Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
YaD 1103 | Шетел тілі ІІ | Бірінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Пән қарым-қатынастың стандарттық жағдаяттарындағы нақты коммуникативтік міндеттерді шешуге сүйене отырып, тілдік материалды өзгерту, құбылту және байланыстыру қабілеті мен даярлығын қалыптастырады. Студенттер өзінің қабылдау тәжірибесі, бағалау жүйесі елегінен өткізу және талқылау арқылы оқу тақырыбы бойынша өз көзқарасын білдіру дағдыларын меңгеруге, тіл жүйесін және оны мәдениетаралық-коммуникативтік әрекетте қолдану тәсілдерін меңгеруге қабілетті.
жоқ
Шетел тілі ІІ
1. Жұптық жұмыс, кейс-стади.
2. Ынтымақтастықпен оқыту, шығармашылық ойлау
3. Сыни тұрғыдан ойлау
4. Ми шабуылы
5. Тапсырмаға негізделген оқыту және жобалық оқыту
1 | Шетел тілінің грамматикалық және лексикалық құбылыстары мен ерекшеліктерін ажырата алады және оқу ережелерін меңгереді. |
2 | Мәтін мен диалог құру барысында өз ойын еркін жеткізе алады. |
3 | Ауызша және жазбаша әрекеттер жасау барысында кез келген тақырыптардағы пікірталасқа қатыса отырып тапсырмаларды орындайды. |
4 | Ағылшын тілін үйренуде мәдениетаралық-коммуникативтік, әлеуметтік-мәдени дағдыларын меңгереді. |
5 | Өз ойын еркін жеткізуге, әңгімелесе алуға, мәтінмен жұмыс істеуге ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. |
6 | Шығарма жазу арқылы өз пікірін білдіруде сөздік қорын молайтады. |
7 | Кітаптың немесе фильмнің сюжетін салыстыра алады және өз көзқарасын дәлелдермен өз сөзімен жеткізеді. |
8 | Аудио-бейнетаспалар тындалым кезінде есте сақтау қабілетін арттырады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Қазіргі қоғамдағы отбасы: қазіргі жас отбасы және оның мәселелері; | АуызшаСұрақ-жауап |
2 | Жас отбасы бюджеті: отбасылық қарым-қатынастар; жас отбасы бюджеті және негізгі шығыс баптары | АуызшаСұрақ-жауап |
3 | Тұрғын үй түрлері (қалалық, саяжай, пәтер): Тұрғын үй құрылысы; тұрғын үй түрлері (қала, саяжай, пәтер); | АуызшаСұрақ-жауап |
4 | Қазіргі дизайн: сәулет; үйді жақсарту; ішкі безендіру | АуызшаСұрақ-жауап |
5 | Демалысты жоспарлау: мерекелерді ұйымдастыру; белсенді, пассивті демалыс; туризм; | АуызшаСұрақ-жауап |
6 | Біз сізді қызықты саяхатқа шақырамыз: демалу және қалпына келтіру; ойын-сауық; саяхат | АуызшаСұрақ-жауап |
7 | Рухани жаңғыру: тарих; мемлекеттің құрылуы; елдердің мемлекеттік рәміздерінің мәдени астары; | АуызшаСұрақ-жауап |
8 | Қазақстан Республикасының және тiл оқытылатын мемлекеттiң мемлекеттiк және құқықтық мекемелерi: мемлекеттiк ту, мемлекеттiк елтаңба, мемлекеттiк әнұран; ұрандар, эмблемалар, мемлекеттік және саяси құрылым, экономика салалары | АуызшаСұрақ-жауап |
9 | Қазақстан Республикасының және оқытылатын тіл елінің мерекелері Қазақстан Республикасындағы және аударылатын тіл еліндегі ұлттық, мемлекеттік, кәсіптік және өзге де мерекелер мен есте қалатын күндер; | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
10 | Наурыз – көктемнің туған күні! олардың тарихи мәні; мерекелік рәсімдер, мәдени жобалар | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
11 | Қазақстан Республикасының және тіл оқытылатын елдің білім беру жүйесі: Білім беру жүйесі, жоғары кәсіптік білім деңгейлері, білім беру бағдарламасының мамандықтары, академиялық ұтқырлық | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
12 | ЖОО таңдау: ЖОО таңдау, мамандықтар, қабылдау стандарттары, оқу траекториясы, жеке оқыту бағдарламасы | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
13 | Кәсіби құзыреттілік: болашақ мамандығы, кәсіби құзыреттілік; маманның кәсіби сапасы | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
14 | Таңдалған мамандықтың артықшылықтары мен кемшіліктері: әртүрлі мамандықтардың артықшылықтары мен кемшіліктері | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
15 | Еңбек нарығында таңдаған мамандыққа сұраныс: мамандықтарға сұраныс; жалақы төлеу; ұжымдағы атмосфера; депрессия мен стресстің даму қаупі; еңбек өнімділігі | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | «English for Pre-Intermediate students» / Түркістан қ., 2019 / Г.А.Дүйсебаева, М.А.Бүркітбаева, П.И.Майлықараева, Г.К.Алипхан, О.К.Қабылова | |
2 | Unlimited English Pre-Intermediate Coursebook, Cambridge University Press, 2013 David Rea and Theresa Clementon with Alex Tilbury& Leslie Anne Hendra | |
3 | English Vocabulary in Use: Elementary. Cambridge University Press, 2013 M. McCarthy, F. O'Dell. | |
4 | Ағылшын тілі: Филология мамандарына арналған ағылшын тілі. Оқу құралы. Түркістан. Тұран, 2017 Н. К.Айтбаева, К.М.Беркимбаев. Д.Ю.Мутанова. | |
5 | Grammar tasks for independent work of students on the english language. Оқу-әдістемелік құрал. Алматы 2013. V.Zh.Sarsekenova, L.E.Strautman, B.I.Tastemirova | |
6 | Let’s improve our communication in English. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан. Қ.А.Ясауи ХҚТУ, 2017. Д.Ю.Мутанова, Н.Қ.Айтбаева | |
7 | Vocabulary in Practice 2. Tests. Elementary. Оқу-әдістемелік құрал. Cambridge University Press, 2012. Glennis Pye |