Информатика, АКТ және робототехника (Педагогикалық ғылымдар)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BBG 4381 Білім берудегі геймификация төртінші курс 5 150 15 30
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
п.ғ.к., доцент Г.Ниязова

Болашақ информатика мұғалімдерінің геймификация арқылы кәсіби құзыреттіліктерін, білім беру процесіне геймификацияны енгізу жобасын әзірлеу және іске асыру құзыреттерін қалыптастырады.  Геймдизайн техникасы мен ойыншы психологиясы негізінде оқытудың кешенді геймификациясын құрылымдауды, геймификацияның негізгі механикасы мен модельдерін зерделеуді, game-based learning технологиясын іске асыруды, білім беру контекстінде геймификацияны іске асыру арқылы оқыту нәтижелерін жақсарту практикаларын меңгертеді

жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі.

1Информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесін әзірлейді.
2Информатиканы оқытудың цифрлық білім беру контенттерін әзірлейді
3Білім беру ортасында ғылыми-зерттеулерді ұйымдастырады.
4Білім беру ортасында ғылыми-зерттеулер нәтижелерін қолданады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Балалар ойынының педагогикалық әлеуеті. Ойын әр түрлі жастағы балалардың дамуының тәуелсіз түрі ретінде. Ұғым. Қазіргі екпін.Ауызша және жазбаша
2Ойын технологиясы оқытудың мотивациялық негізін құрудың шарты ретінде.Ауызша және жазбаша
3Геймификацияның мәні (анықтамасы, ойын мен ойыншықтан айырмашылығы).Ауызша және жазбаша
4Геймификация және білім беру. Ойынға арналған ойын емес контексттер.Ауызша және жазбаша
5Геймификация және жүйелік тәсіл: экологиядан білімге.Ауызша және жазбашапрезентация
6Білім беру тарихындағы және тыңдаушылар тәжірибесіндегі геймификация мысалдарын талдау. Ойын компоненттерін және ойын дизайнын, рөлдік ойын элементтерін анықтау, іске асырылған ойын түрін анықтау.Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап
7Ойыншының белсенді мәртебесі, ләззат алу рөлі және геймификация мақсаттарына жетудегі таңдаудың маңыздылығы. Ойыншының көтерілу жолы, тепе-теңдіктің маңыздылығы.Ауызша және жазбашаЖазбаша
8Құрылымдық тәсіл: геймификация пирамидасы: элементтер, динамика, механика.Ауызша және жазбаша
9Геймификация пирамидасының элементтерін (компоненттер, механика, динамика) және жоғарғы деңгейлердің анықтаушы сипатын анықтау.Ауызша және жазбаша
10Алты сатылы геймификация схемасы: геймификация мақсаттары, олардың ойын мақсаттарынан айырмашылығы. Қатысушылардың мақсаттарын, мақсатты топтарын, ойыншылардың қалаулы мінез-құлқын анықтау және сипаттауАуызша және жазбаша
11Ойыншылардың іс-әрекеттерін тарту тәсілдері, циклдік. Кері байланыстың маңыздылығы мен түрлері. Nicole Lazarro бойынша ләззат түрлері, ләззат көздері.Ауызша және жазбашапрезентация
12Геймификациядағы жүйелік тәсіл: мақсаттарға әр түрлі жолмен жету мүмкіндігі.Ауызша және жазбаша
13Геймификация мотивацияны құру және сақтау тәсілі ретінде. Мотивацияны құру тәсілдері (бихевиоризм, когнитивизм, өзін-өзі анықтау теориясы) және олардың геймификация практикасына әсері.Ауызша және жазбаша
14Сыртқы және ішкі мотивация. Геймификация арқылы мотивацияның толық болмауынан күшті ішкі мотивацияға көшудің әсер ету факторлары мен кезеңдері. Octalysis моделін тыңдаушылардың тәжірибесіне қолдану. Ішкі мотивацияны құрудың жеке траекторияларын құру.Ауызша және жазбашаЖазбаша
15Геймификацияға сыни көзқарас: геймификацияның екіұштылығы, қауіп факторлары, қалаусыздық және геймификацияға Үстірт көзқарастың салдары.Ауызша және жазбашапрезентация
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13PÇ14PÇ15
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Вербах, К. Вовлекай и властвуй: игровое мышление на службе бизнеса [Текст]/ К. Вербах, Д. Хантер. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2015. – 223 с
2Мосин А. Плюс геймификация всей страны? / А. Мосин // Банки Украины [Электронный ресурс].
3Ница А.Л. Геймофикация в образовании / А.Л. Ница // Теплица социальных технологий
4Yu-kai Chou. Octalysis - complete Gamification framework.