Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын-қытай)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ZhAA 3306 Жазбаша және ауызша аударма Үшінші курс 5 3 0 3 0
Пәннің сипаттамасы
Ағылшын тілі
Док. Мутанова Д.

студенттерді теориялық және лингводидактикалық негіздермен таныстыру дәйекті аударма жаттығулары, сонымен қатар бағытталған жаттығулар жүйесі аударма құзіреттілігін дамыту.

Студенттерді дәйекті түсіндіру әдіснамасымен таныстыру; - арнайы жаттығулар көмегімен студенттерде қажетті дағдыларды қалыптастыру; - практикалық дағдыларды жетілдіру

 

no

no

1. Топпен жұмыс, work in pair, жобалық жұмыс әдісі,

 

2. Блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, топпен жұмыс,дамыта оқыту әдісі,

 

3. Модульдік оқыту технологиясы, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі,

 

4. Баяндау, пікір алмасу, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, PPP әдісі,

 

5. Пікірталасу, проблемалық әдістер,

1аударма мәтінін стилі мен түрі бойынша түпнұсқа мәтініне сай етіп құрастыра алады;
2аудармашылық қателіктерді классификациялау және түзету жұмыстарын жүргізе алады;
3аудармашылық мәселелерді анықтап, оларды жылдам шеше алады және ықтималды болжам жасай алады;
4қазіргі лингвистиканың негізгі бағыттары және тіл құрылымы мен тіл теориясының принциптері туралы білімді қолдана отырып, заманауи талаптарға сай аударманы жоспарлау, жасау, талдау және өзін-өзі тексеру талаптарын біледі;
5қарым-қатынас процесінің негізгі заңдылықтары мен механизмдерін қолдана отырып лексикалық, грамматикалық, стилистикалық трансфармациялар жүйесін түпнұсқа мәтінді тілдік қайта құруқұралы ретінде қолдана алады;
6өзіндік талдау және зерттеу қызметін жүзеге асыру әдістерін қолдану арқылы мәтіндерге жасалған аудармаларға сын тұрғыдан қарау, бағалау және өңдеу дағдылары қалыптасады ;
7оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу негізінде сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін пайдалана отырып мәтін қабылдауда, оны ойына түсіруде де бір тілден екінші тілге жылдам ауыстыруды игереді;
8академиялық және іскерлік деңгейлерінде шет тілін қолдана отырып, аударма техникасын, сөздіктерді, электронды сөздіктерді, анықтамаларды және өзге де ақпарат көздерін кәсіби түрде тиімді қолдана алады;
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Аударма тарихы Аударма теориясы.Ауызша және жазбаша
2Ауызша және жазбаша аударманың айырмашылығыАуызша және жазбаша
3Ауызша аударма және жазбаша аудармаАуызша және жазбаша
4Ауызша аударма түрі (синхронды, тізбекті, көру)Ауызша
5Ауызша аударманың негізгі қасиетіАуызша
6Жазбаша аударманың негізгі қасиетіЖазбаша
7Дәлдік дәрежесіАуызша және жазбаша
8Ауызша және жазбаша аударма мәселелеріАуызша және жазбаша
9Аударманың еркіндігіАуызша және жазбаша
10Жазбаша және ауызша ағылшын тілінің негізгі айырмашылықтарыАуызша және жазбаша
11Көркем аудармаларАуызша және жазбаша
12Ғылыми-техникалық мәтіндерді аударуАуызша және жазбаша
13Проза, поэзия және пьесалардың аудармасы
14Газет материалдарын, ресми хаттарды және көпшілік алдында сөйлеген сөздерін аудару
15Қайталаупрезентация
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1A Textbook of Oral and Written Translation. Оқулық. Prentke Hall International, 2012. Newmark. Peter.
2Практикум по переводу. Учебное пособие. English. Алматы, 2012 С.С.Жабаева, О.С.Назаренко, Э.Ш.Никифорова.
3Theories of Translation. Оқу құрал. Palgrave Textbooks in Translating and Interpreting. Dublin City University, Ireland, 2013. Jenny Williams
4Translation practice. Оқу әдістемелік құрал. Тurkestan, 2019. M.Seitova, R.Batyrkhanova, A.Amanbayeva.
5Аударма теориясы мен тәжірибесінің негіздері (қазақ және ағылшын тілдеріндегі). Оқу-әдістемелік құралы. Павлодар: ПМПИ
6Methods of translation. Оқу-әдістемелік