Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BBZhPKU4302 | Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметті ұйымдастыру | төртінші курс | 6 | 180 | 1 | 2 | 0 |
«Білім берудегі психологиялық қызметті ұйымдастыру» пәнінің мазмұны білім беру жүйесіндегі басты мəселе жас ұрпаққа білім бере отырып, адамгершілік сапаларын қалыптастыру. Білім беру ұйымдарында ұрпақтың жан-жақты дамуына, ең алдымен білімді болуына назар аудара отырып, білім алушылардың танымдық іс-əрекетін ұйымдастыру және ойлай білу қабілетін арттыру, Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтегі мектеп психологының жұмыс мақсаты, міндеттеріне сәйкес практик-психологтың жұмысының мазмұнын анықталу қажет.
-
Педагогикалық шеберлік
Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық шығарма әдісі, модульдік оқыту технологиясы.
1 | педагогикалық және психологиялық диагностикалау барысында балалар мен жасөспірімдердің жеке-типологиялық, тұлғалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып диагностикалайды және нәтижелерін дәлдікпен көрсетеді; -оқу үдерісінің стратегиялары мен жаңа модельдерін жобалау үшін педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау әдістерін талдайды (ОН8). |
2 | жағымсыз әсерлерді алдын алу мен жеңудің әлеуметтік, педагогикалық және психологиялық механизмдерін анықтай отырып қолданады; - өзінің кәсіби қызметі бойынша педагогикалық және психологиялық проблеманың алдын алуға, анықтауға, жоюға қабілетті; - балалардың дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқушылықтарын диагностикалай алады және олардың қарым-қатынасы реттеу жолдарын түсіндіреді (ОН10). |
3 | - |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Психологиялық қызметтің қалыптасуы мен дамуы | |
2 | Практикалық психолог еңбегінің жалпы мәселелері | |
3 | Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің негіздері | |
4 | Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтегі тұлғаға бағдарланған парадигма | |
5 | Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің ерекшеліктері | |
6 | Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметті сүйемелдеу және психологиялық қолдау проблемалары | |
7 | Білім беру жүйесіндегі психологтың кәсіби іс-әрекеті | |
8 | Білім беру жүйесіндегі педагог-психологтың кәсіби білгірлігі | |
9 | Мектепке дейінгі мекемелердегі психологиялық қызмет ерекшеліктері | |
10 | Мектептегі психологиялық қызмет балалар денсаулығының қызметі және тәжірибелік зерттеу. | |
11 | Педагогикалық және психотерапевтік іс-әрекеттің өзара байланыстылығы және мектеп психологының білім беру мекемелеріндегі жұмысының негізгі бағыттары | |
12 | Интернат типтес мекемелердің оқу-тәрбие үдерісінің ерекшеліктері | |
13 | Интернаттық мекемелерде тәрбиеленушілердің психологиялық ерекшеліктері | |
14 | Балалар үйі тәрбиеленушілерінің қарым-қатынасының ерекшеліктері | |
15 | Жоғары оқу орнында интернаттық мекемелер түлектерімен психологиялық қызметті ұйымдастыру |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | . З.Б. Мадалиева, М.К. Жолдасова. Психологиялық кеңес берудің негіздері. Оқу құралы. – Алматы, 2018ж. | |
2 | А. Толегенова. .Психологический эксперимент: структура и технологии. Учебноепособие.- А., 2016 | |
3 | Г. М. Кусаинов, А. Ш. Танирбергенова,М. Г. Ишенгельдиева. Практикалықпсихология. Әдістемелікқұрал.. А.2022 | |
4 | КабаковаМ.Практическаяпсихология.Учебно-методическое пособие Алматы,.2020. | |
5 | З.Б. Мадалиева, М.М. Сүлеймен . Арт - терапия: Әдістемелік нұсқаулық. Алматы, 2016. | |
6 | А.Ким.Диагностика и развитие эмоцианального интеллекта преподователя вуза монография . -Алматы,. 2016. | |
7 | А. А. Толегенова.Психологический эксперимент: структура и технологии. Учебное пособие. Алматы, 2016 |