамасы. | Ауызша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|