Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhMP5209 | Жоғары мектептің педагогикасы | Бірінші курс | 4 | 120 | 1 | 1 | 0 |
Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді
Педагогикалық практика
Жоқ
Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі
1 | -Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Қазіргі әлемдегі жоғары білімнің даму тенденциясы және негізгі бағыттары, білімдендіру жүйесіндегі нормативтік құжаттар | Ауызша |
2 | Қазақстан Республикасындағы жоғары білім | Сұрақ-жауап |
3 | Педагогика ғылымы және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі рөлі | Ауызша және жазбаша |
4 | Жоғары білімнің мақсат-міндеттері – педагогикалық процесс ретінде | презентация |
5 | Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі | презентация |
6 | Жоғары оқу орындарындағы оқытушының жеке және педагогикалық іс-әрекеті | презентация |
7 | Жоғары мектеп оқытушысы немесе студент қарым-қатынасы және оның зерттеушілік іс-әрекеті | Ауызшапрезентация |
8 | Жоғары мектепте оқыту теориясы (Дидактика) | Сұрақ-жауап |
9 | Білім беру мазмұны | презентация |
10 | Жоғары мектептегі оқыту процесін ұйымдастыру түрлері | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
11 | Болашақ мамандарды даярлаудағы белсенді әдістер мен оқыту түрлері | презентация |
12 | Жоғары мектептегі тәрбие жұмыстары | презентация |
13 | Куратор-эдвайзерлік жұмыс | презентация |
14 | Жоғары мектептегі білім беру технологиясының ғылыми негіздері | презентацияСұрақ-жауап |
15 | Кредиттік технология жағдайындағы студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру | АуызшапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Шалғынбаева Қ.Қ., Албытова Н.П., Сламбекова Т.С. Жоғары мектеп педагогикасы. Алматы: Эверо»2017. РМЭБ | |
2 | Кудебаева З.Н. Жоғары мектеп педагогикасы: Тест тапсырмалары: Оқу құралы./Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті.-Тараз: Формат-Принт,2019.- 124 б. - ISBN 978-601-7986-39-1. РМЭБ. | |
3 | Мыңбаева Ә.Қ., Айтбаева А.Б., Құдайбергенова Ә.М. Жоғары мектеп педагогика негіздері.-Алматы: Қазақ университеті, 2016. -235 б. | |
4 | Акбаева Л.К., Акбаева А.Н. Педагогика высшей школы. Психология высшей школы: Методические указания к семинарским занятиям для магистрантов.- Алматы: КазГАСА, 2012 - 49 c. РМЭБ. | |
5 | Баширова Ж.Р., Әлқожаева Н.С., Төлешова Ұ.Б.Жоғары мектеп педагогикасы: Оқу құралы.-Алматы: Қазақ университеті, 2015.-188б. | |
6 | Калкеева К.Р., Толеубекова Р.К., Муталиева А.Ш., Ахтанова С.К., Джексембаева Г.С. Педагогика высшей школы. –Астана: ТОО «Мастер ПО». 2015. -253 б. |