Биология (Педагогикалық ғылымдар)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BPLZhU 3236 Биология пәнінен лабораториялық жұмыстарды ұйымдастыру Үшінші курс 10 300 1 5 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Умиров Бауыржан

Биологиялық үрдістерді бақылауды көрнекі көрсету және студенттердің зерттеу мәдениетін қалыптастыру. Оқу курсы эксперименттерді, тәжірибені, статикалық және динамикалық объектілерді бақылауды жүргізу және теориялық білімін практикада қолдана білу дағдыларын
қалыптастырады.

Жоқ

Жоқ

learning and study, дамыта оқыту әдісі, Модульдік оқыту технологиясы, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер

1Білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеріп, оқыту әдістемелерін жобалап, оқу процесін жүзеге асырады
2Заманауи технологияларды тиімді қолданып, оқытудың теориялық және әдістемелік міндеттерін шешеді.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1«Биология» пәнінен зертханалық және практикалық сабақтарды өткізудің әдістемелік ерекшеліктері.Жазбаша
2Зертханалық жұмыстарды орындау барысына қойылатын техникалық талаптарЖазбаша
3Биология пәнінде зертханалық жұмыстардағы қолданылатын оқыту құралдарыЖазбаша
4Ақпараттық коммуни- кациялық технология- ларды қолдана отырып биология сабақтарында зерт- ханалық жұмыстарды ұйымдастыруЖазбаша
5Виртуалды зертхана арқылы биология пәнінде зертханалық жұмыстарын жүргізудің перспективасыЖазбаша
6Оқушылардың зертханалық жұмыс жасау біліктіліктерін қалыптастырудың педагогикалық психологиялық негіздері.Жазбаша
7Биология сабақтарын оқыту технологиясыЖазбаша
8Мектептің биологиялық білім беру бағдарламасын- дағы 6-сыныпта жүргізілетін зертхана- лық жұмыстардың әдістемелік негіздеріЖазбаша
9Мектептің биологиялық білім беру бағдарламасындағы 7- сыныпта жүргізілетін зертханалық жұмыстардың сипаттамасы мен жүргізу принциптеріЖазбаша
10Мектептің биологиялық білім беру бағдарламасын- дағы 8-сыныпта жүргізілетін зертхана- лық жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесіЖазбаша
11Мектептің биология- лық білім беру бағдарламасындағы 9- сыныпта жүргізілетін зертханалық жұмыс- тарға қойылатын негізгі талаптарЖазбаша
12Мектептің биология- лық білім беру бағдарламасын-дағы 10-сыныпта жүргізіле- тін (жаратылыстану- математикалық бағыт) зертханалық жұмыстардың маңызыЖазбаша
13Биология пәні бойын- ша зертханалық ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйым- дастырудың негіздеріЖазбаша
14зерттеу дағдысын қалыптастырудың негіздеріЖазбаша
15Оқушыларда ғылыми зерттеу дағдысын қалыптастырудың негіздеріЖазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13PÇ14PÇ15
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Исаев Ғ.И., Халикова Г.С., Алпамысова Г.Б. Биологияны оқыту әдістемесі,Оқулық. Шымкент 2017ж.
2Ниязова Г.Ж, Беркимбаев К.М. Болашақ жаратылыстану мұғалімдерінің креативтілігін қалыптастырудың ғылыми- әдістемелік негіздері. (монография)Түркістан 2018ж.
3Ғ.И.Исаев., Г.Б Алпамысова. Сыныпта биологиялық тәжірибе қою әдістемесі. Оқу құралы. Шымкент. 2017 ж.
4Дуйсебекова А. М. Биология пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістері. Оқу құралы. Түркістан, 2018 ж