Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhEP 12104 | Жас ерекшелік педагогикасы | Бірінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 |
Пәнді оқыту барысында студент балалардың әр түрлі жас ерешеліктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруды, баланың құқықтары мен мүдделерін қорғауды реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді, білім алушыларды тиімді сүйемелдеу мақсатында тәжірибелік кейстермен қамтамасыз етуді меңгереді. Білім алушы пәнді оқу нәтижесінде білім беру процесі кезеңінде жайлы және қауіпсіз білім беру ортасының талаптарын сақтауға, тәрбиеленушілердің жеке білім беру кеңістігін құру үшін қолайлы ортаны қамтамасыз етуге машықтанады.
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Жас ерекшелік психологиясы
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | білім беру процесі қатысушыларына психологиялық-педагогикалық көмек көрсетеді (ОН8) |
2 | білім беру ортасын құру жағдайында психологиялық-педагогикалық мониторинг жүргізе отырып, нәтижесін талдай алады (ОН9) |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Жас ерекшелік педагогикасының зерттеу мәселелері | |
2 | Жас ерекешелік педагогикасының зерттеу әдістері | |
3 | Жас ерекшелігіне сәйкес баланың дамуы мен тәрбиесі | |
4 | Жас ерекшеліктерінің кезеңдері | |
5 | Нәрестенің даму мен тәрбиесі | |
6 | Сәбилердің дамуы мен тәрбиесі | |
7 | 4-6 жастағы балалардың дамуы мен тәрбиесі | |
8 | 4-6 жастағы балалардың ойын іс-әрекеті түрлері | |
9 | Бастауыш сынып оқушыларының дамуы мен тәрбиесі | |
10 | Бастауыш сынып оқушыларын еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу | |
11 | Жеткіншектерді адамгершілікке тәрбиелеу | |
12 | Жеткіншектердің мамандыққа қызығушылықтарын қалыптастыру | |
13 | Жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқын алдын алу | |
14 | Жас өспірімдердің кәсіби өзін-өзі анықтауы | |
15 | Жасөспірімдердің дүнетанамын қалыптастыру |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Құсайнова М. А.–. Педагогикалық және жас ерекшелік психологиясы. Оқу құралы. Алматы, 2022. | |
2 | 2. Жұмабекова Ф Психология: мектепке дейінгі кезең..т.б. Оқу құралы, -Астана, 2015 | |
3 | 3. Джакупова С. Общая психология.Учебное пособие, 2020. | |
4 | 4. Кусаинов Г.М., Танирбергенова А.Ш., Ишенгельдиева М.Г. Практикалық психология. Әдістемелік құрал. А.2022 | |
5 | 5. Кабакова М. Практическая психология.Учебно-методическое пособие Алматы,.2020. |