Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BBM/ EY 3209 | Білім берудегі менеджмент | Үшінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 |
Білім берудегі менеджмент пәнінің мақсаты – білім беру жүйесінде педагогикалық процесті басқарудың қағидалары мен заңдылықтарын білу және педагогикалық процесті ұйымдастыру, жоспарлау, жобалау, болжау, диагностикалау іскерліктерін қалыптастыру. Білім беру ұйымдарында басқаудың функцияларын, нормативтік-құқықтық базасын, бақылау тексеру түрлері, субъектілерді басқаруда қақтығыстар мен лидерлік сапаны дамытуды түсіну.
-
-
Пәнді оқыту әдістері:баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер. Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізіудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | -оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, диагностикалайды, нәтижелерін қолдана біледі; (ОН4). |
2 | -ерекше білім алу қажеттілігі бар тұлғаға педагогикалық қолдау көрсетеді -инклюзивті білім беру ұстанымдарын және бағалау мен басқаруды оқу-тәрбие үдерісінде нормативті реттеуді біледі (ОН5) |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Менеджмент басқару туралы ғылым ретінде | |
2 | Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқару теориясы мен технологиялары ретінде | |
3 | Педагогикалық менеджменттің заңдылықтары мен ұстанымдары | |
4 | Мектептегі жаңашылдықты басқару | |
5 | Мектеп басқарудың педагогикалық жүйесі мен нысаны ретінде | |
6 | Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін диагностикалау | |
7 | Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін жоспарлау | |
8 | Мектептегі әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестациялау | |
9 | Технологиялық тәсіл негізінде мектеп басқару | |
10 | Педагогикалық ұжым басқарудың объектісі мен субъектісі | |
11 | Педагогикалық қарым-қатынас және басқару этикасы | |
12 | Мектептің тұтас педагогикалық үдерісінде қақтығысты басқару | |
13 | Білім беру менеджерінің көшбасшылығы және көшбасшылық қасиеті |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1.Беркимбаев К.М., Кадирбаева Р.И., Султанмурат С., Бураева Ж. Педагогика: көшбасшылық теориясы.-Оқу құралы, Шымкент, 2019. | |
2 | 2.Əлқожаева Н.С Педагогикалық менеджмент;-Алматы, ҚҰУ, 2018. | |
3 | 3.Болатбаева А.А Білім беру ұйымдарындағы стратегиялық менеджмент:-Алматы, ҚҰУ, 2017. | |
4 | 5.Дуглас К. Сапаны бақылаудың статистикалық əдістері:заманауи кіріспе. 2017. | |
5 | 6.Ахтаева Н.С Басқару психологиясы,-Алматы, 2018. |