Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BBBZh 5206 | Білім беру бағдарламаларын жобалау | Бірінші курс | 5 | 150 | 15 | 30 |
Ұлттық нормативтік-құқықтық құжаттар мен оқу-әдістемелік әзірлемелер негізінде кәсіби және білім беру бағдарламаларын жобалаудың ерекшеліктері мен тетіктері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру жолымен педагогика ғылымдары саласында магистранттың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады, заңнамалық актілердің, білім беру стандарттарының талаптарын ескере отырып, білім беру бағдарламасын құру ерекшеліктерін ажырата алады.
топпен жұмыс, бұлттық технология, , топтық жобалық жұмыс әдісі, модульдік оқыту технологиясы
1 | кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады |
2 | білім беруде пәндерді оқыту технологияларын, әдістері мен құралдарын жасай отырып, заманауи оқыту технологиясын оқу процесінде қолдана алады |
3 | педагогикалық міндеттерді жобалау, инновациялық үдерістерді енгізу, модельдеу, жинау, талдау, іріктеу дағдыларын жүзеге асырады және оларды жоспарлау, ұсыну және шығармашылық санаттары бойынша бөледі |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Болон процесі және оны Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесінде жүзеге асыру | Ауызша және жазбашаТәжірибелік |
2 | Мемлекеттік білім беру стандарттары білім беру бағдарламаларына қойылатын талаптардың негізі ретінде | Ауызша және жазбашаТәжірибелік |
3 | Білім беру сапасына әлеуметтік тапсырысты анықтау – маңызды проблема | Ауызша және жазбашаТәжірибелік |
4 | Кәсіби құзыреттілікті анықтау және қалыптастыру | Ауызша және жазбашаТәжірибелік |
5 | Негізгі білім беру бағдарламаларын жобалау мен іске асырудың әдістемелік негіздері | Ауызша және жазбашаТәжірибелік |
6 | ЖОО оқытушысының қызметін ұйымдастырудың құқықтық-нормативтік негіздері | Ауызша және жазбашаТәжірибелік |
7 | Пәннің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге қойылатын талаптар | Ауызша және жазбашаТәжірибелік |
8 | ЖОО студенттердің өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру | Ауызша және жазбашаТәжірибелік |
9 | Заманауи білім беру технологиялары- БББ жүзеге асырудың негізі | Ауызша және жазбашаТәжірибелік |
10 | Оқытушы мен студенттің бақылау-бағалау қызметінің құрылымы | Ауызша және жазбашаТәжірибелік |
11 | Оқыту нәтижелерін аралық және қорытынды бақылау мен бағалау | Ауызша және жазбашаТәжірибелік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Болатбаева А.А. Білім берудегі педагогикалық технологиялар.Оқуқұралы, 2016. | |
2 | Болатбаева А.А. Білім беру ұйымдарындағы cтратегиялық менеджмент.Оқулық, 2017. | |
3 | Бидайбеков Е. Ы., Гриншкун В.В. , Камалова Г.Б., Исабаева Д.Н., Бостанов Б.Ғ. Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері.Оқу құралы.2014. | |
4 | Хакимова Т. Инновациялық технологияларды пайдаланып компьютерлік өңдеуді кредиттік оқыту.2013. | |
5 | БитэмХ. Переосмысление педагогики для цифровой эпохи. Оқулық, 2019. | |
6 | Федулов Ю. П. Организация учебной деятельности в вузе и методика преподавания в высшей школе: учеб. пособие/Ю.П.Федулов. - Краснодар: КубГАУ, 2019. |