Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TFTNS 3291 | Жаратылыстану пәндерін оқытудың технологиялары | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | - |
Пән жаратылыстану пәндерін оқытуда біртұтас жүйелі және мақсатқа сәйкес қазіргі заманғы технологияларды, олардың жіктелуін және құрылымын, мазмұнын айқындайтын негізгі тұжырымдамаларды оқытады. Білімгер сабақты жоспарлауда педагогикалық және инновациялық технологияларды таңдау мен қолдануды үйренеді. Шығармашылықпен ізденіс нәтижесінде географиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізуді үйренеді.
-
географияны оқыту әдістемесі
сын тұрғысынан ойлау
дамыта оқыту әдісі
миға шабуыл
1 | Пән бойынша оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; |
2 | Пәнді игеру барысында оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып білім алушылардың жетістіктері бағаланады; |
3 | Пәнді оқыту барысында педагогикалық жұмыстың тиімді құралдарын жинақтау және тарату әдістерін қолданады; |
4 | Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша пәндік оқытудың жаңа технологиясына сәйкес пән бойынша оқу-әдістемелік материалды рәсімдейді және әзірлейді |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Жаратылыстану пәнін оқыту технологиялары пәнінің мақсаты мен міндеттері. | Жазбаша |
2 | Жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесінің даму тарихы, кезеңдері. | Ауызша және жазбаша |
3 | Жаратылыстану пәнінің мазмұны, құрылымы, ерекшелігі. | АуызшаЖазбаша |
4 | Оқу үдерісін жоспарлау | Ауызша және жазбаша |
5 | Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар. | Жазбаша |
6 | Жаратылыстану түсініктері мен ұғымдарын қалыптастыру | АуызшаСұрақ-жауап |
7 | Жаратылыстану пәндерін оқытудағы педагогикалық тәсілдер | презентация |
8 | Жаратылыстану пәнін оқытудағы қазіргі кезеңдегі өзгерістер, талаптар, оларды іске асыру жолдары | Ауызшапрезентация |
9 | Оқушы білім-білігі, дағдысын тексерудің жолдары. | Ауызша және жазбаша |
10 | Жүйелі-әдістемелік кешенмен жұмыс | Ауызша және жазбаша |
11 | Жаратылыстану пәнін оқытуды ұйымдастыру формалары. Сабақ типтері, олардың ерекшеліктері. | презентация |
12 | Оқыту әдістері мен тәсілдерін тиімді таңдау жолдары. Табиғи көрнекі құралдармен жұмыс. | Жазбаша |
13 | Оқулықпен және оқу-әдістемелік кешенмен жұмыс | Жазбаша |
14 | Планмен, картамен глобуспен, жұмыс жасау | Ауызша және жазбаша |
15 | Пән бойынша сыныптан тыс жұмыстардың маңызы | Ауызша және жазбашапрезентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 | PÇ16 |
---|