Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AMOR 5314 | Зерттеулердің қолданбалы әдістері | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | - |
Пәннің мақсаты магистранттардың зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыту, эмпирикалық және қолданбалы зерттеулер жүргізуге үйрету. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасай отырып, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін, зерттеу әдістерін қалай анықтап, негіздеуді үйренеді. Курста деректерді талдау, сипаттау, интерпретациялау сияқты әдістер қолданылады.
Зерттеу практикасы
-
Топпен постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, оқыту әдістері , Топпен жұмыс, IT әдісі, Case-study әдісі.
1 | Зерттеудің әдістері ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыра алады. |
2 | Зерттеудің нәтижелерін талдау үшін аналитикалық әдістерді пайдалана отырып оларды ғылыми тұрғыдан даярлай біледі. |
3 | Аналитикалық талдаулардың нәтижесінде алынған мәліметтер негізінде жоспар құрып және оны орындау дағдыланын бойына қалыптастыра алады. |
4 | Зерттеудің негізгі теорияларын игере отырып жүргізген ғылыми жұмыстарының нәтижелерін дербес талқылайды. |
5 | Магистрант зерттеу әдістерін пайдалануға дағдыланады, өздерінің ғылыми жұмыстарын әзірлеуге және зерттеулерді жүргізуге көмектесетін негізгі түсініктермен, құралдармен танысады. |
6 | Білімгерлердің зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады және талқылайды. |
7 | Магистрант өз әрекеттерін қалыптастыру мақсатында ғылыми теориялық негізде тәжірибе жүргізеді. |
8 | Жүргізген зерттеу нәтижелерін рәсімдеу және жариялау жолдарын жүзеге асырады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Химиядағы педагогикалық зерттеулердің жолдары. | БиблиографияСөздікСұрақ-жауап |
2 | Зерттеудегі ақпараттың рөлі, химия саласындағы ақпарат көздері. | Ауызша |
3 | Ғылыми зерттеу тақырыбын тұжырымдау, жоспарлау. | Сөздік |
4 | Зерттеу бағдарламасын жоспарлау және зерттеу қателерін алдын алу. | Жазбаша |
5 | Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық амалдары. | Жазбаша |
6 | Зерттеудің теориялық және практикалық әдістері. | Жазбаша |
7 | Зерттеу нәтижелерін верификациялау әдістері | Сұрақ-жауап |
8 | Ғылыми педагогикалық зерттеудің жүргізілу процесі және қорытынды кезеңі. | Жазбаша |
9 | Зерттеу нәтижелерін өңдеу, алынған қорытындыларға статистикалық өңдеу жүргізу (IBM SPSS Statistics). | Ауызша |
10 | Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. | Ауызша және жазбаша |
11 | Зерттеу нәтижелерін білім мекемелеріне, практикаға енгізу және олардың тиімділігі. | Ауызша және жазбаша |
12 | Зерттеу жұмыстарын нәтижелерін рецензиялау, жұмыс туралы баяндама жасау, баяндама тезистерін құрастыру | Жазбаша |
13 | Экспериментті жоспарлау. | Жазбаша |
14 | Зерттеу материалдарын ғылыми журдалдарда жариялауға дайындау, өткізу, шығару. | Жазбаша |
15 | Зерттеу нәтижелерін интеллектуалды меншік ретінде қорғау жолдары. | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|