Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын-түрік)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ATОUKD 5207 Ағылшын Тілі Оқытушыларының Үздіксіз Кәсіби Дамуы Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Ағылшын тілі
PhD, қауымдастырылған профессор м.а. Сейтова М.Е.

Курс алты кәсіптік оқыту стандарттарына (әрқайсысы педагогикалық практиканың нақты элементтері) сәйкес келеді және бес өнімділік деңгейін сипаттау үшін оқытады: басталуы, пайда болуы, қолданылуы, интеграциясы және инновациясы. Деңгей мұғалімнің өсуіндегі хронологиялық реттілік болып табылмайды, бірақ өнімділіктің даму деңгейі болып табылады.

жоқ

жоқ

1. Миға шабуыл
2. Кейс-стадий
3.Дамыта оқыту әдісі
4. Кәсіби шеберлікті арттыру әдісі
5. Проблемалық оқыту әдісі  

1шетел тілі теориясы мен практикасында өзекті мәселелерді тәуелсіз және сыни талдауды жүзеге асырады;
2ғылыми зерттеу нәтижелерін қолдана отырып, психологиялық, педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласындағы зерттеулерді жүргізе алады;
3өз бетінше ғылыми ізденістер жасай алады;
4өзінің жүргізген сабағына обьективті баға бере алады;
5қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды менгере отырып,кез-келген тақырыпта ағылшын тілінде сабақ жүргізеді;
6ағылшын тіліндегі түрлі мәтіндерді талдайды және интепретациялау дағдыларын игереді.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Үздіксіз кәсіби дамудың өзектілігі (CPD)
2Кембридж ағылшын тілін оқыту жүйесі
3Британдық Кеңестің CPD құрылымы
4Еуропалық профиль торы (EPG)
5Icelt мұғалімдерді даярлау бағдарламасы
6Жалпы еуропалық шеңбер
7Еуропалық тілдер портфолиосы
8Болашақ тіл мұғалімдеріне арналған еуропалық портфолио (EPOSTL)
9Нұсқаулыққа сәйкес тілді үйрену принциптері
10Кәсіби даму және қамтамасыз ету модельдері
11Кәсіби даму салалары
12Кәсіби дамуды бағалау әдістері
13Мектепті тиімді дамыту принциптері
14Инклюзивті тәжірибелерді қолдану
15ҮКД түрлері
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Conceptually-Grounded Cognitive-Lingual Basics of Forming a Multilingual. Cambridge International Press, London, 2019. Kunanbayeva S.S.
22. Continuing professional development of English teachers. ҚожаАхметЯсауиатындағыХалықаралыққазақ–түрікУниверситеті, 2020.– 136 бет. М.Сейтова.
31. The Effect of the EPOSTL on the Self-Evaluation of the StudentTeachers of English. Монография. Шымкент, 2020. М.Е.Сейтова.