Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
YDG 4332 | Жазбаша тілді дамыту | төртінші курс | 3 | 90 | 0 | 3 | 0 |
Студенттердің жазбаша коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пән жазбаша сөйлеудің ең өзекті мәселелерін зерделеуге, мәлімдемеде, мәтіндерде байланыс құралдарын жетілдіруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жазбаша хабарламалардың-мәтіндердің әртүрлі типтерін немесе жанрларын құра алады, жазбаша қарым-қатынас процесінде лексикалық, грамматикалық және мәтіндік модельдермен және тіл нормаларымен жұмыс істей алады.
жоқ
жоқ
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий.
1 | Түр-тілдік фактілер туралы білімді көрсетеді және оларды тілдің қалыптасуы мен дамуы тұрғысынан түсіндіре алады; |
2 | Заманауи лингвистикалық білімді меңгерген және оларды тіл туралы ғылым тұрғысынан негіздейді; |
3 | Тілдік нормаларды біледі және стилистикалық ерекшеліктер тұрғысынан сөйлеу мінез-құлқының тактикасын құра алады; |
4 | Ғылыми жалпылау түрінде тілдік құбылыстар мен процестерді бағалауға қабілетті. |
5 | Тұқым-әдеби тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық және мәтіндік модельдері мен нормаларын біледі; |
6 | Түр-ауызша және жазбаша қарым-қатынас процесінде теориялық біліммен жұмыс істей алады және оларды іс жүзінде қолдана алады; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Қазақстан Республикасындағы қазіргі тілдік жағдай. Жазбаша сөйлеуді дамытудың пәні мен міндеттері | |
2 | Оқушылардың жазбаша сөйлеуін дамытудың психологиялық-лингвистикалық, психологиялық-педагогикалық негіздері | |
3 | Сөйлеу әрекетінің түрлері | |
4 | Жазбаша сөйлеуді дамытудың негізгі әдістері мен әдістері | |
5 | Жазбаша және ауызша сөйлеудің өзіндік ерекшелігі | |
6 | Жазбаша сөйлеудің сипаттамасы | |
7 | Жазбаша сөйлеудің негізгі жанрлары | |
8 | Эссе. Эссенің құрылымы, жіктелуі, негізгі белгілері | |
9 | Эссе жазу ережелері жазу кезіндегі негізгі қателер. Эссені тексеру | |
10 | Тұсаукесер біртұтас жазбаша мәлімдеме түрі ретінде | |
11 | Қысқаша мәлімдеме жазуға үйрету | |
12 | Эссе-жазбаша мектеп жұмысының түрі | |
13 | Эссені бағалау критерийі | |
14 | Диктант. Диктант түрлері | |
15 | Қателер бойынша жұмыс |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Чаканова С. Ж. жазбаша сөйлеуді дамыту. Оқу құралы. Түркістан, 2019 . | |
2 | Чаканова С. Ж. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі. Оқу құралы. Түркістан, 2020. | |
3 | Чаканова С. Ж. жазбаша сөйлеуді дамыту. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2022 . | |
4 | Кутяева У. С.,.Лапорт б. п жазбаша сөйлеуді дамыту. Екатеринбург, 2017. |