Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATОUKD 5207 | Ағылшын Тілі Оқытушыларының Үздіксіз Кәсіби Дамуы | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Курс алты кәсіптік оқыту стандарттарына (әрқайсысы педагогикалық практиканың нақты элементтері) сәйкес келеді және бес өнімділік деңгейін сипаттау үшін оқытады: басталуы, пайда болуы, қолданылуы, интеграциясы және инновациясы. Деңгей мұғалімнің өсуіндегі хронологиялық реттілік болып табылмайды, бірақ өнімділіктің даму деңгейі болып табылады.
жоқ
жоқ
1. Миға шабуыл
2. Кейс-стадий
3.Дамыта оқыту әдісі
4. Кәсіби шеберлікті арттыру әдісі
5. Проблемалық оқыту әдісі
1 | шетел тілі теориясы мен практикасында өзекті мәселелерді тәуелсіз және сыни талдауды жүзеге асырады; |
2 | ғылыми зерттеу нәтижелерін қолдана отырып, психологиялық, педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласындағы зерттеулерді жүргізе алады; |
3 | өз бетінше ғылыми ізденістер жасай алады; |
4 | өзінің жүргізген сабағына обьективті баға бере алады; |
5 | қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды менгере отырып,кез-келген тақырыпта ағылшын тілінде сабақ жүргізеді; |
6 | ағылшын тіліндегі түрлі мәтіндерді талдайды және интепретациялау дағдыларын игереді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Үздіксіз кәсіби дамудың өзектілігі (CPD) | |
2 | Кембридж ағылшын тілін оқыту жүйесі | |
3 | Британдық Кеңестің CPD құрылымы | |
4 | Еуропалық профиль торы (EPG) | |
5 | Icelt мұғалімдерді даярлау бағдарламасы | |
6 | Жалпы еуропалық шеңбер | |
7 | Еуропалық тілдер портфолиосы | |
8 | Болашақ тіл мұғалімдеріне арналған еуропалық портфолио (EPOSTL) | |
9 | Нұсқаулыққа сәйкес тілді үйрену принциптері | |
10 | Кәсіби даму және қамтамасыз ету модельдері | |
11 | Кәсіби даму салалары | |
12 | Кәсіби дамуды бағалау әдістері | |
13 | Мектепті тиімді дамыту принциптері | |
14 | Инклюзивті тәжірибелерді қолдану | |
15 | ҮКД түрлері |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Conceptually-Grounded Cognitive-Lingual Basics of Forming a Multilingual. Cambridge International Press, London, 2019. Kunanbayeva S.S. | |
2 | 2. Continuing professional development of English teachers. ҚожаАхметЯсауиатындағыХалықаралыққазақ–түрікУниверситеті, 2020.– 136 бет. М.Сейтова. | |
3 | 1. The Effect of the EPOSTL on the Self-Evaluation of the StudentTeachers of English. Монография. Шымкент, 2020. М.Е.Сейтова. |