Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhDРРOА 5304 | ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 1 | 0 |
Аталған курс магистранттарға ЖОО-дағы оқу үдерісіндегі педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесін, технологияларын игеруге қажетті іскерліктерін, білім берудің мазмұнын дидактикалық тұрғыдан ұйымдастыруды, ЖОО-дағы оқу үдерісіндегі педагогикалық пәндерді оқытудың әдіс-тәсілдерін зерттейді.Магистрант білім берудің мазмұнын шығармашылықпен іске асыруды, тиімді әдістерді қолдануды, оқытылатын материал мен ақпаратты алу, талдау әдістерін, оқу және тәрбиелік жұмыстары игеруге қажетті іскерліктерін қалыптастырады.
-
-
Миға шабуыл, кейс-стади, сыни тұрғысынан ойлау мен жазуды дамыту әдістері, креативтілікті дамыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық оқыту әдісі.
1 | ПОН 1-Аталған курс магистранттарға ЖОО-дағы оқу үдерісіндегі педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесін, технологияларын игеруге қажетті іскерліктерін, білім берудің мазмұнын дидактикалық тұрғыдан ұйымдастыруды, ЖОО-дағы оқу үдерісіндегі педагогикалық пәндерді оқытудың әдіс-тәсілдерін зерттейді.Магистрант білім берудің мазмұнын шығармашылықпен іске асыруды, тиімді әдістерді қолдануды, оқытылатын материал мен ақпаратты алу, талдау әдістерін, оқу және тәрбиелік жұмыстары игеруге қажетті іскерліктерін қалыптастырады. |
2 | ПОН 2- Білім жүйесіндегі педагогикалық-психологиялық қызметті ұйымдастыру формалары мен әдістері жайлы ақпаратты нәтижелі талдайды |
3 | ПОН 3- педагог-психолог қызметінің түрлері және оқу тәрбие үдерісін басқарудың әдістемесін жинақтайды |
4 | ПОН 4- Заманауи педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу әдістемесін және озық технологияларды қолдануға қабілеті мен дайындығын көрсетеді |
5 | ПОН 5- білім жүйелерінде білім беру үдерісін ұйымдастыру мен нәтижелерін бақылау дағдыларын ауызша және жазбаша қолданады |
6 | ПОН 6- тұтас педагогикалық үдерісте білім субъектілірінің іс-әрекетін үйлестіріп, педагогикалық-психологиялық қызметті талапқа сай ұйымдастырады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | ЖОО-дағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі ғылым және оқу пәні ретінде | |
2 | Жоғары оқу орындары оқытушысының кәсіби қызметінің негізгі түрлері | |
3 | Педагогика курсының құрылымы мен мазмұны | |
4 | Педагогиканы оқыту үрдісі мен ұстанымдары | |
5 | Педагогиканы оқытудағы білім беру технологиялары | |
6 | Педагогикалық пәндерді оқытуды ұйымдастырудың формалары | |
7 | Педагогика курсындағы семинар және практикалық сабақтар | |
8 | Педагогиканы оқу барысында білім алушылардың өзіндік жұмыстары | |
9 | Педагогикалық пәндерді оқыту әдістеріне жалпы сипаттамасы | |
10 | ЖОО дағы педагогикалық пәндерді оқытудың белсенді және интербелсенді әдістері | |
11 | ЖООдағы педагогикалық пәндерді оқыту құралдары | |
12 | Оқу-әдістемелік кешен, оның құрылымы | |
13 | Педагогика бойынша оқу-әдістемелік құжаттарды дайындау | |
14 | Педагогиканы оқыту үрдісіндегі бақылау мен диагностика | |
15 | Педагогикалық бақылауды ұйымдастырудың әдістемелік негіздері |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1Губайдуллина Г.Н. Педагогиканы оқыту әдістемесі: оқу құралы. - Өскемен: С. Аманжолов атындағы ШҚМУ баспасы, 2012. – 244 б. | |
2 | 2 Педагогика. Магистранттарға арналған оқу –әдістемелік құралы. - Астана, 2014 ж. Шалғынбаева, Н. П. Албытова, Т.С.Сламбекова | |
3 | 3 Бегимбай К.М. Методика преподавания профессиональных дисциплин.- Алматы: Эверо, 2020http://elib.kz/ | |
4 | 4 Бабаев С.Б. Тұлғалық педагогика. Педагогикалық теория негіздері: Оқу құралы. - Алматы, 2013. РМЭБ | |
5 | 5 Болатбаева А. Білім беру ұйымдарындағы стратегиялық менеджмент.-Алматы: Қазақ университеті, 2017 | |
6 | 6 Әлқожаева Н.С. Білім берудегі педагогикалық технологиялар.- Алматы, 2016 | |
7 | 7. Түйебаев М.Қ. Жаңартылған білім беру бағдарламасының өзекті мәселелері. Шыскент: Әсем, 2021.-100б. |