Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bot 2202 | Ботаника I | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 |
Өсімдіктер дүниесіндегі әр
түрлі өсімдік түрлерін
жеке топтарға бөліп,
туыстық байланыстарын,
шығу тегін, олардың
топтарға жіктелуін
(классификациялау) және
өсімдіктердің
эволюциялық дамуының
тарихи тізбегін
қалыптастыру.
Өсімдіктердің әр түрлі
систематикалық
топтарының басты
ерекшеліктерін –
құрылысы, көбеюі,
онтогенез барысында даму
ерекшелігін, өсімдіктер
систематикасы бойынша
қолданылатын терминдер
туралы түсініктерді
қалыптастырады.
Ботаника ІІ
Гербарий әдістері
топтық жұмыс,
критикалық ойлау,
миға шабуыл, пікір
алмасу
1 | Мақсатқа бағытталған белсенді оқыту қабілетін қалыптастырады; -жеке және топта ақпаратты басқаруды, цифрлық технологияларды тарату процесін немесе жолдарын түсіндіреді; -барлық салада экономикалық, кәсіпкерлік және шешімдер қабылдау дағдыларын қолданады. |
2 | биологиялық ғылыми - зерттеу жұмыстарын жоспарлайды және ұйымдастырады, зертханалық және далалық ғылыми-зерттеу жұмыстарды жүргізуде заманауи әдістер мен құрал-жабдықтарды пайдаланады; |
3 | зерттеу бойынша болжамдар жасайды, тәсілдерді қолдана отырып, эксперимент жүргізеді және зерттеушілік дағдыларын қалыптастырады ; - биологияның ғылыми негіздерін тұжырымдайды және объектілерді зерттеуде инновациялық технологияларды пайдаланады. |
4 | табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мен қорғау заңдары мен, принциптерін және ережелерді талдайды, қорғау бойынша іс- шараларды ұйымдастырады; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Тамыр, Өркен жүйесі, Жапырақтың құрылысы | Жазбаша |
2 | Сабақ-өркен өсі. Сүректің құрылысы. Гүлдің құрылысы. Жеміс. | Жазбаша |
3 | Төменгі сатыдағы өсімдіктердің классификациясы, шығу тегі, жасушасының құрылысы | Жазбаша |
4 | Балдырлардың негізгі таксономиялық топтарының сипаттамасы. Көк жасыл, Жалтырауық сары. | Жазбаша |
5 | Өсімдіктің құрылысы және жасушаның тіршілік әрекеті | Жазбаша |
6 | Өсімдік ұлпалары және жіктелуі | Жазбаша |
7 | Диатомды - dіатоморнүта немесе васіllariорнүtа балдырлар бөлімі | Жазбаша |
8 | Қоңыр – РНАЕОРНҮТА, қызыл - RНОDОРНҮТА балдырлар бөліміне сипаттама | Жазбаша |
9 | Өсімдіктердің көбеюі және ұрпақ беруі. Өсімдіктердің экологиялық топтары және тіршілік формалары | Жазбаша |
10 | Жасыл СHLOROРНҮТА балдырлар бөліміне сипаттама | Жазбаша |
11 | Миксомицеттер – MYXOMYCETES –бөлімі (немесе Кілегейлілер – MYXOMYCOTA- бөлімі) | Жазбаша |
12 | Саңырауқұлақтар – MYCOPHYTA немесе MYCOTAFUNGI бөлімі | Жазбаша |
13 | Хара балдырлар - CHROPHYTA - бөлімі. | Жазбаша |
14 | Аскомицеттер - Ascomycetes немесе қалталы саңырауқұлақтар класы. Базидиомицеттер (Basidiomycota) класы. Қыналар - Lichenophyta бөлімі | Жазбаша |
15 | Зигомицеттер - Zygomycetes класы және Хитридиомицеттер- Сһуtridiomycetes . Оомицеттер (Oomycetes) класы. | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|