Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BMIBB 2202 Бастауыш мектепте инклюзивті білім беру Екінші курс 3 90 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Түрікше
Г. Пилтен

Пән инклюзивті білім берудің қағидалары және теориялық, әдіснамалық негіздері, ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету және инклюзивті тәжірибе аймағында білім беруді ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы арнайы білім беруді қажет ететін,  даму мүмкіндігі шектеулі балаларды құқықтық-нормативтік құжаттарға сүйене отырып, қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру, дамыту, өмірге бейімдеу жолдарын көрсетіп, педагогикалық процесті ұйымдастыруды үйренеді.

 

Білім беру тарихы 

Бастауыш білім педагогикасы

Ынтымақтастықпен оқыту, лекциялар, презентацияларды оқыту, миға шабуыл, жобалық оқыту, жазбаларды алу әдістері, кейс-стади, тапсырмаға негізделген оқыту. Тиісті пәнге сәйкес оқыту әдісі қолданылады.

1-оқыту және тәрбиелеу процестерінде оқушылардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті (ОН6).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Инклюзивті білім берудің анықтамасы Мақсаттары, принциптері және іске асыру критерийлеріАуызша
2Инклюзивті білім беруге дайындық сабақтарыАуызша
3Инклюзивті білім беруде қолданылатын әдістер мен тәсілдерАуызша
4БағалауСұрақ-жауап
5Инклюзивті білім беруге қатысатын персонал және оларды оқытуСұрақ-жауап
6Қосылу түрлері Балаларды инклюзивті білім беруге қабылдауСұрақ-жауап
7Айырмашылықтары бар балалармен оң қарым-қатынас орнату жолдарыСұрақ-жауап
8Инклюзивті білім беруге арналған оқыту бағдарламаларыСұрақ-жауап
9Инклюзивті білім берудің артықшылықтарыАуызша
10Инклюзивті білім беруге арналған іс-шараларСұрақ-жауап
11Инклюзивті білім беруге арналған білім беру мекемелеріСұрақ-жауап
12Инклюзивті білім беруді жоспарлау/іске асыруАуызшапрезентация
13Ерекше қажеттіліктері бар адамдарға арналған бизнес аймақтарыЖазбаша
14мөлшерлеу және қарастыруСұрақ-жауап
15Модульді бағалауАуызша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1М.Оспанбаева. Инклюзивті білім беру мазмұны және әдістемесі: оқу құралы, - Алматы, Қазақ университеті. - 2019.
2Болашақ мамандарды инклюзивті білім беруге даярлау. Оқу құралы. Түркістан, 2020. Г. Т. Токқұлова
3Основы психологической саморегуляции. Учебное пособие. – Алматы, 2017г. Құнанбаева М.Н
4Теория и практика инклюзивного образования.Учебник.Алматы,2020 С.Жубакова
5Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жолдары. Әдістемелік нұсқаулық. Алматы, 2019. Құраст. Рсалдинова А.К. Кемешова А.М.