| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ATIMZhK6319 | Әлем тарихының іргелі мәселелеріне жаңаша көзқарас | Екінші курс | 9 | 270 | 15 | 60 | 0 |
Әлем тарихының ежелгі дүние кезеңінен қазіргі заманға дейінгі кезеңдегі әлем тарихындағы іргелі мәселелерді қарастырады. Курста грек демократиясының мәселелері, мемлекет генезисі, ежелгі грек және рим қоғамының бірдей іргетасын қалаған әлеуметтік-саяси ұйым түрлерінің формалары қарастырылады
дамыта оқыту әдісі, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі
| 1 | ПОН1- Ұлттық тарих, дүниежүзі тарихы, тарихи демография, мәдени мұра тарихының кәсіби саласында ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу, тарихи зерттеудің әдістері мен аспаптары саласында ғылыми танымды дамытудың қазіргі кезеңдегі жағдайы мен үрдістері туралы терең білімдерді салыстырады |
| 2 | ПОН2- Әлемдік білім беру жүйесі мен герменевтикалық, интуитивті-тұлғалық, ақиқаттық бірегей ғылыми зерттеулерді біріктіретін зерттеу рәсімдері мен әдістерінің өзара байланысын көрсетеді. |
| 3 | ПОН3 - Білімгерлердің жобалау әрекеттерін ұйымдастырады және талқылайды |
| 4 | ПОН4- Алған білімдерін тарихи ғылымды дамытуға, стандартты ғылыми және кәсіби міндеттерді шешуге пайдалану, негізгі тарихи міндеттерді, зерттеу әдістерін зерттеу мен жүйелеуге байланысты мәселелерді анықтайды. |
| 5 | ПОН5- Отандық және дүниежүзілік тарих саласындағы ғылыми әдіс-тәсілдер мен негізгі үрдістерді талдау, салыстыру, шет мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық, саяси, конституциялық-құқықтық дамуының іргелі мәселелерін зерттеудің жаңа тәсілдерінің мәнін түсіндіреді. |
| 6 | ПОН6 - Магистранттардың өз әрекетін кәсіби қалыптасудың басты ресурсы ретінде ұйымдастыра отырып, оларды ғылыми-теориялық тұрғыдан тәжірибе көрсетеді. |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Дүниежүзілік тарихтың іргелі мәселелеріне жалпы шолу | Ауызша |
| 2 | Грек-Рим құлиеленушілік дәуірінің деректанулық және тарихнамалық негіздері | Ауызша |
| 3 | Европа мен Азиядағы феодалдық қатынастардың қалыптасу ерекшеліктері | Ауызша |
| 4 | Қазіргі Европа мен Азия мемлекеттерінің жалпы даму бағыты | |
| 5 | ХХғ. ІІ-жартысындағы деколонизация процесінің аяқталуы | Ауызша |
| 6 | Демократиялық реформалардың инициаторлар социал-демократтар. Либерализм және консерватизм | Ауызша |
| 7 | Қазіргі Батыс қоғамындағы әлеуметтік құрылым | Сұрақ-жауап |
| 8 | ХХ ғ. Демографиялық процестердің дамуы | Сұрақ-жауап |
| 9 | ХХғ. ІІ-жарт. өріс алған интеграциялық процестер | Ауызша |
| 10 | «Қырғи-қабақ» соғыстың туындауы, дамуы және 50-70жж. әлемнің екі полюстік бәсекелестігі ХХ ғ. | Ауызша |
| 11 | ІІ-дүниежүзілік соғыстан кейінгі жылдардағы АҚШ. Сыртқы саясаттағы өзгерістер | Ауызша |
| 12 | 60-70 жж. Ұлыбритания. Г.Вильсонның «технократиялық революциясы» | Ауызша |
| 13 | Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Франция. Төртінші республика кезеңі. | Ауызша |
| 14 | ІІ-дүниежүзілік соғыстан кейінгі Германия. Берлин дағдарысы. Германияның екіге бөлінуі | Сұрақ-жауап |
| 15 | Дүниежүзінің алдыңғы қатарлы мемлекеттері терроризммен қарсы күресте | Ауызша |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | 1. Васильев, Л.С. Всеобщая история. В 6-и т. Т. 2. Восток и Запад в Середине века: Учебное пособие / Л.С. Васильев. - М.: КДУ, 2013. - 538 c. | |
| 2 | 2. Қожақұлы Ө. Отандық тарихтың іргелі мәселелері. 2014 http://rmebrk.kz | |
| 3 | 3. Жұмағұлов Қ. Т.Әлем өркениетінің тарихы. Византия тарихындағы саяси билік пен мемлекеттік: оқу құралы, 2017. |