Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZKA 5302 | Зерттеулердің қолданбалы әдістері | Бірінші курс | 5 | 150 | 2 | 3 | 0 |
магистранттардың зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыту, эмпирикалық және қолданбалы зерттеулер жүргізуге үйрету. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасай отырып, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін, зерттеу әдістерін қалай анықтап, негіздеуді үйренеді. Курста деректерді талдау, сипаттау, интерпретациялау сияқты әдістер қолданылады. Білім беру бағдарламасы білім беру үдерісін жүзеге асырудың мақсаттарын, нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы саладағы түлектердің дайындық сапасын бағалауды реттейді және білім алушыларға арналған оқыту сапасын қамтамасыз ететін материалдарды және тиісті білім беру технологияларын енгізуді қамтиды.
-
-
1. жұптық, ынтымақтастық және ынтымақтастықпен жұмыс
2. PPP әдісі, сыни ойлау әдісі,
3. Миға шабуыл, кейс-стади әдісі,
4. шығармашылық ойлау әдісі, тапсырмаға негізделген оқыту әдісі,
5. жобалық оқыту әдісі.
1 | Пәнді оқытуда қолданылатын ақпараттық технологиялар туралы білімін жетілдіреді |
2 | Пәнді оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану жолдары туралы білімін жетілдіреді |
3 | Ақпараттық технологияларды тәжірибеде қолданады |
4 | Ақпараттық технологияларды тілді қолдану үшін пайдаланады |
5 | Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы қарым-қатынас жасайды |
6 | Ақпараттық технологияларды қолдана отырып коммуникативті дағдыларды дамытады |
7 | Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып пәнді оқытудың педагогикалық әдістерін қалыптастырады |
8 | Арнайы білім беру технологияларын және оқу жұмысының теориясы мен әдістемесін қолдану дағдыларын қалыптастырады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Зерттеулердің қолданбалы әдістері | АуызшаСұрақ-жауап |
2 | Ғылымдағы іргелі және қолданбалы зерттеулер | АуызшаСұрақ-жауап |
3 | Жаратылыстану және гуманитарлық ғылымдар | Сөздік |
4 | Әлемнің ғылыми суреті | АуызшаСұрақ-жауап |
5 | Қазіргі ғылыми кадрларды дайындау жүйесі | АуызшаСұрақ-жауап |
6 | ҚР Ғылыми-зерттеу институттары | Сөздік |
7 | Зерттеулердің әдістері | Сөздік |
8 | Ғылыми-зерттеу бағытын таңдау | АуызшаСұрақ-жауап |
9 | Ғылыми-зерттеу тақырыптарын нақтылау | АуызшаСұрақ-жауап |
10 | Ғылыми жұмыс жоспарлары және оның нәтижелері | Сөздік |
11 | Ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдері | АуызшаСұрақ-жауап |
12 | Ғылыми ақпараттарды іздестіру | АуызшаСұрақ-жауап |
13 | Антиплагиат | АуызшаСұрақ-жауап |
14 | Ғылыми жоба | Сөздік |
15 | Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелері | Сөздік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Фромкин В., Родман Р., Хайамс Н. Тіл біліміне кіріспе 2018 | |
2 | Тер-Минасова С. Г. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. 2018 | |
3 | Янсон, Торе. Тіл тарихы, 2019 | |
4 | Алтаистиканың тарихи-лингвистикалық негізі. (Фонетика. Морфология.) Алматы, 2015. Ж.Түймебаев, Г.Сағидолда | |
5 | Мағжан С.Қазақ тілінің лексикологиясының практикалық курсы. Түркістан, 2019 |