Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ZhDРРOА 5304 ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі Бірінші курс 5 150 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Ж.З.Торыбаева

Аталған курс магистранттарға ЖОО-дағы оқу үдерісіндегі педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесін, технологияларын игеруге қажетті іскерліктерін, білім берудің мазмұнын дидактикалық тұрғыдан ұйымдастыруды, ЖОО-дағы оқу үдерісіндегі педагогикалық пәндерді оқытудың әдіс-тәсілдерін зерттейді.Магистрант білім берудің мазмұнын шығармашылықпен іске асыруды, тиімді әдістерді қолдануды, оқытылатын материал мен ақпаратты алу, талдау әдістерін, оқу және тәрбиелік жұмыстары игеруге қажетті іскерліктерін қалыптастырады.

-

-

Миға шабуыл, кейс-стади, сыни тұрғысынан ойлау мен жазуды дамыту әдістері, креативтілікті дамыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық оқыту әдісі. 

1ПОН 1-Аталған курс магистранттарға ЖОО-дағы оқу үдерісіндегі педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесін, технологияларын игеруге қажетті іскерліктерін, білім берудің мазмұнын дидактикалық тұрғыдан ұйымдастыруды, ЖОО-дағы оқу үдерісіндегі педагогикалық пәндерді оқытудың әдіс-тәсілдерін зерттейді.Магистрант білім берудің мазмұнын шығармашылықпен іске асыруды, тиімді әдістерді қолдануды, оқытылатын материал мен ақпаратты алу, талдау әдістерін, оқу және тәрбиелік жұмыстары игеруге қажетті іскерліктерін қалыптастырады.
2ПОН 2- Білім жүйесіндегі педагогикалық-психологиялық қызметті ұйымдастыру формалары мен әдістері жайлы ақпаратты нәтижелі талдайды
3ПОН 3- педагог-психолог қызметінің түрлері және оқу тәрбие үдерісін басқарудың әдістемесін жинақтайды
4ПОН 4- Заманауи педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу әдістемесін және озық технологияларды қолдануға қабілеті мен дайындығын көрсетеді
5ПОН 5- білім жүйелерінде білім беру үдерісін ұйымдастыру мен нәтижелерін бақылау дағдыларын ауызша және жазбаша қолданады
6ПОН 6- тұтас педагогикалық үдерісте білім субъектілірінің іс-әрекетін үйлестіріп, педагогикалық-психологиялық қызметті талапқа сай ұйымдастырады
Haftalık KonuБағалау әдісі
1ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі ғылым және оқу пәні ретінде
2Жоғары оқу орындары оқытушысының кәсіби қызметінің негізгі түрлері
3Педагогика курсының құрылымы мен мазмұны
4Педагогиканы оқыту үрдісі мен ұстанымдары
5Педагогиканы оқытудағы білім беру технологиялары
6Педагогикалық пәндерді оқытуды ұйымдастырудың формалары
7Педагогика курсындағы семинар және практикалық сабақтар
8Педагогиканы оқу барысында білім алушылардың өзіндік жұмыстары
9Педагогикалық пәндерді оқыту әдістеріне жалпы сипаттамасы
10ЖОО дағы педагогикалық пәндерді оқытудың белсенді және интербелсенді әдістері
11ЖООдағы педагогикалық пәндерді оқыту құралдары
12Оқу-әдістемелік кешен, оның құрылымы
13Педагогика бойынша оқу-әдістемелік құжаттарды дайындау
14Педагогиканы оқыту үрдісіндегі бақылау мен диагностика
15Педагогикалық бақылауды ұйымдастырудың әдістемелік негіздері
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11Губайдуллина Г.Н. Педагогиканы оқыту әдістемесі: оқу құралы. - Өскемен: С. Аманжолов атындағы ШҚМУ баспасы, 2012. – 244 б.
22 Педагогика. Магистранттарға арналған оқу –әдістемелік құралы. - Астана, 2014 ж. Шалғынбаева, Н. П. Албытова, Т.С.Сламбекова
33 Бегимбай К.М. Методика преподавания профессиональных дисциплин.- Алматы: Эверо, 2020http://elib.kz/
44 Бабаев С.Б. Тұлғалық педагогика. Педагогикалық теория негіздері: Оқу құралы. - Алматы, 2013. РМЭБ
55 Болатбаева А. Білім беру ұйымдарындағы стратегиялық менеджмент.-Алматы: Қазақ университеті, 2017
66 Әлқожаева Н.С. Білім берудегі педагогикалық технологиялар.- Алматы, 2016
77. Түйебаев М.Қ. Жаңартылған білім беру бағдарламасының өзекті мәселелері. Шыскент: Әсем, 2021.-100б.