Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TZhTA2203 | Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі | Екінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | 0 |
Пәннің мақсаты - тәрбие үдерісінің негіздерін және тәрбиелік іс-әрекеттің әдістемесі мен технологиясын танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ модуль тәрбие жұмыстарының теориялық және әдістемелік негіздерін сипаттайды, орта және жоғары оқу орындарындағы тәрбие үдерісін басқару мен ұйымдастыруға қажетті тәрбие жұмыстарының жалпы теориялық негіздерімен, тәжірибеде тәрбие жұмыстарын жүргізуді қамтамасыз етеді
-
-
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, диагностикалайды, нәтижелерін қолдана біледі; (ОН4). |
2 | ерекше білім алу қажеттілігі бар тұлғаға педагогикалық қолдау көрсетеді -инклюзивті білім беру ұстанымдарын және бағалау мен басқаруды оқу-тәрбие үдерісінде нормативті реттеуді біледі (ОН5) |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Тәрбие үдерісі – тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі | |
2 | Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жұмысы | |
3 | Сынып жетекшісінің тәрбиелік іс-әрекетінің жүйесі | |
4 | Мектепте, сыныпта тәрбие жұмыстарын жоспарлау | |
5 | Оқушылар ұжымын қалыптастырудағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері | |
6 | Қазіргі таңдағы мектептің тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау | |
7 | Қазіргі таңдағы оқу-тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы | |
8 | Сынып жетекшісінің қиын балалармен жұмыстарының жүйесі | |
9 | Дарынды балалармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының жүйесі | |
10 | Оқушылардың денсаулықпен салауатты өмір салтына құндылық қатынасын қалыптастырудағы сынып жетекшісінің іс-әрекеті | |
11 | Оқушылармен жүргізілетін кәсіптік бағдар беру жұмыстарының әдістемесі | |
12 | Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық әрекеттестік технологиясы | |
13 | Балалар мен жастардың ынтасын дамытудағы тәрбие жұмыстары | |
14 | Тәрбие жұмыстарының нәтижесі мен тиімділігінің диагностикасы | |
15 | Тәрбие үдерісін ғылыми-әдістемелік қамтамасыздандыру |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Дүйсенбаев А. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. Оқулық.- Алматы, 2015ж. | |
2 | Тасимова. А. А. Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі. Оқу құралы.– Алматы, 2022 | |
3 | Алдамбергенова Г. Моральдық-этикалық тәрбие беру негіздері. Оқу құралы. Алматы, 2022ж. | |
4 | Рысбекова А.Қ. Жалпы педагогика. Оқу құралы. Tүркістан. 2017ж. | |
5 | Еркибаева Г. Г. Теоретические проблемы воспитания и обучения. - Шымкент : Әлем, 2022 |