Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BOT 3211 Бағалаудың өлшемдік технологиялары Үшінші курс 3 90 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Д. Кішібаева

Оқу қызметіндегі педагогикалық өлшеу және бағалау пәні жоғары оқу орны студенттеріне білім беру квалиметриясының теориялық негіздерін, дидактикалық тестілеудің классикалық әдістерін, оқуды меңгерудегі табыстарын, білім нәтижесін, оған қол жеткізудің жолдары мен тәсілдерімен байланыстыра отырып қарастырады және білім беру жүйесінің әр деңгейінде білім алушылар даярлығының сапасы туралы объективті ақпарат беруді қамтамасыз етуді көздейді.

-

-

баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.

Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізіудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.

1ПОН 1– Педагогикалық өлшеу мен бағалаудың ерекшеліктерін, мүмкіндіктерін меңгерген
2ПОН 2–білім сапасын бағалаудың жолдарын меңгерген, білім сапасын арттырудың әдістерін тәжірибеде қолдана алады
3ПОН 3 –оқу үдерісінде педагогикалық өлшеу мен бағалауды қолдануға қабілетті.
4ПОН 4– Педагогикалық өлшеу мен бағалау кезінде жан жақты ақпараттық технологияларды талдай біледі
5ПОН 5– Білім сапасын арттырудың әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын көрсетеді;
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Критериалды бағалау жүйесінің тұжырымдамалық негіздері
2Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың нормаларын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері
3Критериалды бағалау оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы ретінде
4Мектептегі оқушылар жетістіктерін бағалаудағы халықаралық тәжірибе
5Критериалды бағалаудың мәні
6Қазіргі білім беру кеңістігі жағдайында оқушылардың әлеуетін дамытудың жолдары
7Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар
8PIZA, TIMSS халықаралық зерттеулері
9Толық меңгеру критериінің тұжырымдамасы. Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарының функциялары
10Критериалды бағалау педагогикалық технология ретінде
11Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы мен мазмұны. Қалыптастырушы бағалау
12Жиынтық бағалау және оның түрлері
13Диагностикалық бағалау
14Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі жүйесі
15Портфолионың педагогикалық міндеттері. Портфолионың функциялары мен құрамы
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Жусупова Д.Ж. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізудің әдіснамалық және оқу-әдістемелік негіздері. Әдістемелік құрал. Астана, 2015. http://rmebrk.kz
2Жусупова Д.Ж. Бағалаудың өлшемдік технологиялары, пәні бойынша практикум. Әдістемелік құрал. Костанай, 2020. http://rmebrk.kz
3Красноборова А.А. Критериальное оценивание в школе. Учебное пособие. Пермь, 2012. http://rmebrk.kz
4Ғ.Бекахметов, А.Қоржумбаева. Критикалық ойлау негіздері. Астана, 2014. http://library2.ayu.edu.kz