Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BOA 3237 | Биологияны оқыту әдістемесі | төртінші курс | 9 | 270 | 2 | 5 | 0 |
Пән биологиядан көрнекілік құралдарды жасау және шебер қолдана
білу біліктіліктерін қалыптастырады. Пәнді оқу барысында білімгер
өсімдіктерді кептіру, графикалық көрнекі құралдарды даярлау және
фенологиялық таблицаларды құрастыру және коллекциялар әзірлеу
әдіс – тәсілін игереді. Биология сабақтарында көрнекі құралдарды
жүйелі пайдалану материалдарды жинау, сақтау біліктерін меңгереді. Алған білімі мен білігі нәтижесінде педагогикалық зерттеулер жүргізеді.
Мектепте биологияны оқытудың инновациялық әдістері
Мамандыққа кіріспе
Топпен жұмыс, миға шабуыл, пікір алмасу, сын тұрғысынан ойлау
1 | Биология ғылымының теориялық және қолданбалы аспектілерін, алған білімі мен білігін кәсіби қызметінде қолданады |
2 | Теориялық білім негізінде тірі ағзалардың құрылысын, негізгі қасиеттерін, ағзаға тән процестердің жүру заңдылықтарын ескере отырып,оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Биология пәнінен көрнекі құрал дайындау әдістемесінің мақсаттары мен міндеттері. Көрнекі құрал принциптері, көрнекілік оқыту құралы ретінде және көрнекі құрал ұғымдары | Жазбаша |
2 | Мектеп жабдықтарының классификациясы. Биология сабақтарындағы оқыту құралдары. | Жазбаша |
3 | Биология пәнінен тірі, табиғи, жасанды нысандар және ылғалды препараттар. Коллекциялар және құрғақ препараттар. | Жазбаша |
4 | Зоология курсы бойынша оқыту құралдары. Омыртқасыздар зоологиясы бойынша тірі және өңделген табиғи нысандар. | Жазбаша |
5 | Омыртқалылар зоологиясы бойынша , табиғи препаратталған оқыту құралдары. Табиғи препаратталған оқыту құралдарын өңдеу және сақтау | Жазбаша |
6 | Зертханалық жұмыстарды жүргізуге арналған құрал жабдықтардың түрлері мен қауыпсіздік ережелері. | Жазбаша |
7 | Биология курсында сыныптық, сыныптан тыс сабақтарда қолданылатын көрнекі құралдардың сыны тұрғыдан және креативті ойлау дағдысын арттырудағы рольі және іс шаралар кешені. | Жазбаша |
8 | Мультимедиялық көрнекі құралдардың классификациясы мен сипаттамасы. | Жазбаша |
9 | Биология сабақтарында ақпарттық технологияларды пайдалану бағыттары. | Жазбаша |
10 | Биология үйірмелері мен жас натуралистер клубының жұмыс жоспарлары. | Жазбаша |
11 | Көрнекіліктердің оқушының оқу жетістіктерін бағалаудағы рольі. Таратпа материалдарды жасау техникасы. | Жазбаша |
12 | Биология курсының бөлімдері бойынша оқушы білімін бағалау құралдарын дайындау әдістемесі. | Жазбаша |
13 | Білім платформалары мен сайттар, электронды кітапханалармен жұмыс жасау техникасы. | Жазбаша |
14 | Биология кабинетін безендіру, тірі табиғат мүйісінде тірі объектілерді сабақта қолдану талаптары. | Жазбаша |
15 | Оқу тәжірибе алаңындағы ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және нәтижелерін тіркеу мен өңдеу. | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 |
---|