1 | Балалар ойынының педагогикалық әлеуеті. Ойын әр түрлі жастағы балалардың дамуының тәуелсіз түрі ретінде. Ұғым. Қазіргі екпін. | Ауызша және жазбаша |
2 | Ойын технологиясы оқытудың мотивациялық негізін құрудың шарты ретінде. | Ауызша және жазбаша |
3 | Геймификацияның мәні (анықтамасы, ойын мен ойыншықтан айырмашылығы). | Ауызша және жазбаша |
4 | Геймификация және білім беру. Ойынға арналған ойын емес контексттер. | Ауызша және жазбаша |
5 | Геймификация және жүйелік тәсіл: экологиядан білімге. | Ауызша және жазбашапрезентация |
6 | Білім беру тарихындағы және тыңдаушылар тәжірибесіндегі геймификация мысалдарын талдау. Ойын компоненттерін және ойын дизайнын, рөлдік ойын элементтерін анықтау, іске асырылған ойын түрін анықтау. | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
7 | Ойыншының белсенді мәртебесі, ләззат алу рөлі және геймификация мақсаттарына жетудегі таңдаудың маңыздылығы. Ойыншының көтерілу жолы, тепе-теңдіктің маңыздылығы. | Ауызша және жазбашаЖазбаша |
8 | Құрылымдық тәсіл: геймификация пирамидасы: элементтер, динамика, механика. | Ауызша және жазбаша |
9 | Геймификация пирамидасының элементтерін (компоненттер, механика, динамика) және жоғарғы деңгейлердің анықтаушы сипатын анықтау. | Ауызша және жазбаша |
10 | Алты сатылы геймификация схемасы: геймификация мақсаттары, олардың ойын мақсаттарынан айырмашылығы. Қатысушылардың мақсаттарын, мақсатты топтарын, ойыншылардың қалаулы мінез-құлқын анықтау және сипаттау | Ауызша және жазбаша |
11 | Ойыншылардың іс-әрекеттерін тарту тәсілдері, циклдік. Кері байланыстың маңыздылығы мен түрлері. Nicole Lazarro бойынша ләззат түрлері, ләззат көздері. | Ауызша және жазбашапрезентация |
12 | Геймификациядағы жүйелік тәсіл: мақсаттарға әр түрлі жолмен жету мүмкіндігі. | Ауызша және жазбаша |
13 | Геймификация мотивацияны құру және сақтау тәсілі ретінде. Мотивацияны құру тәсілдері (бихевиоризм, когнитивизм, өзін-өзі анықтау теориясы) және олардың геймификация практикасына әсері. | Ауызша және жазбаша |
14 | Сыртқы және ішкі мотивация. Геймификация арқылы мотивацияның толық болмауынан күшті ішкі мотивацияға көшудің әсер ету факторлары мен кезеңдері. Octalysis моделін тыңдаушылардың тәжірибесіне қолдану. Ішкі мотивацияны құрудың жеке траекторияларын құру. | Ауызша және жазбашаЖазбаша |
15 | Геймификацияға сыни көзқарас: геймификацияның екіұштылығы, қауіп факторлары, қалаусыздық және геймификацияға Үстірт көзқарастың салдары. | Ауызша және жазбашапрезентация |