Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
BBBBAT5304 Бастауыш білім беру бағдарламаларын әзірлеу технологиясы Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Ауезов Б

Пән магистранттарға бастауыш мектептің білім беру  бағдарламаларының негізгі ерекшеліктерімен, бастауыш мектеп бағдарламаларының жалпы аспектілері оқытылады. Магистранттар білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, білім беруді, оқытуды, оқу бағдарламаларын, бағдарламаларды әзірлеудің  теориялық  негіздерін, оқу жоспарларын жобалауға, авторлық бағдарламаларын жасайды. Білім беру бағдарламаларын, білім беру стандартына сәйкес кіріктірілген курстарды үш тілде білім беруді білім беру ұйымдарының барлық деңгейлерінде тәжірибеге енгізеді.

Жоқ

Білім берудегі жаңа бағыттар

Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу,  жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі 

1-Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3);
2- Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6);
3- Мектептердегі ұйымдастырушылық, басқарушылық дағдыларын меңгере отырып, білім беру бағдарлмалары, оқу жоспары, авторлық жоба дайындауды дамытады (ОН8);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Бастауыш білім беру бағдарламаларын жасаудың теориялық негіздерАуызша
2Бастауыш білім беру бағдарламаларын құруБиблиография
3Бастауыш мектептің оқу бағдарламаларына негізделген тәсілдерАуызшаСұрақ-жауап
4Бастауыш оқу бағдарламаларында ұамтылған дағдыларБиблиографияСұрақ-жауап
5Бастауыш мектептің оқу бағдарламаларын контекстіндегі пәнаралық зерттеулерпрезентация
6Қазақ тілі және әдебиеті пәнінің оқу бағдарламаларының ерекшіліктеріАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
7Орыс тілі және әдебиеті пәнінің оқу бағдарламаларының ерекшіліктеріпрезентацияСұрақ-жауап
8Ағылшын тілі және әдебиеті пәнінің оқу бағдарламаларының ерекшіліктеріпрезентацияСұрақ-жауап
9Көркем еңбек пәнінің оқу бағдарламаларының ерекшіліктеріпрезентацияСұрақ-жауап
10Музыка пәнінің оқу бағдарламаларының ерекшіліктеріпрезентацияСұрақ-жауап
11Жаратылыстану пәнінің оқу бағдарламаларының ерекшіліктеріпрезентацияСұрақ-жауап
12Дүниетану пәнінің оқу бағдарламаларының ерекшіліктеріАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
13Математика пәнінің оқу бағдарламаларының ерекшіліктеріАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
14Өзін-өзі тану пәнінің оқу бағдарламаларының ерекшіліктеріАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
15Дене шынықтыру пәнінің оқу бағдарламаларының ерекшіліктеріАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 27 желтоқсандағы № 895 қаулысы
2Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» бұйрығы
3Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №603 «Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беру пәндері циклінің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» бұйрығы
4Әлімов А. Интербелсенді әдістерді жоғары оқу орындарында қолдану: оқу құралы. – Алматы, ЖШС «Жедел басу баспаханасы» 2009. - 328 б.