Туризм бакалавриат бағдарламасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
TSM 42105 Туризмде сапа менеджменті төртінші курс 5 150 1 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
А.Т.Абубакирова

Пән туристік қызметтерді сертификаттаудың қажетті стандарттары мен ережелерін, нормативтік - құқықтық құжаттарды, сондай-ақ көрсетілетін қызметтердің тиімділігін бағалау тәсілдері мен өлшемдерін оқытуға бағытталған.  Білімгер туризм индустриясы кәсіпорындары қызметінің барлық салаларында сапа жүйесін әзірлеу, ұйымдастыру және енгізу бойынша теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастырады.

-

-

Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, Case-study әдісі, мини зерттеулер әдісі

1ПОН 1- нәтижелерге табысты жету үшін әрекет жасайды және жауапкершілікті өзіне алады
2ПОН 2- Туризм саласындағы туристік қызметтердің сатылуын және оның алға қойған мақсаттарын талдайды.
3ПОН 3 - Сапа менеджменті даму тарихын, оның маңыздылығы мен мәнін, мақсатын, міндеттерін және талаптардың сипаттамаларын білу; өнім сапасы мен басқару әдістерін, сапа менеджменті жүйесінің процестерін, негізгі талаптарын, сапаны басқару формалары мен әдістерінің теориялық негіздерін сараптау; Талаптарға сай сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу жолдарын, сапа менеджменті аудитін және өнімді сертификаттауды, сапа менеджментіндегі статистикалық әдістерді, өнім сапасына байланысты шығындарды есептеу әдістерін үйрету.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Сапа түсінігі және ерекшеліктеріАуызшаСұрақ-жауап
2Сапа менеджменті және сапаны басқару тәсілдеріАуызшаСұрақ-жауап
3Жалпы сапаны басқару тұжырымдамасы және оның дамуыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
4Жалпы сапаны басқару элементтеріАуызшаСұрақ-жауап
5Жалпы сапаны басқару принциптеріпрезентация
6Сапаны жақсарту тұжырымдамасы және сапаны жақсарту әдістеріпрезентацияСұрақ-жауап
7Тұру қызметтеріндегі сапа және тұтынушылармен қарым-қатынасАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
8Қызмет көрсету сапасы және қызмет көрсету сапасының өлшемдеріАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
9Сапа менеджменті және кепілдік жүйелеріАуызшаСұрақ-жауап
10Тұрғын үй қызметтеріндегі сапа мен тиімділік арасындағы байланыспрезентацияСұрақ-жауап
11Орналастыру мекемелеріндегі сапа менеджменті жүйелеріАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
12Электрондық қызмет көрсету сапасыАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
13Орналастыру мекемелеріндегі электрондық қызмет көрсету сапасыАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Смыкова, М. Р. Туризм: Экономика, менеджмент и маркетинг. Учебное пособие. / М. Р. Смыкова. - Алматы : NURPRESS, 2022. - 246 с. - ISBN 978-9965-830-69-3 : ~Б. ц. - Текст : непосредственный. УДК 388.479 1
2Жельдыбаева, А. А. Тағам өнімдерін технохимиялық бақылау және сапа басқару. Оқу құралы / А. А. Жельдыбаева, Р. А. Изтелиева, Г. О. Бугубаева. - Алматы : TechSmith, 2022. - 200 с. - ISBN 978-601-352-408-5 : ~Б. ц. - Текст : непосредственный
3Ахметова, С.О., Сериккызы, М.С. Сапа менеджменті жүйелері: Оқу құралы. - Алматы: АТУ, 2017. - 120б
4Маркелов, В.В., Кабаева, А.С. Управление качеством ЭС : Учебное пособие. . - М.: МГТУ, 2014. - 272 c. - (Библиотека 'Конструирование и технология электронных средств': В 25 кн. Кн. 2)