1 | 1. Апта Лекция:Антика әдебиетінің әлемдік маңызы. | Ауызша |
2 | 2. Апта Лекция: Греция. Трагиктер: Эсхил. Софокл, Эврипидтің өмір баяндары мен шығармалары. «Эдип патша», «Колондағы Эдип», «Антигона» тргедиялары. Семинар: Эврипид Ежелгі грек трагедиясының үшінші өкілі. «Медея», «Геракл», «Ипполит», «Троялықәйелдер», «Электра», «Елена», «Андромаха», «Орест», «Вакх қыздары» Аристофан. Комедия атасы.. Б.д.д.Ү-ІҮ ғасырлардағыпрозалықшығармалар. Тарихи проза. | Ауызша |
3 | 3. Апта Лекция: Орта ғасыр әдебиетіне кіріспе. Ұлы қоныстанудың орта ғасыр әдебиетінің өркендеуіне тигізген ықпалы. Немістің «Нибелунг» батырлық эпосының пайда болуы. Атилла, Зигфрид, Гунтер, Кримхильда образдарындағы қарама қарсылықтар Семинар:Франция. «Роланд туралы жыр», Испанияның батырлық эпосы «Сид». Жырдың пайда болуына ықпал еткен тарихи оқиға. Жырдың үш бөлімі. Оның әлемдік маңыз алуы | Сөздік |
4 | 4. Апта Лекция: Орта ғасырдағы қалалық әдебиет. Қалалық әдебиеттің негізгі жанрлары. Фаблио. Шванк және олардың халық шығармашылығымен байланысы. Семинар: Орта ғасырдағы қалалық әдебиет. Штриккердің «Поп амис» атты повесі. Қалалық дидактикалық әдебиет. «Роза туралы» романның философиялық астары. | Ауызша |
5 | 5. Апта Лекция: Италияның дәуірлеу кезеңінің өкілдері. ХІҮ ғасырдағы Ренессанстың ұлдары. Италиядағы гуманистік топтардың пайда болуы. Дантенің «Құдіретті комедиясы». «Новая жизнь» кітабының Беатричтің абстрактылы образы. Петрарканың поэтикалық, моральдық философиялық шығармалары. Семинар: Италияның дәуірлеу кезеңінің өкілдері. Боккаччоның өмірі мен шығармашылы ғы. Италия прозасы ның негізін салушы. «Декаммерон» Италияның көркем шығармасының дамуына әсері. «Фьяметта мадоннаның элегиясы» психологиялық роман. Мария образы. | Ауызша |
6 | 6. Апта Лекция: ХҮІІ ғ. Классицизмнің пайда болуы. ХҮІІ Италияның, Испания, Франция әдебиеттеріне кіріспе. Франция классицизмі. Пьер Корнель, Мольер трагедиялары мен комедияларындағысаясимәселелер. «Бақ», «Цинна» Семинар: ХҮІІ ғ.Классицизмнің пайда болуы. Жан Расиннің трагедиялары. «Андромаха», «Британник», «Федра». Мольер комедияларындағы көркемдік әдістер. | Сөздік |
7 | 7. Апта Лекция: ХҮІІ ғ. реализм.Ұлттық драма теориясы. Испания драматургиясының өкілі Лопе де Веганың өмірі мен шығармашылығы. Семинар: Лопе де Вега пьесаларындағы жанрлық лассификациясы | Сөздік |
8 | 8. Апта Лекция: ХҮІІІ ғ. Англияның ағартушылық бағытының өкілдері Д. Дефо мен. Д.Свифттің өмірі мен шығармашылығы. «Робинзон Крузо» Д.Свифттің «Бөшке туралы ертегі» сатиралық памфлетінің мәні. Семинар: «Гулливердің саяхаттары» Гулливердің образы аллегориялық қалыппен бейнеленген роман | Ауызша |
9 | 9. Апта Лекция: ХҮІІІ ғ. Француз әдебиеті. Францияның ағартушылық бағыттағы әдебиетінің өкілі. Вольтер Франсуа - Мари (Аруэ) Вольтер тарихшы. «Брут», «Заира» «Магомед» трагедиялары. Семинар:ХҮІІІ ғ. Француз әдебиеті. Вольтер Франсуа - Мари (Аруэ) Вольтер тарихшы. «Брут», «Заира» «Магомед» трагедиялары. | Ауызша |
10 | 10. Апта Лекция: Жан -Жак Руссо Франция әдебиетіндегі сентименталистік әдеби бағыттың өкілі. «Эмиль», « Жаңа Элойза» сентименталдық роман. Францияның комедия жанрының негізін салушы Бомарше («Фигаро») Семинар: Жан -Жак Руссо Франция әдебиетіндегі сентименталистік әдеби бағыттың өкілі. «Эмиль», « Жаңа Элойза» сентименталдық роман | Сөздік |
11 | 11. Апта Лекция: ХІХ ғ. БатысЕвропадағы романтизм. Англия романтизмі Жан Казот, Байрон мен Перси БишиШеллидіңпоэзиясынанбасталуы. Олардыңөмірі мен шығармалары Семинар: ХІХ ғ. БатысЕвропадағы романтизм. Англия романтизмі Жан Казот, Байрон мен Перси БишиШеллидіңпоэзиясынанбасталуы | Ауызша |
12 | 12. Апта Лекция: ХІХғ. Франция әдебиетіндегі прогрессивті бағыттағы романтизмнің өкілдері. Виктор Гюго. Жорж Санд (1804 -1876) Семинар: (1804 -1876) Виктор Гюго. «Күлетінадам». «Париждікәулиеананың соборы». ХІХ ғ. 3 0 -шыжылдарындағысыншыл реализм (Анри Мари Бейль) ФредэрикСтендальдыңөмірі мен шығармашылығы. «Қызыл мен қара» романы | Ауызша |
13 | 13. Апта Лекция: ХҮІІІ ғ.Неміс әдебиеті. «Дауыл мен тегеуріннің» өкілдері: Лессинг Готхольд Эфраим –немістің ұлы ағартушысы. Гердер, Гете және Шиллер өмірі мен шығармала ры. «Фаус». «Зұлымдық пен махаббат» Семинар: ХҮІІІ ғ.Неміс әдебиеті. «Дана Натан» драмасының ағартушылық бағыты. Гердер, Гете және Шиллер өмірі мен шығармалары. «Фаус». «Зұлымдық пен махаббат» | Ауызша |
14 | 14. Апта Лекция: ХІХ ғ. екінші жартысындағы Француз әдебиет. Декаденттікәдебиет. Париж Коммунасыныңәдебиеті. Натурализм – 1848 жылғы революциядан кейін пайда болған бағыт теоретигі Эмиль Золя (1840 -1902). Анатоль Франс. Ги деМоппасаншығамалары. Семинар:ХІХ ғ. екінші жартысындағы Француз әдебиет. Француз әдебиетіндегі натурализм мен символизм. Декаденттікәдебиет. Париж Коммунасыәдебиеті. Натурализм – 1848 жылғыреволюцияданкейінпайдаболғанбағыттеоретигі Эмиль Золя (1840 -1902). Анатоль Франс. Ги деМоппасаншығамалары | Сөздік |
15 | 15. Апта Лекция: ХХ ғ. Англияның, Американыңсыншылреализмі. Оскар Уайльд. (Эстетизмніңтеоретигі) ХХ ғ. басы. 1917 ж. кейінгі Американың реалистік бағыттағы жазушысы Джек Лондон. (1876-1916) (Джон Гриффит Лондон)-әңгімелеріндегі бақытты өмір тақырыбы. Романтикалық бағыты. «Солтүстік әңгімелері. «Теңіз қасқыры», «Мартин Иден» «Ақ азу» повестері ХХ ғ. Англияның сыншыл реализмі. Чарльз Диккенс өмірі мен шығармашылығы. Семинар: Американың реалистік бағыттағы жазушыларының өмірі мен шығармалары. Теодор Драйзердің «Америка трагедиясы», «Керри қарындас» | Сөздік |