Tourism
Lesson Code Course Name Class Credit Lesson Time Weekly Lesson Hours (Theoretical) Weekly Lesson Hours (Practice) Weekly Class Hours (Laboratory)
TSM 42105 Quality Management in tourism төртінші курс 5 150 1 2
Course Descriptions
Kazakh
1ПОН 1- нәтижелерге табысты жету үшін әрекет жасайды және жауапкершілікті өзіне алады
2ПОН 2- Туризм саласындағы туристік қызметтердің сатылуын және оның алға қойған мақсаттарын талдайды.
3ПОН 3 - Сапа менеджменті даму тарихын, оның маңыздылығы мен мәнін, мақсатын, міндеттерін және талаптардың сипаттамаларын білу; өнім сапасы мен басқару әдістерін, сапа менеджменті жүйесінің процестерін, негізгі талаптарын, сапаны басқару формалары мен әдістерінің теориялық негіздерін сараптау; Талаптарға сай сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу жолдарын, сапа менеджменті аудитін және өнімді сертификаттауды, сапа менеджментіндегі статистикалық әдістерді, өнім сапасына байланысты шығындарды есептеу әдістерін үйрету.
Relationship between the Curriculum and Learning Outcomes
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10