Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
RODOORDOT 3324 | Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқыту әдістемесі I | Үшінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Пәнді игерудің мақсаты студенттерді әлемдік және отандық педагогикадағы инновациялық процестердің даму тарихымен, білім беру жүйесіндегі инновациялық процестер теориясы ретіндегі педагогикалық инноватиканың мазмұны мен құрылымымен таныстыру болып табылады.Пән мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің негізгі (базалық) санаттарын, негізгі ұйымдастырушылық нысандарын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер орыс тіліндегі заманауи әдістемелер негізінде оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлай және өткізе алады.
Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқыту әдістемесі IІ
жоқ
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий.
1 | оқу бағдарламаларының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін біледі; |
2 | оқу бағдарламаларына сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдана алады; |
3 | қу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттарына жету үшін критериалды бағалау жүйесін түсінеді және қолданады. |
4 | күнтізбелік-тақырыптық жоспарлаудың, оқу жоспарының құрылымын біледі; |
5 | у мақсаттарына сәйкес қысқа мерзімді жоспарлауды құра алады, бағалау критерийлерін дұрыс тұжырымдайды; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Оқу бағдарламасы мен оқу жоспарларын талдау | |
2 | Тыңдау, сөйлеу, оқу дағдыларын дамыту бойынша тапсырмаларды жоспарлау | |
3 | Сабақтардың өзін-өзі және өзара бағалауы | |
4 | Жазу дағдыларын дамыту бойынша тапсырмаларды жоспарлау | |
5 | Сөйлеу нормаларын сақтау бойынша тапсырмаларды жоспарлау | |
6 | Оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша сабақтарды жоспарлау. | |
7 | Графикалық ұйымдастырушылардың әртүрлі түрлерін пайдалану әдістері | |
8 | Оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту | |
9 | Зерттеу дағдыларын дамыту бойынша тапсырмаларды әзірлеу | |
10 | Мәтіндерді модельдеу | |
11 | Тиімді сауалнама | |
12 | Түсіну және стратегия дағдылары. Тыңдау дағдылары | |
13 | Түсіну және стратегия дағдылары. Сөйлеу дағдылары | |
14 | Түсіну және стратегия дағдылары. Оқу дағдылары | |
15 | Түсіну және стратегия дағдылары. Жазу дағдылары |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | С. Ж. Чаканова. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі. Оқу құралы. Түркістан,2020. | |
2 | ерікбаева г. г. Орыс тілі сабақтарындағы инновациялық технологиялар. Оқу-әдістемелік құрал-Түркістан: ГИГАТРЕЙД, 2020. | |
3 | Еркібаева г.г. орыс тілін оқыту әдістемесі І. Түркістан, 2019. | |
4 | С. Ж. Чаканова. Орыс тілін оқыту әдістемесі І. Түркістан, 2017. |