Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BSDMTA 3204 Бастауыш сыныптарда дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі Үшінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Түрікше
Г. Пилтен

Пән болашақ мұғалімдерді бастауыш сыныптардағы «Дене шынықтыру» пәнін оқытуға теориялық және практикалық даярлауға бағытталған.  Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы дене тәрбиесін ұйымдастырудың формалары мен әдістерін, дене тәрбиесі сабағын ұйымдастырудың ерекшеліктерін, сыныптан тыс дене тәрбиесі жұмыстары туралы білімді меңгеріп, физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес оқушылармен дене тәрбиесін жүргізудің тиімді жолдары мен әдіс-тәсілдерін үйренеді.

жоқ

жоқ

Ынтымақтастықпен оқыту, лекциялар, презентацияларды оқыту, миға шабуыл, жобалық оқыту, жазбаларды алу әдістері, кейс-стади, тапсырмаға негізделген оқыту. Тиісті пәнге сәйкес оқыту әдісі қолданылады.

1-оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады.(ОН5).
2- топта жұмыс жасау қабілеттігін көрсетіп, кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін анықтайды (ОН7).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Оқу жоспарының теориялық құрылымы (оқу бағдарламасының құрылымы, негізгі дағдылар, оқу бағдарламасының негізгі элементтері, сыныптар бойынша жетістіктер, оқыту әдістері, сыныпты басқару, өлшеу және бағалауСұрақ-жауап
2Оқу жоспарының теориялық құрылымы (оқу бағдарламасының құрылымы, негізгі дағдылар, оқу бағдарламасының негізгі элементтері, сыныптар бойынша жетістіктер, оқыту әдістері, сыныпты басқару, өлшеу және бағалауСұрақ-жауап
3Оқу жоспарының теориялық құрылымы (оқу бағдарламасының құрылымы, негізгі дағдылар, оқу бағдарламасының негізгі элементтері, сыныптар бойынша жетістіктер, оқыту әдістері, сыныпты басқару, өлшеу және бағалауАуызша
4Бастауыш мектептегі ойындар мен дене жаттығулары курсының нәтижелеріне қатысты қосымшалар (сабақ жоспарлары, оқу жоспарлары, өлшеу құралдарын дайындау және қолдану)презентация
5Курс нәтижелеріне қатысты қолданбалар (сабақ жоспарларын, оқу жоспарларын, өлшеу құралдарын дайындау және қолдану)Сұрақ-жауап
6Курс нәтижелеріне қатысты қолданбалар (сабақ жоспарларын, оқу жоспарларын, өлшеу құралдарын дайындау және қолдану)Ауызша
7Курс нәтижелеріне қатысты қолданбалар (сабақ жоспарларын, оқу жоспарларын, өлшеу құралдарын дайындау және қолдану)Ауызша
8Оқыту және музыкалық ойындарСұрақ-жауап
9Қазіргі халық билерінің үлгілеріпрезентация
10Ойынның сипаттамасы және жалпы ерекшеліктеріСұрақ-жауап
11Ойынның сипаттамасы және жалпы ерекшеліктеріСұрақ-жауап
12Ойын оқытупрезентация
13Ойын оқытуСұрақ-жауап
14Ойын оқытуСұрақ-жауап
15Модульді бағалауСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Озер, С. Д. и Озер К. (2014). Моторное развитие детей. Nobel Publishing Distribution, Анкара.
2Озер, С. Д. и Актоп А. (2014). Понимание моторного развития. Nobel Publishing Distribution, Анкара.
3Камар, А. «Обучающие игры по физическому воспитанию и спорту. Конспект лекций»
4Кале, Р. (2017). Физическое воспитание и игровое обучение в начальной школе, Анкара: Pegem Publications.
5Демирджи А. (2014). Обучение физическому воспитанию и спорту через игры. Анкара: Нобелевская академия.
6Гюнеш, А. (2018). Преподавание физического воспитания и игр в школах. Анкара: Публикации Пегем..