Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BSDMTA 3204 | Бастауыш сыныптарда дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән болашақ мұғалімдерді бастауыш сыныптардағы «Дене шынықтыру» пәнін оқытуға теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы дене тәрбиесін ұйымдастырудың формалары мен әдістерін, дене тәрбиесі сабағын ұйымдастырудың ерекшеліктерін, сыныптан тыс дене тәрбиесі жұмыстары туралы білімді меңгеріп, физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес оқушылармен дене тәрбиесін жүргізудің тиімді жолдары мен әдіс-тәсілдерін үйренеді.
жоқ
жоқ
Ынтымақтастықпен оқыту, лекциялар, презентацияларды оқыту, миға шабуыл, жобалық оқыту, жазбаларды алу әдістері, кейс-стади, тапсырмаға негізделген оқыту. Тиісті пәнге сәйкес оқыту әдісі қолданылады.
1 | -оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады.(ОН5). |
2 | - топта жұмыс жасау қабілеттігін көрсетіп, кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін анықтайды (ОН7). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Оқу жоспарының теориялық құрылымы (оқу бағдарламасының құрылымы, негізгі дағдылар, оқу бағдарламасының негізгі элементтері, сыныптар бойынша жетістіктер, оқыту әдістері, сыныпты басқару, өлшеу және бағалау | Сұрақ-жауап |
2 | Оқу жоспарының теориялық құрылымы (оқу бағдарламасының құрылымы, негізгі дағдылар, оқу бағдарламасының негізгі элементтері, сыныптар бойынша жетістіктер, оқыту әдістері, сыныпты басқару, өлшеу және бағалау | Сұрақ-жауап |
3 | Оқу жоспарының теориялық құрылымы (оқу бағдарламасының құрылымы, негізгі дағдылар, оқу бағдарламасының негізгі элементтері, сыныптар бойынша жетістіктер, оқыту әдістері, сыныпты басқару, өлшеу және бағалау | Ауызша |
4 | Бастауыш мектептегі ойындар мен дене жаттығулары курсының нәтижелеріне қатысты қосымшалар (сабақ жоспарлары, оқу жоспарлары, өлшеу құралдарын дайындау және қолдану) | презентация |
5 | Курс нәтижелеріне қатысты қолданбалар (сабақ жоспарларын, оқу жоспарларын, өлшеу құралдарын дайындау және қолдану) | Сұрақ-жауап |
6 | Курс нәтижелеріне қатысты қолданбалар (сабақ жоспарларын, оқу жоспарларын, өлшеу құралдарын дайындау және қолдану) | Ауызша |
7 | Курс нәтижелеріне қатысты қолданбалар (сабақ жоспарларын, оқу жоспарларын, өлшеу құралдарын дайындау және қолдану) | Ауызша |
8 | Оқыту және музыкалық ойындар | Сұрақ-жауап |
9 | Қазіргі халық билерінің үлгілері | презентация |
10 | Ойынның сипаттамасы және жалпы ерекшеліктері | Сұрақ-жауап |
11 | Ойынның сипаттамасы және жалпы ерекшеліктері | Сұрақ-жауап |
12 | Ойын оқыту | презентация |
13 | Ойын оқыту | Сұрақ-жауап |
14 | Ойын оқыту | Сұрақ-жауап |
15 | Модульді бағалау | Сұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|