Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhDTN 5310 | Жалпы дәрігерлік тәжірибе негіздер | бесінші курс | 12 | 360 | 0 | 360 | 0 |
Пәннің мақсаты – амбулаториялық жағдайда жалпы маман дәрігерінің жұмысындағы алғашқы медико-санитарлық көмек кезінде кеңінен тараған жағдайлардың алдын алу, диагностикалау, емдеу және динамикалық бақылау, қаралуға келген әрбір науқастың жасы, жынысы, ауру түріне байланыссыз жүргізілетін алғашқы диагностикалықтексерілу мен арнайымамандарға жіберуінің жалпы принциптері бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыруды оқыту..
Жалпы дәрігерлік тәжірибие негіздері
Клиникалық фармокология
MCQ (Multiple Choice Questions) – көп жауапты сұрақтар (тесттер)
SAQ (short answer questions)- қысқа жауапты сұрақтар
SC(short case) - ауызша жауабы бар қысқа кейс
SEQ (short essay questions) - қысқа жауапты эссе
LEQ (long essay essay questions) – ұзын жауапты эссе (жазбаша емтихан)
OR(Oral report) - презентация
SGL (small group learning) - шағынтоптардаоқыту
TaskBL (task-based learning) -мәселелерге/есептергеннегізделгеноқыту
TBL (team-based learning) – топтажұмысістеугенегізделгеноқыту
PAL (peer-assistedlearning)–құрбы-құрдастармен оқыту
SAS(Skillis Assessment Station) – дағдыларды бағалау станциясы
OSCE(Objective Structured Clinical Examination) – объективті Құрылымдық Клиникалық Емтихан
1 | Болашақ маман ретінде үздіксіз өзін-өзі білімін жетілдіру мен дамытуды жүзеге асыруды үйрену керектігін түсінеді (ПОН1). |
2 | Емханалық жағдайда науқастармен жұмыс жасау барысында білім мен практикалық дағдыларды таратуға ықпал етуді үйренеді (ПОН2). |
3 | Науқастармен жұмыс жасау барысында денсаулық сақтау саласындағы стандарттарды ұстана отырып, кәсіби білімін көрсете алуды меңгереді (ПОН3). |
4 | Аурудың негізгі патологиялық симптомдары мен синдромдарын анықтауда медициналық- биологиялық және клиникалық пәндерден алған білімін қолдана алады (ПОН4). |
5 | Коммуникпциялық дағдылар принциперінің құндылықтарын үйлестіре алады (ПОН 5). |
6 | ЖПД тәжірибесінде кеңінен тараған аурулардың алдын алудың негзгі принциптерін және халықтың денсаулығын нығайту шараларын есте сақтайды (ПОН 6). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Метаболизмдік синдром. Метаболизмдік синдром, анықтамасы. Қауіп факторлары. Диагностикасы. Амбулаториялық жағдайда дәрімен және дәрісіз түзету принциптері. Алдын алу. Жалпы дәрігерлік тәжірибе негіздері туралы түсінік. Медициналық – санитариялық алғашқы жәрдемді (МСАЖ) ұйымдастыру принциптері. Адамдар арасындағы қатынас және жалпы практика дәрігерінің науқастарға кеңес беру принциптері. | Ауызшатест |
2 | Артериялық гипертензия (АГ).Анықтамасы, қауіп факторлары. Диагностикасы. Эпидемиологиясы. Жіктемесі. Жүрек – қантамыр қаупінің жалпы стратификациясы. Скрининг. Амбулаториялық жағдайда диагностикалық ізденіс алгоритмі. Алдын алу. | презентацияСұрақ-жауаптест |
3 | Жедел коронарлық синдром. Атеросклероз. Стенокардия. Миокард инфаркті. Эпидемиологиясы. Қанайналымның жеткіліксіздігі. Жүрек функциясының созылмалы жеткіліксіздігі. Эпидемиологиясы. Скрининг. Қауіп факторлары. Амбулаториялық жағдайдадағы негізгі және қосымша диагностикалық шаралар. Амбулаториялық жағдайда науқасты ауруханаға дейін және ауруханадан шыққан соң жүргізу принциптері. Дәрігерлік- еңбек сараптамасы мәселелері. Миокард инфарктінен кейінгі болжам. | Ауызшапрезентациятест |
4 | Ырғақтың бұзылу синдромы. Аритмия түрлері. Негізгі себептері. Экстрасистолиямен жыбыр аритмиясының клиникалық және ЭКГ-лық белгілері. Өткізгіштіктің бұзылуы. Амбулаториялық жағдайда диагностикалық ізденіс алгоритмі. Амбулаториялық жағдайда жүктілерді, қосанжарласқан ауруы бар егде жастағы және қарт адамдарда ауру ерекшелігін ескере отырып жүргізу тактикасы. Стационарға, күндізгі стационарға жатқызу көрсеткіші. Дәрігерлік-еңбек сараптамасы мәселелері. Реабилитациялық бағдарлама. Динамикалық бақылау. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауап |
5 | Бронхтың бітелу синдромы. Пневмониялар. (COVID-19). Эпидемиологиясы. Этиологиясы. Жіктемесі. Диагностикасы. Амбулаториялық жағдайда жүргізу тәсілі. 60 жастан асқан асқынбаған пневмониясы және қосарласқан ауруы бар пациенттерді жүргізу ерекшеліктері. Балаларды, жасөспірімдерді, егде және қарт адамдарды жүргізу ерекшеліктері. Стационарға, күндізгі стационарға жатқызу көрсеткіштері. Дәрігерлік-еңбек сараптамасы мәселелері. Динамикалық бақылау. Алдын алу. | Ауызшапрезентациятест |
6 | Тубулоинтерстициальді нефрит. Гломерулонефриттер. Жіті және созылмалы пиелонефриттер және гломерулонефриттер.Эпидемиологиясы. Скрининг. Жіктемесі. Қауіп факторлары. Диагностикасы. Амбулаториялық жағдайда жүргізу тәсілі. Балаларды, жасөспірімдерді, егде және қарт адамдарды жүргізу ерекшеліктері. Стационарға, күндізгі стационарға жатқызу көрсеткіштері. Динамикалық бақылау. Дәрігерлік-еңбек сараптамасы мәселелері. Алдын алу. | презентацияСұрақ-жауаптест |
7 | Асқазан диспепсиясы синдромы. ГЭРА, НР-ассоцирленген жағдай, гастриттер, ойықжара аурулары. Ұйқыбезінің, өт шығару жолдарының зақымдану синдромдары. Панкреатит, холецистит, өт шығару жолдарының дискинезиясы. Эпидемиологиясы. Скрининг. Жіктемесі. Қауіп факторлары. Диагностикасы. Науқас балаларды, жасөспірімдерді, егде және қарт адамдарды жүргізу ерекшеліктері. Амбулаториялық жағдайда жүргізу тәсілі. Стационарға, күндізгі стационарға жатқызу көрсеткіштері. Динамикалық бақылау. Дәрігерлік- еңбек сараптамасы мәселелері. Алдын алу. | Жазбашапрезентациятест |
8 | Бауырдың зақымдану синдромы. Гепатит, бауыр циррозы. Эпидемиологиясы. Скрининг. Жіктемесі. Қауіп факторлары. Диагностикасы. Амбулаториялық жағдайда жүргізу тәсілі. Стационарға, күндізгі стационарға жатқызу көрсеткіштері. Динамикалық бақылау. Дәрігерлік- еңбек сараптамасы мәселелері. Алдын-алу | АуызшаСұрақ-жауаптест |
9 | Анемиялар. Гемобластоздар. Теміртапшылықты анемия. В-12 тапшылықты, гипо-апластикалық анемиялар. Эпидемиологиясы. Скрининг. Жіктемесі. Қауіп факторлары. Диагностикасы. Амбулаториялық жағдайда жүргізу тәсілі. Стационарға, күндізгі стационарға жатқызу көрсеткіштері. Динамикалық бақылау. Дәрігерлік- еңбек сараптамасы мәселелері. Алдын алу. | презентацияСұрақ-жауаптест |
10 | Буындық синдром. Остеопороз, буын қызметінің бұзылуы. Ревматизмдік артрит. Остеоартроз, реактивті артрит, подагра. Эпидемиологиясы. Скрининг. Жіктемесі. Қауіп факторлары. Диагностикасы. Науқас балаларды, жасөспірімдерді, егде және қарт адамдарды жүргізу ерекшеліктері. Амбулаториялық жағдайда жүргізу тәсілі. Стационарға, күндізгі стационарға жатқызу көрсеткіштері. Динамикалық бақылау. Дәрігерлік- еңбек сараптамасы мәселелері. Алдын алу. | презентацияСұрақ-жауап |
11 | Эндокриндік жүйе аурулары. Семіздік. Қант диабеті.Қалқанша безінің зақымдану синдромы. Гипотиреоз, гипертиреоз. Эпидемиологиясы. Жіктемесі. Клиникалық көріністері. Дене салмағының индексі. Қауіп факторлары. Қазіргі заманғы дәрімен және дәрісіз емдеу принциптері. Динамикалық бақылау. Науқасты үйрету. Науқас балаларды, жасөспірімдерді, егде және қарт адамдарды жүргізу ерекшеліктері. Диагностикасы. | презентацияСұрақ-жауаптест |
12 | Жаңа туылған нәрестелерге емдік профилактикалық көмек беруді ұйымдастыру. | ЖазбашаСұрақ-жауаптест |
13 | Дені сау балалардың өсуі мен дамуын бағалау (актив жүргізу). | Ауызша және жазбашатест |
14 | Ерте жастағы балаларды тиімді тамақтандыруды ұйымдастыру | Жазбашапрезентациятест |
15 | Балалардағы фондық ауруларды алдын алу және емдеу шаралары (Рахит, Спазмофилия, Д гипервитоминозы ). | АуызшаСұрақ-жауаптест |
16 | Балалардағы фондық ауруларды алдын алу және емдеу шаралары (Белок-энергия жеткіліксіздігі, ЭКД атопиялық дерматит). | Жазбашапрезентациятест |
17 | Балалардағы анемияны емдеу және алдын алу шаралары | АуызшаСұрақ-жауаптест |
18 | Бронх обструкциясы синдромы, пневмониясы бар балаларды емдеу ерекшеліктері | презентацияСұрақ-жауаптест |
19 | Диарея синдромы бар балаларды емдеу ерекшеліктері.(А,Б,В жоспары бойынша | Ауызшапрезентациятест |
20 | Бүйрек ауруларымен ауыратын балаларды емдеу және алдын алу ерекшеліктері | презентацияСұрақ-жауаптест |
21 | Иммунды профилактика. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
22 | ДДСҰ балалар ауруларын бірлестіре жүргізу (БШАИЖ,ИВБДВ). (0-2 ай), (2ай – 5 жас). | Жазбашапрезентациятест |
23 | Жүктілік алды дайындық. Антенатальды көмек көрсету | презентацияСұрақ-жауаптест |
24 | Жүктілік кезіндегі физиологиялық өзгерістер және қолайсыз жағдайлар | АуызшаСұрақ-жауаптест |
25 | Жүктілік кезіндегі патологиялық жағдайлар (ЖБГ,ТТА, қант диабеті) | Ауызшапрезентациятест |
26 | Жүктілік кезіндегі инфекция | ЖазбашаСұрақ-жауаптест |
27 | Отбасын жоспарлау.Босанғаннан кейінгі кезеңдегі конрацепция. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
28 | Әйел жыныс мүшелерінің қабыну аурулары. | презентацияСұрақ-жауаптест |
29 | Әртүрлі жас кезіндегі етеккір циклінің бұзылысы.. | АуызшаСұрақ-жауаптест |
30 | Әйел жыныс мүшелерінің қатерсіз және қатерлі ісіктері. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауап |
31 | «Кіші хирургия» туралы түсінік, ЖПД тәсілі. Жергілікті хирургиялық инфекциялар. | презентацияСұрақ-жауаптест |
32 | Амбулаториялық жағдайда кең тараған хирургиялық аурулары бар науқастарды диагностикалау және жүргізу принциптері. | ЖазбашапрезентацияСұрақ-жауаптест |
33 | Аяқ қан тамыр аурулары. Амбулаторлық жағдайда емдеу ерекшеліктері | презентацияСұрақ-жауаптест |
34 | Амбулаториялық жағдайда жара және жара инфекциясы бар науқастарды жүргізу тәсілі. . | АуызшаСұрақ-жауаптест |
35 | ЖПД тәжірбиесіндегі обыр және обыралды ауруларды диагностикалау . Астыңғы еріннің обыры, жалпы сипаттамасы, этиологиялық факторлары, обыралды аурулары. Клиникалық түрлері. Диагностикасы. Емдеу принциптері және болжамы. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауаптест |
36 | ЖПД тәжірбиесіндегі обыр және обыралды ауруларды диагностикалау. TNM жүйесі бойынша жіктелу | Жазбашапрезентациятест |
37 | Амбулаторлық жағдайда хирургиялық аурулардың операциядан кейінгі кезеңдегі реабилитациясы. Операциядан кейінгі асқынудың алдын алу. | презентацияСұрақ-жауаптест |
38 | Амбулаторлық жағдайда хирургиялық аурулардың операциядан кейінгі кезеңдегі реабилитациясы | Ауызшапрезентациятест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|