1 | ЖОО-да қазақ тілін оқыту әдістемесі - ғылыми пән ретінде | Сұрақ-жауап |
2 | Қазақ тілін оқыту әдістемесінің қалыптасу тарихы мен дамуы Ағартушы-демократтардың қазақ тіліне қосқан тарихи үлесі | Сұрақ-жауап |
3 | Қазақ тілін оқыту – заман талабы, әлемдегі орны | Сөздік |
4 | ЖОО-да дайындалатын нормативтік құжаттар (типтік бағдарламалар, модульдік білім беру) | Сұрақ-жауап |
5 | Қазақ тілін оқытудың психологиялық, педагогикалық, лингвистикалық негіздері. Әдістеменің басқа да ғылым салаларымен байланысы: педагогика, психология, лингвистика, мәдениеттаным, лингводидактика. | Сұрақ-жауап |
6 | Қазақ тілін оқыту мақсаты менміндеттері, түрлері. Практикалық мақсаты. Оқыту міндеттерін шешеу жолдары: тілдік, ауызша сөйлеу, әлеуметтік мәдени, кәсіби т.б. | тест |
7 | ЖОО-да қазақ тілінен берілетін білім мазмұны,оның құрылымы.Оқулық теориясы, оқу материалдары.Тілді практикалық тұрғыда оқыту нәтижесі – коммуникативтік, мәдениеттанымдық құзірет. | тест |
8 | ЖОО-да қазақ тілін екінші, шет тілі және және туыс тіл ретінде деңгейлеп оқыту әдістемесі мен оның ұстанымдары. | Сұрақ-жауап |
9 | Қазақ тілін оқыту және меңгерту әдістері, амалдары: әдістеменің базистік тұғыры – әдіс және амал-тәсілдер.Әдіс түрлері:грамматикалық-аударма, аудиовизуалды, аудиолигвалды, саналы-танымдық,саналы-практикалық коммуникативтік және жетелдетіп үйрету. | тест |
10 | Қазақ тілін оқытуды ұйымдастыру. «Оқыту құралдары» туралы түсінік.Сабақ және оның түрлері. | Сөздік |
11 | ЖОО-да қазақ тілін оқытуды ұйымдастыру мен оның түрлері. Қазақ тілін оқыту үрдісін ұйымдастырудың негізгі түрі – сабақ. Жаңа технологияларды сабақты тиімді қолдану жолдары | Сұрақ-жауап |
12 | ЖОО-да қазақ тілін сабағында қолданылатын техникалық оқу құралдары, оның түрлері. Дидактикалық материалдар, аудиобейне жазбалар,компьютерлік бағдарламаларды пайдалану жолдары мен әдіс-тәсілдері | Сұрақ-жауап |
13 | Қазақ тілін екінші, шет тілі және туыс тіл ретінде деңгейлік оқыту жүйесі. Қарапайым (А-1) деңгейінен В-2 (жоғары) деңгейлері, олардың сипаты, ұстанымдары | Сұрақ-жауап |
14 | ЖОО-да тіл сабақтарын оқыту аспектілері және оның әдістемесі. Қазақ тілінің фонетикасын оқыту мен дұрыс дыбыстау міндеттері, шешу жолдары, амал-тәсілдері | Сөздік |
15 | Қазақ тілі грамматикасын оқыту әдістемесі: морфология, сөзжасам. Қазақ тілі грамматикасын оқытып-үйрету, меңгерту жұмысын ұйымдастыру. Функционалды-коммуникативтік грамматика жөніндегі түсінік. | тест |