Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
PZAA 2236 Педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістері Екінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Абдуллина Г.

Пән білім алушылардың әртүрлі ақпарат көздерінен мәліметтерді табу, өңдеу, талдау мен пайдалану және дербес жұмыс жасау, алған білімін іс-тәжірибеде қолдану, мәселені анықтау, тұжырымдау секілді  дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда зерттеу жұмысының түрлері мен зерттеу әдістерін анықтап,  әдебиеттерге талдау жасау мен ғылыми баяндамалар жазу, ғылыми зерттеу жұмыстарымен айналысу іскерліктері қалыптасады.

Білім беру тарихы

Бастауыш білім педагогикасы

Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері

1-бастауыш білім беру саласы бойынша білім ортасының зерттеулерін жоспарлайды және жүргізеді (ОН12);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Педагогикалық зерттеу - ғылыми процесс ретінде.АуызшаСұрақ-жауап
2Педагогикалық зерттеу және оның әдіснамалық принциптері.АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
3Зерттеудің мәселесі мен тақырыбын анықтау – ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі.презентацияСұрақ-жауап
4Зерттелетін мәселенің жағдайын талдаупрезентацияСұрақ-жауап
5Педагогикалық зерттеулердің логикасы және құрылымыАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
6Педагогикалық зерттеудің жүргізілу процесі және қорытынды кезеңіАуызшапрезентация
7Педагогикалық зерттеу әдістеріпрезентацияСұрақ-жауап
8Теориялық және тарихи педагогикалық зерттеудің әдістері.Ауызшапрезентация
9Эмпирикалық зерттеу әдістері.презентацияСұрақ-жауап
10Озық педагогикадық тәжірибені зерттеу және жинақтау.Ауызша және жазбашапрезентация
11Ғылыми іс-әрекет және оның мақсаты мен ерекшеліктеріпрезентацияСұрақ-жауап
12Педагогика ғылымының әдіснамасыАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
13Педагогикалық зерттеу жұмыстарының түрлеріпрезентацияСұрақ-жауап
14Зерттелетін мәселенің жағдайын талдаупрезентацияСұрақ-жауап
15Зерттеудің көкейкестілігі, зерттеудің мақсаты мен объектісін анықтаупрезентацияСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Педагогиканың ғылыми зерттеу әдістері. Оқу құралы. Астана, 2015. Ж.Асанов, Н.Әбдіхалықова
2Жалпы педагогика. Оқу құралы.-Tүркістан.2017ж. А.Қ.Рысбекова
3Жалпы педагогика: оқу құралы. -Алматы, 2017ж. Еркибаева Г. Г.
4Ғылыми –педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Нұғысова А. Алматы: ССК, 2021. Оқу-әдістемелік құрал.
5Академическое письмо: Основы написания исследовательской работы. Учебно пособие. Алматы, 2020. Е.Оспан
6Исследовательская культура учителя: От теории к практике. Монография. Алматы, 2016. Ш.Таубаева
7Организация и планирование научных исследований. Учебное-пособие. Алматы, 2018.И.Э.Сулейменов
8Творческая деятельность студентов в образовательной среде высших учебных заведений. Монография. – Алматы, 2017г. Г.К. Ташкеева
9Баcтауыш cыныпта ғылыми-зерттеу жұмыcтарын ұйымдаcтыру.Оқу құралы. Түркістан, 2020 http:// library2.ayu.edu.kz Г.Т.Тoккулoва
10Ғылымизерттеуәдістері :Оқуқұралы. . - Павлодар: Кереку, 2016. www.rmeb.kzКалиева, А.Б., Омарова, Г.М
11Академическое письмо: основы написания исследовательской работы.. 12. Учебное пособие - Алматы :Білік, 2020 http://library.ayu.edu.kz/Е.Оспан