Биология (Педагогикалық ғылымдар)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BOA 3237 Биологияны оқыту әдістемесі төртінші курс 9 270 2 5 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Дуйсебекова Алия

Пән биологиядан көрнекілік құралдарды жасау және шебер қолдана
білу біліктіліктерін қалыптастырады. Пәнді оқу барысында білімгер
өсімдіктерді кептіру, графикалық көрнекі құралдарды даярлау және
фенологиялық таблицаларды құрастыру және коллекциялар әзірлеу
әдіс – тәсілін игереді. Биология сабақтарында көрнекі құралдарды
жүйелі пайдалану материалдарды жинау, сақтау біліктерін меңгереді. Алған білімі мен білігі нәтижесінде педагогикалық зерттеулер жүргізеді.

Мектепте биологияны оқытудың инновациялық  әдістері 

  Мамандыққа кіріспе

Топпен жұмыс, миға шабуыл, пікір алмасу, сын тұрғысынан ойлау

1Биология ғылымының теориялық және қолданбалы аспектілерін, алған білімі мен білігін кәсіби қызметінде қолданады
2Теориялық білім негізінде тірі ағзалардың құрылысын, негізгі қасиеттерін, ағзаға тән процестердің жүру заңдылықтарын ескере отырып,оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді;
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Биология пәнінен көрнекі құрал дайындау әдістемесінің мақсаттары мен міндеттері. Көрнекі құрал принциптері, көрнекілік оқыту құралы ретінде және көрнекі құрал ұғымдарыЖазбаша
2Мектеп жабдықтарының классификациясы. Биология сабақтарындағы оқыту құралдары.Жазбаша
3Биология пәнінен тірі, табиғи, жасанды нысандар және ылғалды препараттар. Коллекциялар және құрғақ препараттар.Жазбаша
4Зоология курсы бойынша оқыту құралдары. Омыртқасыздар зоологиясы бойынша тірі және өңделген табиғи нысандар.Жазбаша
5Омыртқалылар зоологиясы бойынша , табиғи препаратталған оқыту құралдары. Табиғи препаратталған оқыту құралдарын өңдеу және сақтауЖазбаша
6Зертханалық жұмыстарды жүргізуге арналған құрал жабдықтардың түрлері мен қауыпсіздік ережелері.Жазбаша
7Биология курсында сыныптық, сыныптан тыс сабақтарда қолданылатын көрнекі құралдардың сыны тұрғыдан және креативті ойлау дағдысын арттырудағы рольі және іс шаралар кешені.Жазбаша
8Мультимедиялық көрнекі құралдардың классификациясы мен сипаттамасы.Жазбаша
9Биология сабақтарында ақпарттық технологияларды пайдалану бағыттары.Жазбаша
10Биология үйірмелері мен жас натуралистер клубының жұмыс жоспарлары.Жазбаша
11Көрнекіліктердің оқушының оқу жетістіктерін бағалаудағы рольі. Таратпа материалдарды жасау техникасы.Жазбаша
12Биология курсының бөлімдері бойынша оқушы білімін бағалау құралдарын дайындау әдістемесі.Жазбаша
13Білім платформалары мен сайттар, электронды кітапханалармен жұмыс жасау техникасы.Жазбаша
14Биология кабинетін безендіру, тірі табиғат мүйісінде тірі объектілерді сабақта қолдану талаптары.Жазбаша
15Оқу тәжірибе алаңындағы ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және нәтижелерін тіркеу мен өңдеу.Жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13PÇ14PÇ15
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Исаев Ғ.И., Халикова Г.С., Алпамысова Г.Б. Биологияны оқыту әдістемесі. Шымкент, 2017.
2Бөрібекова Ф.Б., Жанатбекова Н.Ж. Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар. Алматы, 2014.
3Дуйсебекова А.М., Сейтметова А.М., Жылысбаева А.Н., Тойжигитова Б.Б., Ибрагимова Д.И. Білім сапасын диагностикалау дайындығын қалыптастыру. Шымкент, 2019.
4Аяшев О.А., Қадірбаева Р.І., Тілеуова С.С. Жас ұстазға 100 бағдар. Астана: Фолиант, 2016.