Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BOT 3211 | Бағалаудың өлшемдік технологиялары | Үшінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | 0 |
Оқу қызметіндегі педагогикалық өлшеу және бағалау пәні жоғары оқу орны студенттеріне білім беру квалиметриясының теориялық негіздерін, дидактикалық тестілеудің классикалық әдістерін, оқуды меңгерудегі табыстарын, білім нәтижесін, оған қол жеткізудің жолдары мен тәсілдерімен байланыстыра отырып қарастырады және білім беру жүйесінің әр деңгейінде білім алушылар даярлығының сапасы туралы объективті ақпарат беруді қамтамасыз етуді көздейді.
-
-
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізіудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | ПОН 1– Педагогикалық өлшеу мен бағалаудың ерекшеліктерін, мүмкіндіктерін меңгерген |
2 | ПОН 2–білім сапасын бағалаудың жолдарын меңгерген, білім сапасын арттырудың әдістерін тәжірибеде қолдана алады |
3 | ПОН 3 –оқу үдерісінде педагогикалық өлшеу мен бағалауды қолдануға қабілетті. |
4 | ПОН 4– Педагогикалық өлшеу мен бағалау кезінде жан жақты ақпараттық технологияларды талдай біледі |
5 | ПОН 5– Білім сапасын арттырудың әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын көрсетеді; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Критериалды бағалау жүйесінің тұжырымдамалық негіздері | |
2 | Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың нормаларын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері | |
3 | Критериалды бағалау оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы ретінде | |
4 | Мектептегі оқушылар жетістіктерін бағалаудағы халықаралық тәжірибе | |
5 | Критериалды бағалаудың мәні | |
6 | Қазіргі білім беру кеңістігі жағдайында оқушылардың әлеуетін дамытудың жолдары | |
7 | Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар | |
8 | PIZA, TIMSS халықаралық зерттеулері | |
9 | Толық меңгеру критериінің тұжырымдамасы. Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарының функциялары | |
10 | Критериалды бағалау педагогикалық технология ретінде | |
11 | Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы мен мазмұны. Қалыптастырушы бағалау | |
12 | Жиынтық бағалау және оның түрлері | |
13 | Диагностикалық бағалау | |
14 | Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі жүйесі | |
15 | Портфолионың педагогикалық міндеттері. Портфолионың функциялары мен құрамы |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Жусупова Д.Ж. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізудің әдіснамалық және оқу-әдістемелік негіздері. Әдістемелік құрал. Астана, 2015. http://rmebrk.kz | |
2 | Жусупова Д.Ж. Бағалаудың өлшемдік технологиялары, пәні бойынша практикум. Әдістемелік құрал. Костанай, 2020. http://rmebrk.kz | |
3 | Красноборова А.А. Критериальное оценивание в школе. Учебное пособие. Пермь, 2012. http://rmebrk.kz | |
4 | Ғ.Бекахметов, А.Қоржумбаева. Критикалық ойлау негіздері. Астана, 2014. http://library2.ayu.edu.kz |