Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BBZhPKU4302 Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметті ұйымдастыру төртінші курс 6 180 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Ж.Н.Садуова

«Білім берудегі психологиялық қызметті ұйымдастыру» пәнінің мазмұны білім беру жүйесіндегі басты мəселе жас ұрпаққа білім бере отырып, адамгершілік сапаларын қалыптастыру. Білім беру ұйымдарында ұрпақтың жан-жақты дамуына, ең алдымен білімді болуына назар аудара отырып, білім алушылардың танымдық іс-əрекетін ұйымдастыру және ойлай білу қабілетін арттыру, Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтегі мектеп психологының жұмыс мақсаты, міндеттеріне сәйкес практик-психологтың жұмысының мазмұнын анықталу қажет.

-

Педагогикалық шеберлік

Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық шығарма әдісі, модульдік оқыту технологиясы.

1педагогикалық және психологиялық диагностикалау барысында балалар мен жасөспірімдердің жеке-типологиялық, тұлғалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып диагностикалайды және нәтижелерін дәлдікпен көрсетеді; -оқу үдерісінің стратегиялары мен жаңа модельдерін жобалау үшін педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау әдістерін талдайды (ОН8).
2жағымсыз әсерлерді алдын алу мен жеңудің әлеуметтік, педагогикалық және психологиялық механизмдерін анықтай отырып қолданады; - өзінің кәсіби қызметі бойынша педагогикалық және психологиялық проблеманың алдын алуға, анықтауға, жоюға қабілетті; - балалардың дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқушылықтарын диагностикалай алады және олардың қарым-қатынасы реттеу жолдарын түсіндіреді (ОН10).
3-
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Психологиялық қызметтің қалыптасуы мен дамуы
2Практикалық психолог еңбегінің жалпы мәселелері
3Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің негіздері
4Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтегі тұлғаға бағдарланған парадигма
5Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің ерекшеліктері
6Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметті сүйемелдеу және психологиялық қолдау проблемалары
7Білім беру жүйесіндегі психологтың кәсіби іс-әрекеті
8Білім беру жүйесіндегі педагог-психологтың кәсіби білгірлігі
9Мектепке дейінгі мекемелердегі психологиялық қызмет ерекшеліктері
10Мектептегі психологиялық қызмет балалар денсаулығының қызметі және тәжірибелік зерттеу.
11Педагогикалық және психотерапевтік іс-әрекеттің өзара байланыстылығы және мектеп психологының білім беру мекемелеріндегі жұмысының негізгі бағыттары
12Интернат типтес мекемелердің оқу-тәрбие үдерісінің ерекшеліктері
13Интернаттық мекемелерде тәрбиеленушілердің психологиялық ерекшеліктері
14Балалар үйі тәрбиеленушілерінің қарым-қатынасының ерекшеліктері
15Жоғары оқу орнында интернаттық мекемелер түлектерімен психологиялық қызметті ұйымдастыру
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1. З.Б. Мадалиева, М.К. Жолдасова. Психологиялық кеңес берудің негіздері. Оқу құралы. – Алматы, 2018ж.
2А. Толегенова. .Психологический эксперимент: структура и технологии. Учебноепособие.- А., 2016
3Г. М. Кусаинов, А. Ш. Танирбергенова,М. Г. Ишенгельдиева. Практикалықпсихология. Әдістемелікқұрал.. А.2022
4КабаковаМ.Практическаяпсихология.Учебно-методическое пособие Алматы,.2020.
5З.Б. Мадалиева, М.М. Сүлеймен . Арт - терапия: Әдістемелік нұсқаулық. Алматы, 2016.
6А.Ким.Диагностика и развитие эмоцианального интеллекта преподователя вуза монография . -Алматы,. 2016.
7А. А. Толегенова.Психологический эксперимент: структура и технологии. Учебное пособие. Алматы, 2016