Менеджмент бакалавриат бағдарламасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
SM 4393 Стратегиялық менеджмент төртінші курс 5 150 1 2 -
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі, Түрікше, Ағылшын тілі, Қазақ тілі
Б.Ж.Кенешбаев

Пәннің мақсаты стратегиялық менеджменттің қазіргі заманғы бағыттарының теориялық және тәжірибелік негіздерін үйрету, сонымен қатар қазіргі стратегиялық менеджменттің әдістерін игеруге ықпал ету, стратегиялық әрекеттерді қалыптастыру, фирма үшін стратегиялық позицияларды талдау, талдаудың құралдарын меңгеру болып табылады. Сонымен қатар, стратегиялық менеджмент құралдарының жаңа кластары, технологиялық дамудың және бәсекелестіктің тиімді факторларына көңіл бөлінеді. Стратегияны қалыптастыруда ұйымның әлеуметтік жауапкершілігін түсіну және қоғамдық күштердің әсері ескеріледі.

-

Адам ресурстарын басқару

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, проблемалық шығарма әдісі.

1ПОН 1 - стратегиялық менеджментке байланысты білімін және дағдыларын тәжірибеде қолданады;
2ПОН 2- ұйымның миссиясы мен мақсаттарын қалыптастыру жолдарын біледі, сонымен қатар ғылыми және техникалық қызметінде халықаралық серіктестік шеңберінде қолданады;
3ПОН 3 - бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етуге бағытталған ұйымның стратегиясын талдау, әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын меңгереді;
4ПОН 4 - заманауи стратегиялық менеджмент әдістері мен технологияларын талқылайды және басқару іс-әрекетін ұйымдастыруда жауапкершілікті өзіне жүктейді;
5ПОН 5 - заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы стратегияны жүзеге асыру процесстерін жүргізе біледі;
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Стратегиялық менеджмент мәні мен мазмұныАуызша және жазбаша
2Стратегиялық менеджментте ұйымның миссиясы мен мақсаттарыАуызша және жазбаша
3Компанияның ішкі және сыртқы ортасын бағалау және талдауАуызша және жазбаша
4Стратегияны әзірлеу, бағалау және іске асыруАуызша және жазбаша
5Негізгі бәсекелестік артықшылықтарды құру стратегияларыАуызша және жазбаша
6Төмен шығындар стратегиясыАуызша және жазбаша
7Дифференциалдау стратегиясыСұрақ-жауап
8Төмен шығындарға фокусталған стратегияАуызша және жазбаша
9Дифференциалдауға фокусталған стратегияАуызша және жазбаша
10Оптималды баға стратегиясыАуызша және жазбаша
11Компанияның халықаралық нарықтарға шығу стратегияларыАуызша және жазбаша
12Шетелдік серіктестермен стратегиялық одақ құруАуызша және жазбаша
13Стратегияны іске асыру процесін басқаруАуызша және жазбаша
14Корпоративтік стратегия және мәдениетСұрақ-жауап
15Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік және экологиялық тұрақтылықАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Гэмбл Д., Питереф М., Томпсон А., Стратегиялық менеджмент негіздері: бәсекелік артықшылыққа ұмтылу. – Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2019. – 536 б
2Купешова, С. Т. Стратегиялық менеджмент.Оқу құралы. [Текст] / С. Т. Купешова, К. С. Мухтарова. - Алматы : Қазақ ун-ті, 2019. - 178 б.
3Захарова Ю. В., Мосина Л. Н., Чухманова М. В. Стратегический форсайт. Учебно-методическое пособие. - Нижний Новгород : Нижегородский госуниверситет, 2019. - 64 с.
4Рикки У. Гриффин. Менеджмент. Алматы:«Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2018ж. 768бет
5Сабден О. Стратегия развития малого и среднего предпринимательства в РК. [Текст] / О. Сабден, и др. ; Под ред.: академ. НАН РК А.А. Сатыбалдина. - Алматы : Ин-тут эконом. КН МОН РК, 2017.