Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
SHFIZA 6305 | Шетел филологиясы оқытудың заманауи әдіснамасы | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән шетел филологиясының қазіргі әдіснамалық негіздерін интерпретациялауға және шетел филологиясыныңтүрлі ғылыми бағыттарын талдау, теориялық-әдіснамалық негізін түсіне отырып, өзінің ғылыми-зерттеу жұмыстары мен кәсіби қызметін жүзеге асыру барысында инновациялық, технологиялық, интерактивті әдістерді тиімді қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталады. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант филология ғылымының өзекті басым бағыттары мен оқыту тәсілдерін меңгереді.
-
-
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер
1 | Филология саласына байланысты өзекті мәселелерді зерттеу, қарастыру барысында теориялық және практикалық білімдерін қолдануға қабілетті. Қазіргі заманғы лингвистика мен халықаралық терминология саласындағы жетістіктерді зерттеушілік қызметінде жүзеге асыра алады |
2 | Кәсіби тәжірибеде шет тілінің негізгі принциптерін, бағыттарын, идеялары мен заманауи әдістерін қолдануға қабілетті |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Тілдегі жаңа тәсілдер – әдебиетті оқыту | Ауызша |
2 | Орта білім беру жүйесінде түрік тілі мен әдебиеті | Ауызша және жазбаша |
3 | Тіл – Әдебиет, Мәдени қатынас | презентация |
4 | Түрік тілі мен әдебиетін оқытуда кездесетін негізгі мәселелер | Ауызша |
5 | Түрік тілі оқу және ғылым тілі | Ауызша және жазбаша |
6 | Түрік тілі мен әдебиетін оқытудағы өлшеу және бағалау | Ауызша және жазбаша |
7 | Түрік тілі мен әдебиеті мұғалімдерін дайындау | Ауызша және жазбаша |
8 | Орта білім берудегі түрік тілі мен әдебиеті курсы | Ауызша және жазбаша |
9 | Әдебиет пен әдеби шығармалардың қысқаша сипаттамасы | презентация |
10 | Әдебиеттің басқа ғылымдармен ортақтығы | Ауызша |
11 | Әдебиеттік білім мен оқытуға байланысты түсініктер | Ауызша |
12 | Әдебиет және әдебиеттік білім | презентация |
13 | Оқытудың негізгі стратегиялары | Ауызша |
14 | Оқушылардың көзқарасын жетілдіру | презентация |
15 | Жалпы бағалау | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Берна Моран, Әдебиет теориялары және сын, 2005 ж | |
2 | Рене Веллек, Әдебиет теориясы, 2005 ж | |
3 | Тахсин Йүжел, Структурализм, 2005 ж |