Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BBDZhT 3297 | «Биология пәнін жаңартылған бағдарлама бойынша оқыту» | Үшінші курс | 9 | 270 | 1 | 4 | 0 |
Пән - биология пәні бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын және оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін
меңгеру, ондағы оқу мақсатына қол жеткізу барысында критериалды
бағалау жүйесін түсініп, қолдана білу дағдыларын қалыптастырады. Пәнді меңгеру барысында білімгерлер жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес оқытудың заманауи әдіс-тәсілдерін қолданады. Сабақты жоспарлау, өткізу тәжірибесін меңгереді.Қысқа, орта, ұзақ мерзімді жоспар даярлауға дағдыланады.
Жоқ
Жоқ
Топпен жұмыс, миға шабуыл, пікір алмасу, сын тұрғысынан ойлау
1 | Білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеріп, оқыту әдістемелерін жобалап, оқу процесін жүзеге асырады; |
2 | ғылымының теориялық және қолданбалы аспектілерін, алған білімі мен білігін кәсіби қызметінде қолданады; |
3 | Заманауи технологияларды тиімді қолданып, оқытудың теориялық және әдістемелік міндеттерін шешеді; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Биологияны оқыту мен тәрбие теориясының қазіргі проблемалары және пәнді жаңартылған бағдарлама бойынша оқытудың мақсаттары мен міндеттері. | Жазбаша |
2 | Білім беру стандарты ҚРМЖМБС-ның, оқу бағдарламаларының, оқулықтарының құрылымы, қызметі. | Жазбаша |
3 | Орта білім беру мазмұнын жаңартудағы негізгі үрдістері және биологиялық білім беру саласы бойынша күтілетін нәтижелер. | Жазбаша |
4 | Білім беру мазмұнын жаңартудағы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері, қағидаттары мен шарттары. | Жазбаша |
5 | Блум таксономиясы және оның баспалдақтары, ойлау дағдылары (білу, түсіну, қолдану, талдау, салыстыру, бағалау). | Жазбаша |
6 | Критериалды бағалау жүйесінің мақсат- міндеттері, мазмұны мен құралдары. | Жазбаша |
7 | Ағылшын тілін және жаратылыстану пәндерін кіріктіріп оқытудың ерекшеліктері. (Content and Language Integrated Learning ). | Жазбаша |
8 | Білім беру мазмұнын жаңартудағы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктер і. | Жазбаша |
9 | Жаңартылған білім беру мазмұны аясында функционалдық сауаттыл ықты қалыптастыру дың факторлары. | Жазбаша |
10 | Жаңартылған білім беру мазмұны аясында инклюзивті және қосымша білім берудің ерекшеліктері. | Жазбаша |
11 | Биология пәні бөлімдерін жаңартылған бағдарлама бойынша оқытуда сабақта қолданылатын стратегиялар | Жазбаша |
12 | Биология пәнін жаңартылған бағдарламамен оқытудың инновациялық әдіс- тәсілдері. | Жазбаша |
13 | Жаңартылған білім мазмұны аясы негізінде биология пәнін оқытуда цифрлық ресурстардың тиімділігі. | Жазбаша |
14 | Биология пәнін барысында жаңартылған оқыту бағдарламаларын қолдан у бойынша ұсыныстар | Жазбаша |
15 | Білім беру мазмұнын жаңарту бағдарламасының мұғалімдерінің кәсіби дамуы және біліктілігін арттыру. | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 |
---|