Менеджмент бакалавриат бағдарламасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
TKKM 3266 Тұтынушылармен қарым-қатынас менеджменті Үшінші курс 5 150 1 2 -
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі, Түрікше, Ағылшын тілі, Қазақ тілі
Р. Ерманкулова

Курс барысында тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті саласын, оған қатысты теориялар мен тұжырымдарды, тұтынушыларға құндылық жеткізу үшін олармен қарым-қатынас орнатуды негізгі бизнес-стратегия ретінде қарастырып, оның артықшылықтары мен қолданылатын жағдайларын, технологияларын үйретеді. Пәнді оқу барысында білімгерлер тұтынушыға қол жеткізу, оны ұстап қалу және өзара қарым-қатынасты дамыту кезеңдерін жан-жақты қарастырып, тұтынушыға қатысты деректер жинау, оны қолдану жолдарын үйренеді.

-

-

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, проблемалық шығарма әдісі.

1ПОН 1 - тұтынушылармен өзара қарым қатынас процесін тиімді жүзеге асырады.
2ПОН 2 - маркетингтік құралдарды қолдана отырып, тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті саласын, оған қатысты теориялар мен тұжырымдарды жүйелейді
3ПОН 3 - тұтынушыларға құндылық жеткізу үшін олармен қарым-қатынас орнатуды негізгі бизнес-стратегия ретінде қарастырып, тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті (CRM) ұғымы, оның артықшылықтары, қолданылатын жағдайлары, технологиялары мен стратегияларын түсіндіреді.
4ПОН 4 - тұтынушыға қатысты деректер жинау, оны қолдану және бұл процестерде маркетинг, сату, ақпараттық технологиялар, HR-менеджмент, қызмет көрсету, бухгалтерлік есеп және стратегиялық менеджмент салалары қалай байланысатынын көрсетеді.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Тұтынушылар іс-әрекеті және мәдениетАуызша және жазбаша
2Қарым-қатынасты түсінуАуызша және жазбаша
3Тұтынушы саяхатын басқару: тұтынушыға қол жеткізуАуызша және жазбаша
4Тұтынушымен қарым-қатынасты дамытуАуызша және жазбаша
5Тұтынушылардың мінез–құлқына әсер ететін ішкі факторларАуызша және жазбаша
6Тұтынушылардың мінез–құлқына әсер ететін сыртқы факторларАуызша және жазбаша
7Тауарқозғалысының арналарын зерделеу кезеңдері мен тәсілдері.Ауызша және жазбаша
8Тұтынушыға қатысты деректерді әзірлеу және басқаруАуызша және жазбаша
9Тауардың жылжытылуы мен бөлінуін зерттеуАуызша және жазбаша
10Табысқа жетуді жоспарлауАуызша және жазбаша
11Тұтынушыларды зерттеуАуызша және жазбаша
12Тауарды зерттеуАуызша және жазбаша
13Тауарды зерттеу тәсілдері мен тауарды тестілеу ұғымыАуызша және жазбаша
14Баға саясатын зерттеу ерекшеліктеріАуызша және жазбаша
15CRM артықшылықтарын іске асыруАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Баттл, Ф. Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: Ұғымдар мен технологиялар. Оқулық. 4-бас. / Бас ред.: Исембердиева А.Б.; Ауд-р: Мұхамеджанова А. - Алматы : Ұлттық аударма бюросы, 2020. - 444 с. - ISBN 978-601-7621-25-4
2Котлер, Ф., Армстронг, Г. Маркетинг негіздері : Оқулық. / Ауд. Б. Абдулхалим, Ж. Бимағамбетова, Л. Бимендиева т.б.. - 17-басылым - Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2019. - 736 б. - ISBN 978-601-7943-39-4.
3Менеджмент. 2018. Рикки У. Гриффин. Алматы, 12.бас. Оқулық.
4Хоменко, Е.Б. Введение в цифровую экономику: потребители, рынки, регионы, отрасли : учеб. пособие для неэкономических направлений подготовки бакалавров. . - Ижевск: Удмуртский университет, 2022. - 114- ISBN 978-5-4312-0966-6.