Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhTB 4335 | Жалпы тіл білімі | төртінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Пәннің мақсаты: тілдің мәні мен қызметі, оның жүйелік сипаты мен иерархиялық құрылымы туралы білім қалыптастыру.
Пән тілтану ғылымының теориясы мен әдіснамасы, тілдің, сананың, мәдениеттің, этностың өзара байланысы мәселелерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер заманауи лингвистикалық білімді тіл туралы ғылым тұрғысынан түсіндіре алады, Мәтінді лингвистикалық зерттеудің объектісі ретінде жан-жақты талдай алады.
жоқ
жоқ
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас)
2. Жұпта жұмыс істеу
3. Блиц сұрақтары
4. Кейс-стади
5. Дамытушылық оқыту әдістері
6. Шығармашылық оқыту әдістері
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе)
10. Презентация
1 | тіл білімінің теориясы мен әдіснамасы туралы біледі; |
2 | жалпы тілдік фактілерді тілдің тарихи дамуы тұрғысынан түсіндіруге қабілетті; |
3 | қазіргі лингвистикалық білімді тіл туралы ғылым тұрғысынан түсіндіреді; |
4 | қазіргі әдеби тілдің нормаларын түсіндіре алады және тілдік құбылыстарды жүйелі түрде бағалай алады; |
5 | тіл біліміндегі негізгі бағыттарды ұсына отырып, студенттерді көрнекті тіл мамандарымен, олардың әлемдік ғылымға қосқан үлестерімен таныстыра отырып, әлемдік лингвистика туралы тұтас түсінік бере алады; |
6 | жалпы тіл білімі мен лингвистикалық ғылым шеңберінде Дағдылар мен дағдыларды жүзеге асырады; |
7 | жалпы тіл білімінің интегративті сипатын, тіл дамуының әлеуметтік-тарихи жағдайын түсіндіруге қабілетті |
8 | лингвистикалық ілімдердің периодизациясы және Русистиканың әдіснамалық негіздерінің эволюциясы туралы білімді практикада қолданады, салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды; тіл мен сөйлеуді ғылыми зерттеуде заманауи лингвистикалық әдістер мен әдістерді қолданады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Тіл білімінің тарихы. Ежелгі классикалық ежелгі тіл білімі. | |
2 | Тіл білімі тарихының негізгі кезеңдері. Ежелгі әлемнің филологиялық ғылымы. Орта ғасырлардағы тіл білімі. | |
3 | Салыстырмалы тарихи тіл білімінің пайда болуы. | |
4 | Х1Х ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басындағы тіл білімі. | |
5 | Ф. де Соссюрдің лингвистикалық тұжырымдамасы | |
6 | Структурализмнің пайда болуы және дамуы. | |
7 | Құрылымдық лингвистиканың американдық бағыты (дескриптивті лингвистика). | |
8 | Орыс тіл білімі, орыс тілінің әдіснамалық негіздерінің эволюциясы. | |
9 | ХХ ғасырдың екінші жартысындағы тіл білімі. | |
10 | Тіл, сөйлеу және сөйлеу әрекеттері. | |
11 | Тілдің көрнекті табиғаты. Тіл және ойлау. | |
12 | Тіл нақты тарихи категория ретінде. | |
13 | Жүйе ретінде тіл. Тілдің қоғамдық табиғаты. | |
14 | Тілді оқыту және сипаттау әдістері мен әдістері. | |
15 | Салыстырмалы генетикалық әдіс. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | А. А. Шунейко. И. А. Авдеенко. Тіл білімінің негіздері. Оқу құралы. М., Юрайт., 2023 | |
2 | Алпатов В. Тіл Білімі. Аристотельден компьютерлік лингвистикаға дейін..Альпинизм емес. 2022 ж. | |
3 | Ошақбаева Ж. Б. жалпы тіл білімінің мәселелері.Түркістан, 2015. http://library2.ayu.edu.kz | |
4 | Исламова Э. А., Болгарова Р. М. жалпы тіл білімі. Қазан, 2016. http://library2.ayu.edu.kz | |
5 | Лапунова. О. в. жалпы тіл білімі. 2014. http://library2.ayu.edu.kz |