Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TBKKKT 12151 | Тіл біліміне кіріспе және қолданбалы қазақ тілі | Бірінші курс | 8 | 240 | 1 | 2 | 0 |
Тілдің табиғаты, мәні, коммуникативтік, танымдық қызметтері мен құрылымы, оның семиологиялық сипаты, пайда болуы мен дамуын меңгергенде, кәсіптік қызметтің нәтижесін арттыруды, өзін-өзі дамытуды жетілдіру көзделеді. Тілдің генеологиялық және типологиялық ерекшеліктері, түрлері, тілдік бірліктерді талдай алады. Тілдің құрылымдық және жүйелік сипаты, тілдік бірліктер және тілдік классификациясы туралы білім, білік, дағдысын қарастырады.
1. Топтық жұмыс
2. Дамыта оқыту әдісі
3. Проблемалық оқыту әдісі
4. Креативтілік оқыту әдістері
5 Жобалау
6. Кәсіби шеберлікті арттыру әдісі
7. Топтық жобалық жұмыс әдісі
1 | 1. Филолог тіл туралы ғылымның негізін, теориялық мәліметтерді, лингвистикалық терминдерді есете сақтайды, оларды ғылыми тұрғыда қолданады. |
2 | 2. Тілдің құрылымдық, жүйелік, танымдық болмысын, мәнін түсінеді. |
3 | 3. Тілдер дамуындағы ортақ заңдылықтар мен ерекшеліктерді, жалпыхалықтық тіл мен оның өмір сүру формаларын түсінеді. |
4 | 4. Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысын түсінеді. |
5 | 5. Тіл білімінің салаларын, тілдік бірліктердің ерекшеліктерін түсінеді. |
6 | 6. Білімгер тілдік талдау (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік) жасай алады,практикалық дағдыда қолданады. |
7 | 7. Тілдің құрылымдық және жүйелік сипатын, тілдік бірліктер және тілдік классификациясы туралы білімін қолданады. |
8 | 8. Тілдің табиғатын,таңбалық сипатын, коммуникативтік, танымдық қызметтерін, құрылымын түсінеді. |
9 | 9. Тілдің пайда болуы мен дамуын меңгереді. |
10 | 10. Тілдің генеологиялық және типологиялық топтастыруларын,ерекшеліктерін, түрлерін түсінеді. |
11 | 11. Тілдік бірліктерге сатылай кешенді талдау жасай алады. |
12 | 12. Жазудың пайда болу мен даму үрдістерін түсінеді. |
13 | 13. Ғылыми-зерттеу жұмыстарында қазақ тілі мен әдебиетінің іргелі заңдары мен теориялары туралы білімдерін қолданады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Тіл білімінің зерттеу нысаны. | Ауызша |
2 | Жалпы тіл білімі және жеке тіл білімі | |
3 | Тілдің табиғаты, қоғамдық мәні мен қызметі. | |
4 | Тілдің жүйелілік және құрылымдық сипаты. | |
5 | Тілдің таңбалық сипаты | |
6 | Тілдің даму заңдылықтары. | |
7 | Фонетика, зерттеу нысаны, салалары. | |
8 | Фонема – тілдің ең кіші дыбыстық бірлігі. | |
9 | Лексикология, зерттеу нысаны. | |
10 | Грамматика, зерттеу нысаны, салалары | |
11 | Сөздің морфологиялық құрылымы. | |
12 | Сөздің морфологиялық құрылымының өзгеруі. | |
13 | Грамматикалық форма (тұлға) және грамматикалық мағына. | |
14 | Жазу теориясы және тарихы. | |
15 | Тілдердің типологиялық классификациясы |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Тіл біліміне кіріспе. Халықаралық басылым. Оқулық. Алматы, 2018.В.Фромкин | |
2 | 2. Тілдің әлеуметтік сипаты. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2016. С.Мағжан | |
3 | 3. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Оқу құралы. Алматы, 2018. С.Г.Тер-Минасова |