Туризм программа бакалавриата
Код урока Название курса Сорт Кредит Время урока Еженедельные часы занятий (теоретические) Еженедельные часы занятий (практика) Еженедельные часы занятий (лаборатория)
TSM 42105 Менеджмент качества в туризме төртінші курс 5 150 1 2
Описание курса
казахский
1ПОН 1- нәтижелерге табысты жету үшін әрекет жасайды және жауапкершілікті өзіне алады
2ПОН 2- Туризм саласындағы туристік қызметтердің сатылуын және оның алға қойған мақсаттарын талдайды.
3ПОН 3 - Сапа менеджменті даму тарихын, оның маңыздылығы мен мәнін, мақсатын, міндеттерін және талаптардың сипаттамаларын білу; өнім сапасы мен басқару әдістерін, сапа менеджменті жүйесінің процестерін, негізгі талаптарын, сапаны басқару формалары мен әдістерінің теориялық негіздерін сараптау; Талаптарға сай сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу жолдарын, сапа менеджменті аудитін және өнімді сертификаттауды, сапа менеджментіндегі статистикалық әдістерді, өнім сапасына байланысты шығындарды есептеу әдістерін үйрету.
Связь между учебной программой и результатами обучения
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10