Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATOTB 3308 | Ағылшын тілін оқытуда тестілеу және бағалау | Үшінші курс | 4 | 120 | 1 | 1 | 0 |
Ағылшын тілін оқытуда тестілеу мен бағалау студенттерді тілді тексеру мен бағалаудың негізгі принциптерімен таныстырады және тестілеу құралдарын құрастыру мен растау дағдыларын дамытады. Курс барысында студенттер сыныпты бағалаудың негізгі шарттары мен мәселелерін және сыныптағы тестілеу мен бағалауды ажырата білу дағдыларын алады.
жоқ
Ағылшын тілінің оқыту әдістемесі
1. Топтық жұмыс, жұптық жұмыс
2. Ынтымақтастық пен ынтымақтастықта оқыту
3. Сыни тұрғыдан ойлау
4. Тапсырмаға негізделген оқыту әдісі
5. Миға шабуыл
6. Дамыта оқыту әдісі
1 | Ағылшын тілін оқытудың түрлі жолдарын түсіндереді; |
2 | Білім алушылардың тестілеу арқылы білімін өлшеу бойынша білімдерін жетілдіреді; |
3 | Тестілеу және бағалау түрлерімен танысады; |
4 | Тестілеу құралдарын құрастыру мен растау дағдыларын дамытады; |
5 | Білімді бағалаудың жолдарын тиімді қолданады; |
6 | тестілеу және бағалау теориясы мен әдістерін меңгереді; |
7 | Оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, білім алушылардың білімін, дағдылары мен іскерлігін объективті бағалайды; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Тілдік тестілеуді түсіну | |
2 | Тест түрлері және тестілеу I | |
3 | Тест түрлері және тестілеу II | |
4 | Жарамдылық | |
5 | Сенімділік | |
6 | Тесттің кері әсері | |
7 | Тесттің даму кезеңдері | |
8 | Жалпы тест әдістері | |
9 | Жазуды тестілеу | |
10 | Оқуды тестілеу | |
11 | Тыңдауды тестілеу | |
12 | Грамматика мен лексиканы тексеру | |
13 | Жалпы қабілетті тексеру | |
14 | Балаларға арналған тесттер | |
15 | Тестті басқару |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Arthur Huges and Jake Huges. (2020). Testing for Language Teachers. Third Edition. Cambridge University Press. | |
2 | Tim Mcnamara. (2014). Language Testing. Oxford University Press. | |
3 | The effect of the EPOSTL on the Self-evaluation of the student teachers of English.Монография.Шымкент 2020.М.Е.Сейтова | |
4 | Arthur Huges (2003). Testing for Language Teachers. Second Edition. Cambridge University Press. |