Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
SAOLT 4307 | Әдеби шығармаға стилистикалық талдау | төртінші курс | 4 | 120 | 0 | 3 | 0 |
Бұл курстың мақсаты студенттерді көркем мәтіндердің композициясына және әдебиеттің осы түрінде стилистикалық талдау үшін қолданылатын әртүрлі элементтерге қатысты іргелі идеялармен таныстыру болып табылады. Бұл курстың мақсаты студенттерді көркем мәтін құрылымының негізгі ұғымдары мен көркем әдебиеттің осы түріне стилистикалық талдау жасаудың категорияларымен таныстыру; әдеби шығарманы стилистикалық талдау жасау және әдеби шығарманың көркемдік құрылымы туралы түсінік қалыптастыру;
-
Ағылшын тілінің лексикологиясы
1. Жұппен Жұмыс, Ынтымақтастық Және Ынтымақтастықта Оқыту
2. PPP Әдісі, Сыни Тұрғыдан Ойлау Әдісі
3. Миға Шабуыл, Кейс Стади Әдісі
4. Шығармашылық Ойлау Әдісі
5. Тапсырмаға Негізделген Оқыту Әдісі
6. Жобаға Негізделген Оқыту Әдісі
1 | грамматикалық, фонетикалық, лексикалық білімдерін жетілдіру арқылы тыңдау жəне сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастырады және жетілдіреді; |
2 | фонетикалық, морфематикалық, синтаксистік жəне компонентті талдау жүргізеді; практикалық және кәсіби біліктілігін арттырады; |
3 | филологияның бір бөлігі ретінде тіл біліміне қатысты - тіл білімінің қызметі, табиғаты, тіл білімінің теориялық аспектісінің әр түрлі жақтары мен ерекшеліктері туралы теориялық білімін қалыптастырады; |
4 | қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары, мектептері, тұжырымдамалары мен теорияларының мазмұнымен танысады; |
5 | барлық заманауи ғылымның орталық әдіснамалық мәселелері ретінде тілдің құрылымы мен тіл теориясының принциптерімен танысады; |
6 | кәсіби теориялық және лингвистикалық ойлау дағдыларын дамытады; тіл білімінің теориялық аспектісін тарихи тұрғыдан қабылдауды үйренеді; |
7 | қарым-қатынас дағдыларын осы процестің негізгі заңдылықтары мен тетіктері, оның құрылымы мен формалары туралы қажетті білімді дамыту арқылы қалыптастырады; |
8 | тиімді өзара қарым-қатынастың нақты әдістерін қолданады және қарым-қатынас дағдыларын дамытады; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Фонетикалық экспрессивті құралдар және стилистикалық құралдар | Ауызша |
2 | Лексикалық экспрессивтік құралдар | Ауызша және жазбаша |
3 | Марк Твен «Геклберри Финннің шытырман оқиғалары» | Ауызша |
4 | Артур Миллер «Менің барлық ұлдарым» | Жазбаша |
5 | Воле Сойинка «Ағайынды Джеро мен Джеро метаморфозының сынақтары» | презентация |
6 | Роберт Браунинг «Таңдалған өлеңдер» | презентация |
7 | Уильям Шекспир «Қыс ертегісі» | презентация |
8 | Джеффри Чосер «Рыцарь ертегісі» | тест |
9 | Томас Харди «Д'Урбервиллдердің Тессі» | Ауызша |
10 | Уильям Шекспир «Ештеңе туралы көп нәрсе» | Ауызша |
11 | Томас Миддлтон мен Уильям Роули «Өзгеріс» | Ауызша |
12 | Оуэн Ширс «Скиррид Хилл» | Жазбаша |
13 | Уильям Шекспир «Король Лир» | презентация |
14 | Эмили Дикинсон «Таңдалған өлеңдер» | Ауызша және жазбаша |
15 | Чарльз Диккенс «Оливер Твист» | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Қазіргі заманғы стилистика. Оқулық. Эдинбург университетінің баспасы, 2018. Элисон Гиббонс және Сара | |
2 | Батыс әдеби дәстүрі. Hackett Publishing. Оқулық. Компания, 2020. Маргарет Л. Кинг | |
3 | Стилистиканың Кембридж анықтамалығы. Оқулық. Кембридж университетінің баспасы, 2014. Питер | |
4 | Қазақша әңгімелер: Оқу-әдістемелік құрал. Шымкент: Типография «Әлем», 2018. Мейірбеков Ақылбек Қайратбекұлы. | |
5 | Ағылшынша-қазақша сөздік. Алматы. Қазығұрт, 2018 ж. | |
6 | Оксфордтың қосымша білім алушы сөздігі. Жаңа 9-шы басылым. Оксфорд университетінің баспасы, 2015 ж. | |
7 | Ағылшын тілінің стилистикасы. Нұсқаулық. Оқу-әдістемелік құрал. Павлодар. Кереку, 2014. Ю.О.Гафиатулина. | |
8 | Тәжірибедегі сөздік 6. Тест тапсырмалары. Жоғарғы аралық. Оқу-әдістемелік құрал. Кембридж университетінің баспасы, 2014. Лис Дрисколл. |