Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATBD 2204 | Ағылшын тілі (В2 деңгейі) | Екінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Бұл курс барысында студенттер төрт дағдыны дамыту арқылы (тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу) өз қабілеттері мен білімдерін дамытады. Курстың мақсаты - студенттер арасында коммуникативті, лингвистикалық, пікірталас, стратегиялық, сонымен қатар білім беру және танымдық құзіреттіліктерді қалыптастыру. Олар лексикалық, грамматикалық және фонетикалық бірліктер туралы білімді, сонымен қатар оларды шет тіліндегі сөздерді қалыптастыру мен қабылдауда қолдану дағдылары мен қабілеттерін қалыптастырады.
жоқ
жоқ
1. баяндау
2. креативті ойлау
3. сұрақ-жауап
4. проблемалық әдістер.
5. пікірталасу
6.презентация арқылы ұсыну
1 | шетел тілін үйренуде B2 деңгейіндегі видео және аудио тыңдалымдарын түсіне алады |
2 | оқу мен жазылым дағдыларын қолдана отырып, аналитикалық және кәсіби дағдыларын жетілдіреді |
3 | шетел тілін үйрену барысында қоғамдық алаңдарда еркін сөйлеуді үйренеді. |
4 | тіл білімінің теориялық принциптерін игере отырып, практикалық тұрғыдан қолдануды меңгереді |
5 | шетел тілін үйренуде өзіндік пікірлерін, айналасында болған оқиғаларды және өмірлік тәжірибелерін еркін сипаттайды |
6 | проблемалық және ситуациялық мәселелерді шешуде және де ақыл кеңес беруде сыныптастарымен талқылай алады |
7 | болашаққа байланысты жоспарлар құра отырып айтылым және жазылым тілдік дағдыларын жетілдіреді. |
8 | Әлеуметтік ортаға байланысты әр түрлі тақырыптарда қарым-қатынас дағдыларын меңгеруді үйренеді |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Әлемдік БАҚ. Теледидарда жақсы нәрсе бар ма? | Сұрақ-жауап |
2 | Мәдениетаралық тәжірибелер. Грамматика: Осы шақ | презентация |
3 | Жақсы қарым-қатынас. Байланысты ұстап тұру. Интернеттегі достар. | Жазбаша |
4 | Мәселені талқылау Грамматика: will,could,may,might | Ауызша |
5 | Жетістік. Керемет идеялар. Ән мен би адамы мырза. Үміттер, армандар мен амбициялар. | Ауызша және жазбаша |
6 | Интеллект дегеніміз не? Сіздің жетістіктеріңіз. Грамматика: Present Perfect және уақыт өрнектері. | презентация |
7 | Не болды? Апатқа бейім. Неге сонша ебедейсіз? Табиғат құдіреті. | тест |
8 | Жазатайым оқиғалар мен жарақаттар. Әңгімелеуге арналған үстеулер. Драмалық тәжірибені сипаттаңыз. | презентация |
9 | Жоспардың өзгеруі. Көмек қолы. Шарттарды сұрыптау. Тағдыр? Грамматика: Future in the past. | Сұрақ-жауап |
10 | Жоспардың өзгеруі. Кездесуге қатысыңыз. Мәдениеттер бойынша: Жоқ деп айту. | Жазбаша |
11 | Түсіндірейін. Ақшаны үнемдеу. Арзан өмір сүру. Енді не істеймін? | Сұрақ-жауап |
12 | Сіз ... туралы ойладыңыз ба? Кеңес беріңіз. Грамматика: Verb + ing | презентация |
13 | Жеке қасиеттер. Жоғары үлгерімші. Бұл …жұмыс түрі | Жазбаша |
14 | Грамматика: салыстыру Сізге ықпал жасаған адамдар туралы сөйлесіңіз. Мәдениеттер бойынша | презентация |
15 | Грамматикалық тест. Сөздік тесті. | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | «English for Pre-Intermediate students» / Түркістан қ., 2019 / Г.А.Дүйсебаева, М.А.Бүркітбаева, П.И.Майлықараева, Г.К.Алипхан, О.К.Қабылова | |
2 | Unlimited English Pre-Intermediate Coursebook, Cambridge University Press, 2013 David Rea and Theresa Clementon with Alex Tilbury& Leslie Anne Hendra | |
3 | English Vocabulary in Use: Elementary. Cambridge University Press, 2013 M. McCarthy, F. O'Dell. | |
4 | Ағылшын тілі: Филология мамандарына арналған ағылшын тілі. Оқу құралы. Түркістан. Тұран, 2017 Н. К.Айтбаева, К.М.Беркимбаев. Д.Ю.Мутанова. | |
5 | Grammar tasks for independent work of students on the english language. Оқу-әдістемелік құрал. Алматы 2013. V.Zh.Sarsekenova, L.E.Strautman, B.I.Tastemirova | |
6 | Let’s improve our communication in English. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан. Қ.А.Ясауи ХҚТУ, 2017. Д.Ю.Мутанова, Н.Қ.Айтбаева |